Δεν ξέρω πως την έχω δει και γράφω τόσα POVs Γιώργου 😂
Γιώργος
«Νομίζω πως είναι πολύ καλή εποχή για να αρχίσεις να φοράς τα ζιβάγκο πουλόβερ σου.» ψιθυριζω στην λακκούβα του λαιμού της. Γλειφω το κόκκινο σημάδι στο λαιμό της, αδιαφορώντας για τις κραυγές διαμαρτυρίας που βγάζει.
«Νομίζω πως είναι πολύ καλή εποχή για να αρχίσω να σου δινω πάλι κουτουλιές!» μουρμουράει, τα χέρια της ωστόσο τραβούν τα μαλλιά μου· ούτε εκείνη δεν πιστεύει όσα λέει.
«Δεν μου έριξες ποτέ, μόνο απειλές είσαι!» τσιμπάω δυνατά την ρωγα της και το κεφάλι πετάγεται μπροστά, χτυπώντας στο κουτελό μου. «Ρε!» λέω έκπληκτος.
«Τώρα σου έριξα!» γελάει, σκυβοντας όμως μπροστά για να αφήσει ένα φιλί στο μέτωπό μου. Δαγκωνω δυνατά το κάτω χείλος της και κατεβαίνω χαμηλά, αφήνοντας φιλιά στην διαδρομή μου.
«Πως αισθάνεσαι που έγινες 33;» χρειάζεται να σηκώσω το κεφάλι μου ανάμεσα από τα πόδια της για να την κοιτάξω.
«Είσαι σοβαρή ρε;» χαμογελάει πονηρά και με μια κίνηση με σπρώχνει εκεί που με χρειάζεται περισσότερο. «Είσαι λίγο αυταρχικη, το ξέρεις;» δαγκωνω παιχνιδιάρικα την κλειτορίδα της, αλλά δεν την σταματά από το να εκνευρίσει ελαφρώς με το σχόλιο μου.
«Αυτό το αστειάκι ότι είμαι αυταρχικη θα σταματήσει ποτέ;»
Η γλώσσα μου περνάει ανάμεσά της, στέλνοντας το κεφάλι της πίσω στο στρώμα «Μιλάς πολύ.» πριν εκνευριστει ΚΑΙ με αυτό μου το σχόλιο, την τραβάω στην αγκαλιά μου, περνώντας τα πόδια της γύρω από τους ώμους μου προτού χωθώ βαθειά μέσα της.
«Είσαι πολύ ύπουλος, παππού!» δεν θα της κάνω την χάρη να αντιδρασω σε αυτό.
«Αλλά λες όταν σε γαμαω με τις ώρες!» λέω εντελει, γνωρίζοντας πόσο την ενοχλεί.
«Πιάνουν εντελει τα βιαγκρα, ε;» σκαρφαλωνω πάνω της, παίρνω τα χέρια της στα δικά μου και τα καρφώνω δεξιά κι αριστερά της.
«Καθόλου δεν ντρέπεσαι να μιλάς έτσι στο αγόρι σου;» λέω γελώντας.
«Επιεικώς σύντροφος, γνωρίζοντας την ηλικία σου!» κουναω απηυδησμενος το κεφάλι μου με την γυναίκα που έχω μπλέξει, αλλά δεν πτοούμαι. Φέρνω ξανά τα πόδια της στο ύψος και την γωνία που τα θέλω, συγκεκριμένα στον αριστερό μου ώμο και αρχίζω να την σφυροκοπάω, κερδίζοντας αμέτρητες γρατζουνιές στην πλάτη μου.
YOU ARE READING
Υποσχέσεις
Teen FictionΠόσες φορές, αλήθεια, σου έχει συμβεί να συναντήσεις έναν άνθρωπο και να είναι λες και γνωρίζεστε χρόνια; Οι ζωές σας έμοιαζαν σαν δυο παράλληλες γραμμές. Δεν γίνεται, αποκλείεται να σου πέρασε απαρατήρητος, είναι τόσο όμορφος! Μην νομίζεις όμως, δ...