Κεφάλαιο Δέκατο Τέταρτο

276 38 176
                                    

Άλεξ

Αν κάτι έχω εμπεδώσει τα 13 χρόνια που γνωρίζω την κολλητή μου, είναι πως η Βαλέρια είναι ένας πολύπλοκος χαρακτήρας. Την θυμάμαι από μικρή να ακούει το 'Πέθανες' της Δέσποινας Βανδή και όταν την ρωτούσες αν είναι καλά, εκείνη σου απαντούσε μες τη τρελή χαρά πως όλα είναι τέλεια...

Και όντως ήταν.

Αυτή η κοπέλα άκουγε πάντοτε βαριά ελληνικά τραγούδια, κατά προτίμηση της δεκαετίας του 2000 και πίσω, και έφτιαχνε η διάθεση της!

Γι' αυτό τώρα που την βλέπω να σπρώχνει καναπέδες, να τινάζει μαξιλάρια και να κατεβάζει κουρτίνες, ξέρω πως έχει γίνει μεγάλη ζημιά.

Κάθομαι ήσυχη στην γωνίτσα μου από την ώρα που ήρθα. Δεν μιλάει καθόλου, δεν θέλει βοήθεια, δεν θέλει να μιλήσει· το μόνο που θέλει είναι να ακούει μουσική στην διαπασών, το ίδιο ρεπερτόριο πάντα, ενώ πίνει τον καφέ της και σηκώνει όλο το σπίτι στον αέρα.

Στέκεται για λίγο στη μέση τους χάους που δημιούργησε, τα μαλλιά της ένας ακατάστατος κοτσος στη κορυφή του κεφαλιού της, ενώ το σώμα της καλύπτει μονάχα ένα φαρδύ κοντομάνικο μπλουζάκι.

«Τι έγινε;» προσπαθώ για ακόμη μια φορά.

«Θα τα βάλω για πλύσιμο.» δεν πρέπει να με άκουσε καν. Βγάζει τα κάλυμματα του καναπέ και τα πετάει μαζί με τα μαξιλάρια στο χωλ που οδηγεί στο μπάνιο. Σπρώχνει τους καναπέδες στην αρχή και αρχίζει να σκουπίζει νευρικά ενώ στα ηχεία ακούγεται στο τέρμα η Άντζυ Σαμίου με το 'Παράλληλη Αγάπη'...

Εδώ και μισή ώρα!

Σιγοτραγουδάει το τραγούδι καθώς τελειώνει και το σφουγγάρισμα, για τόσα νεύρα μιλάμε, και ανεβαίνει ξανά στην σκάλα για να κρεμάσει καινούργια κουρτίνα.

«Μπορώ να βοηθήσω κάπως;» σχεδόν την παρακαλάω. Δεν φτάνει που με κοψοχόλιασε χθες το βράδυ καθώς έκλαιγε με λυγμούς στο τηλέφωνο, τώρα δεν μιλιεται...

Όχι πως χθες πήγαινε πίσω, απλώς έκλαιγε τουλάχιστον!

Πήρα τις 3 μέρες που μου χρωστούσαν και ήρθα με το πρώτο καράβι, για να βρω μια Βαλέρια σε μια κρίση καθαριότητας και απάθειας.

Πονάει περισσότερο από τους χθεσινούς της λυγμούς!

Συνδέομαι στην τηλεόραση της αλλάζω τραγούδι στην τύχη, κερδίζοντας ένα δολοφονικό βλέμμα από την κολλητή μου. Κουμπώνει το κουρτινόξυλο στη βάση του και κατεβαίνει από την σκάλα, παίρνοντας το τηλεκοντρόλ στα χέρια της.

ΥποσχέσειςWhere stories live. Discover now