Κεφάλαιο Εικοστό Έννατο

347 33 79
                                    

Βαλερια

«Βαγγέλη, εννιά είπαμε, όχι μία παρά!» μουρμουράω με τα ακουστικά στα αυτιά, τιναζοντας τα ριχταρια του καναπέ.

«Σκάσε, πατσαβούρα, θα έρθω είπαμε.» μουρμουράει. «Ναι, μάνα, θα φάω στην Βαλερια σήμερα, κερνάει.»

«Εγώ δεν σε κερνάω τίποτα.» τον πληροφορώ.

«Κερνάει ο Συνο τότε.» η μάνα του πρέπει να τον ρωτάει τον λόγο «Γιατί πηδηχτηκαν.» πρέπει να τον χτύπησε με κάτι «Τι βαράς καλέ, αφού το έπνιξαν το κουνέλι!»

Η μάνα του πλέον είναι τόσο κοντά στο ακουστικό που την ακούω «Αλήτη, δεν ντρέπεσαι να μιλάς έτσι για το κορίτσι μας! Ανοίγεις το βρωμοστομα σου κωλοπαιδο!» εν τω μεταξύ πρέπει παράλληλα να τον χτυπάει, γιατί τον ακούω να παραπονιέται και να βογγαει απ' τον πόνο.

Περνάω απ' τη κουζίνα, ο Γιώργος μου ρίχνει ένα μπερδεμένο βλέμμα, ανακατεύοντας την σάλτσα. Φοράει μονάχα τη φόρμα του, το να φορέσει μπλούζα του περνάει αδιάφορο.

Έχουμε δεν έχουμε 2 ώρες στην Αθήνα! Με άφησε σπίτι, πήγε στον κολλητό του τη μηχανή του και ήρθε σπίτι μου να μαγειρέψει.

Το λεγόμενο τη μέρα νοικοκύρης, το βράδυ αμαρτωλός!

«Σου μιλάω μωρή!» παραπονιέται ο ηλιθιος απ' την άλλη άκρη της γραμμής.

«Τι θες πάλι ρε γαμω το κέρατο σου για παιδί;» ωρυομαι.

«Σου τον φερμαρε;» με έχει ρωτήσει με είκοσι διαφορετικές φράσεις για να δει αν κάναμε σεξ με τον Γιώργο!

«Η μάνα σου που είναι;» που κρύφτηκε ο ύπουλος και δεν τρώει σφαλιάρες;

«Απλώνει τα ρούχα, σκάσε! Με χτυπούσε με ένα ταπερακι.» παραπονιέται.

«Πόσα;» ρωτάω στο ξεκάρφωτο.

«Τι πόσα μωρή;»

«Πόσα λεφτά βάλατε στοίχημα ρε Βαγγέλη! Μας έχεις ζαλίσει το μουνι αν πηδηχτηκα με τον Γιώργο. Να πάρεις να δεις τι ώρα θα μαζευτούμε με πήρες, κλείσε με!» ωρυομαι.

«100 ευρώ έβαλα. Ωστόσο δεν υπάρχει κάποιος να πιστεύει στην πραγματικότητα ότι δεν πηδηχτηκατε, ο Άγγελος μόνο δεν συμμετείχε.» θα τους χτυπήσω έναν προς έναν.

«Ο Αγγελούκος μου είναι το καλύτερο παιδί, όχι σας εσάς τους μαλακες!» ο Γιώργος εν τω μεταξύ με στραβοκοιταζει. Παίρνω την μπλούζα του απ' την καρέκλα που την έχει διπλωμένη, πετώντας τη στη μούρη του μπας και ντυθεί. Μου κυκλοφορεί κονιορδος στο σπίτι καθώς μου μαγειρεύει, με κοιλιακούς και όλα τα υπόλοιπα που αχνοφαινονται σε κοινή θέα.

ΥποσχέσειςNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ