Κεφάλαιο Πέμπτο

397 36 190
                                    

«Στη πλάτη ρίχνεις τα μαλλιά!» τραγουδάει η Νικολέτα δίπλα μου. Έχει έρθει να με βοηθήσει στα ψώνια. Παρ' όλα αυτά, αυτό που κάνει είναι να πετάει ό,τι βρίσκει στο καρότσι, ενώ τραγουδάει ''Το κορίτσι του Μάη''.

Πιάνω κάτι που πετάει στο καρότσι, κοιτώντας το με απόλυτη απόγνωση «Μπορείς να μου πεις πως ακριβώς είναι χρήσιμο αυτό;» αναρωτιέμαι, σταματώντας για να βάλω στο καλάθι έναν τέλειο τιρκουάζ θερμό.

«Για να κόβει αυγά; Προφανώς;» λέει θιγμένη.

«Η Κυριακή δεν τρώει καν βραστό αυγό.» της θυμίζω. Αφήνω τον...αυγοκόφτη στη θέση του, στριφογυρίζοντας τα μάτια μου.

Σηκώνει αδιάφορα τους ώμους της «Σε λένε το κορίτσι του Μάη!» συνεχίζει την ερμηνεία της.

Αύριο είναι τα γενέθλια της Κυριακής αλλά σήμερα είναι η πρώτη της μέρα στο καινούργιο της σπίτι. Ήθελε να πάμε μαζί να ψωνίσει διάφορες συσκευές και μικροπράγματα για το σπίτι της, αλλά την πήραν για συνέντευξη στη διαφημιστική που της είχε προτείνει ο Συνοδινός, οπότε μου το ακύρωσε. Ήταν ευκαιρία λοιπόν να της το κάνω δώρο, αλλά χρειαζόμουν παρέα έστω. Η Άλεξ είναι τσακωμένη με τον Γιάννη γιατί τελικά του ανακοίνωσε πως θα πάει σεζόν στο ξενοδοχείο που θα πάει και ο Άγγελος. Ας πούμε πως δεν εκτίμησε ιδιαίτερα ο Γιάννης αυτή την...ανακοίνωση. Οι υπόλοιποι δεν έχω ιδέα που βρίσκονται, ωστόσο έχουμε όλοι δώσει ραντεβού στο σπίτι της Κυριακής και πρώην σπίτι του Άγγελου σε μια ώρα. Έχω βάλει τους γονείς μου να την καθυστερήσουν όσο μπορούν και το μόνο που μένει είναι να πάμε να πάρουμε την τούρτα της με τον Αδάμ.

«Αυτό;» μου λέει, δείχνοντας μια ποδιά που γράφει πάνω ''sexy''.

«Πάρτη, αν και πιο πιθανό είναι να την φορέσει ο Αδάμ, παρά η Κίκο.» τώρα όμως έκανα εικόνα το Αδάμ γυμνό με αυτή τη ποδιά να κρύβει μετά βίας τα...απαραίτητα. Κλείνω τα μάτια μου σφιχτά και κουνάω το κεφάλι μου πέρα-δώθε για να διώξω την εικόνα.

«Και εσύ σκέφτηκες το Αδάμ με την ποδιά και το κωλομέρι έξω ε;» παίρνει μια γκριμάτσα αηδίας.

«Δεν είχα φτάσει στη πίσω όψη, αλλά ευτυχώς έχω εσένα να μου δημιουργείς τραυματικές εικόνες.» κάνω πως βάζω το δάχτυλό μου στο στόμα για να κάνω εμετό και για απάντηση παίρνω κάτι τέλειες πετσέτες κουζίνας στο πρόσωπο.

«Κοίτα με, στο άνθος της ηλικίας μου να ψωνίζω είδη κουζίνας και να ενθουσιάζομαι...» το σκέφτεται λίγο. «Να, δες εδώ μια τέλεια μωβ σπάτουλα!» λέει άκρως ενθουσιασμένη.

ΥποσχέσειςTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang