Γιώργος
«Που είναι τα ρούχα μου;» ένας πανικόβλητος Φάνης μπουκάρει στο σαλόνι μου, φορώντας μονάχα το μποξεράκι του.
«Πως γίνεται να ξέχασες τα ρούχα σου;» μουρμουράει ο Κώστας που είναι οριακά νεκρός στον καναπέ μου από τις 8 το πρωί που γυρίσαμε.
«Θα με χωρίσει!» μουρμουράει ο Φάνης «Χριστέ μου, θα με σκοτώσει!»
«Πρώτα θα σε παντρευτεί και μετά θα σε σκοτώσει για να σου φάει τα λεφτά, άρα, τεχνικά, δεν θα χωρίσετε.» λέει ο Βαγγέλης που περίεργως πίνει ήδη καφέ και αράζει στη πολυθρόνα.
«Βούλωσέ το!» παίρνει το μαξιλάρι πάνω από το κεφάλι του Κώστα και το πετάει στον Βαγγέλη που στο τσακ προλαβαίνει τον καφέ του απ' το να χυθεί στο πάτωμα.
«Είναι κρεμασμένα στη ντουλάπα μου.» λέω γελώντας με το παραλήρημα του. Είναι αγχωμένος αλλά προσπαθεί να το παίξει χαλαρός και άνετος.
«Κουμπάρε μου!» λέει συγκινημένος, τρέχοντας να με αγκαλιάσει.
«Φάνη, είσαι καυλακι αλλά παντρεύεσαι και εμένα δεν μου αρέσουν οι άντρες!» τον πειράζω. Χτυπάω ελαφρά τον ώμο του κι αυτός απομακρύνεται, κοιτώντας με, με ένα πονηρό βλέμμα.
«Μια δοκιμή θα σε πείσει!» μου κλείνει το μάτι και φεύγει για το δωμάτιό μου. Μετράω μέχρι το δέκα από μέσα μου πριν τον ακούσω ξανά.
«Η ρουφιάνα με μισεί τόσο που θέλει να βάλω μωβ παντελόνι; Δεν της φτάνει η γραβάτα γαμω το σπίτι μου;» ωρυεται.
«Αυτά είναι τα δικά μου, ηλιθιε! Στην άλλη θήκη είναι!» φωνάζω.
Ένα κεφάλι ξεπροβάλει από την πόρτα του δωματίου μου «Σ' αγαπάω!»
«Την καρδιά μου αλλού δεν σπαταλάω;» τον πειράζω.
«Πιααααα!» έχουμε και τον Μεταξά να κάνει τις δεύτερες.
«Πως γίνεται να είσαι ξύπνιος;» ρωτάω με αγνή περιέργεια. Εκείνος γέρνει πίσω και αναστενάζει.
«Ερωτευμένος μα δεν ξέρω που θα βγει...» δεν προλαβαίνω να μιλήσω, αμέσως ο Κώστας πετάγεται όρθιος.
«Άκου να σου πω! Δεν μας έφτανε ο μαλακας ο Αδαμόπουλος με τον Βερτη; Τώρα θα έχουμε και εσένα; Αι σιχτιρ με τους έρωτες σας πια, ούτε να κοιμηθούμε δεν μπορούμε γαμω το μουνι της Κατερίνας και της Κουλας!» εν τω μεταξύ όλα αυτά τα μουρμουράει καθώς πηγαίνει στο μπάνιο.
«Μην ζηλεύεις το Κατερινάκι, μωράκι μου. Ξέρεις πως στην πραγματικότητα είμαι ΟΛΟΣ ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ!!» ουρλιάζει, τραγουδώντας ένα τραγούδι του Ρεμου.
YOU ARE READING
Υποσχέσεις
Teen FictionΠόσες φορές, αλήθεια, σου έχει συμβεί να συναντήσεις έναν άνθρωπο και να είναι λες και γνωρίζεστε χρόνια; Οι ζωές σας έμοιαζαν σαν δυο παράλληλες γραμμές. Δεν γίνεται, αποκλείεται να σου πέρασε απαρατήρητος, είναι τόσο όμορφος! Μην νομίζεις όμως, δ...