Κεφάλαιο Τριακοστό Όγδοο

312 35 49
                                    

Γιώργος

ένας μήνας αργότερα...

«Μόνο η μάνα μου αυτά!» το πρόσωπό της συσπάται σε έναν μορφασμο καθώς ανεβάζει το καλσόν στα πόδια της.

«Σταμάτα ρε τη γκρίνια!» τα χέρια μου παιδευονται λίγο με την γραβάτα που δεν λέει να συνεργαστεί σήμερα. Γρήγορα εγκαταλείπω και περιμένω την Βαλερια να ντυθεί για να μου την φτιάξει.

Μπορώ να παραδεχτώ χωρίς ντροπή ότι αν προσπαθούσα λίγο ακόμα θα την έφτιαχνα, ωστόσο το να το κάνει εκείνη με φτιάχνει εμένα και κάπως η επιλογή γίνεται αμέσως αυτονόητη!

«Δεν θέλω να πάω!» παραπονιέται σαν μικρό παιδί. Εν τω μεταξύ έχει περάσει το καλσόν μέχρι το δεξί της μπούτι και στο αριστερό το έχει παρατήσει στον αστράγαλο! «Μόνο εκείνη θα μπορούσε να κάνει τραπέζωμα για την γιορτή της Νικολέτας!» συνεχίζει το μελόδραμα.

«Αφού κανονικά θα βγούμε για ποτό το βράδυ, γιατί τέτοια άρνηση και μουρμούρα;» λεω μπερδεμένος. Εκείνη ξεφυσάει, καλύπτοντας με το μπράτσο της το πρόσωπό της.

«Έχω κακό προαίσθημα, Σύνο...» παραδέχεται. Κάθομαι άτσαλα δίπλα της και ξαπλώνω πάνω της, τραβώντας τη στην αγκαλιά μου.

«Τι κακό προαίσθημα ρε μωράκι μου; Εμείς, τα παιδιά και οι γονείς σου θα είμαστε!» το ξανασκέφτομαι λίγο, ίσως φταίει και το ύφος της «Ναι, εντάξει, καταλαβαίνω που βλέπεις το πρόβλημα αλλά δεν υπάρχει λόγος. Δεν είναι εξάλλου και η πρώτη φορά που έχουμε τέτοια μάζωξη, τι σε έπιασε;» σηκώνει το κεφάλι της μόνο και μόνο για να στριφογυρίσει τα μάτια της, πάντοτε μουτρωμένη.

«Αφού ξέρεις πως αν δεν πας θα σου ζαλίσει τον έρωτα.» παρατηρώ εύστοχα. Εκείνη απλώς γνέφει καταφατικά «Φύγαμε;» λεω γελώντας.

«Ναι, πάμε.» με μια κίνηση βγάζει το καλσόν της, το πετάει παρά πέρα, φοράει ένα ζευγάρι κάλτσες και γυρίζει προς το μέρος μου «Γιατί ντυνόμαστε λες και πάμε σε βαφτίσια και εδώ που τα λέμε εσύ γιατί φοράς γραβάτα, ψυχούλα μου;» εντάξει, επανήλθε πλήρως.

«Αφού η κυρία Αγάπη όρισε dress code.» προσπαθώ να κρύψω το μειδίαμα μου.

«Να δεχτεί τότε το μαύρο φόρεμα με τα λευκά Air Force γιατί είναι το μόνο black and white που θα δει απόψε!» προχωράει με νεύρα στο μπάνιο, συνεχίζοντας να μουρμουράει «Γαμώ τον ''Επιζών της επόμενης ημέρας'' και όποια άλλη μαλακία βλέπει στο γαμώNetflix. Γαμώ το κέρατό μου!»

ΥποσχέσειςWhere stories live. Discover now