*4*

834 38 64
                                    

      Son mesajdan sonra telefonu kapatıp yatağın üzerine bıraktım ve kızlara bakmak için kapıya yöneldim.

     Onlar olmasaydı ben asla Aras'a yazma cesareti bulamazdım ve kaç yıldır yaptığım gibi onu uzaktan izlerdim.

     Onunla ortaokulda aynı okuldaydık, lise de yollarımız ayrıldı. Aras benden daha başarılı olduğu için en iyi liseye gitti. Benim gittiğim lise kötü sayılmaz, hatta en iyi olmasa bile iyi bir yere sahipti.

      Şimdi aynı evi paylaştığım arkadaşlarım Defne, Nur ve Beyza'yı lise de tanıdım. Lisenin ikinci yılında babamın işi nedeni ile başka bir şehire taşınmak zorunda kaldık ve hem kızlardan hemde kırk yılda bir gördüğüm Aras'tan ayrılmak zorunda kaldım. Ancak lise üçe geçince yine geldiğimiz yere döndük, aşırı mutlu oldum. Bu defa kızlarla aynı şehirde fakat farklı bir okuldaydım... Birbirimizi görmemiz pek mümkün olmuyordu ama telefonlar aracılığı ile sürekli konuşurduk. Teknoloji iyi ki var.

     Şimdi ise zoru başarıp hepimiz üniversite için aynı şehri kazandık. İnanması zor ama Aras'ta bizimle aynı şehirde veee benimle aynı okulda.

     Ben, Defne ve Nur aynı üniversitede okuyoruz ancak Beyza farklı bir meslek istediği için farklı bir üniversiteye gidiyor. Neyse ki okullarımız arasında pek bir mesafe yok! Hatta bayağı yakın.

    Bunun yanında Aras'ın arkadaşı Berat, Beyza ile aynı üniversiteyi paylaşıyor. Beyza ve Berat pek iyi anlaşamıyorlar ve ne yazık ki aynı sınıftalar. Aras'ın bir diğer arkadaşı Doruk'un okulu ise Beyazlar'ınkinin karşısında bulunuyor.

       "Edaa! Kahve yaptım, gel içelim." Beyza'nın sesi ile önünde dikildiğim kapıyı açıp çıktım. Kızlar oturmuş beni bekliyorlardı.

      "Ne yaptın Eda, yazdın mı bugün Aras Bey'e?" Defne'nin ima ile karışık sorduğu soruya kafamı olumlu anlamda sallayıp cevap verdim.

      "Evet, uyuyordu ve ben uyandırdım onu. Bana numarasını nerden bulduğumu falan sordu bende merakta edermiş dedim sonra cevap vermiyor musun? dedi ardından Doruk kahvaltı hazırladı ben gidiyorum dedi ve gitti."

       "Oooo! Hesap verme mod on bakıyorum." Gözlerim bu cümlenin sahibi Beyza'ya döndü.

      "Ne demek oluyor bu?" Nur hepimizin aklındaki soruyu sorunca cevap için pür dikkat Beyza'ya bakıyorduk. Elindeki kahve fincanını masanın üzerine bırakıp bize çevirdi bakışlarını.

      "Yani biraz düşünün henüz erken olsa bile neden Doruk'un ismini verdi? Bunun yanında neden gidiş nedenini söyledi? Kahvaltıya gittiğini söylemeyebilirdi."

     "Bir şeyler olabilir aslında ama ne?" Nur'un anlamlı, bir o kadar da anlamsız sözleri ne demek istediğini anlatmaya ne yazık ki yetmiyor. Belki de ben anlamıyorum.

     "Kızlar, biraz daha zaman verelim. Zaten önümüzdeki günler ne olacağını gösterecek bizlere." Defne'nin yaptığı açıklama mâkuldü. Hepimiz onaylayan mırıltılar çıkardık... Aslında başka da çaremiz yoktu, en azından şimdi için.

     Kahvelerimizi içip kendi odalarımıza dağıldık. Odalarımız büyük değil aksine küçüktü ama bize yetiyordu. Salon daha büyüktü. Bizim için ıyi olan bizim sayımızca odası olmasıydı. Aslında üç oda vardı geriye kalan odayı Nur kendine döşemişti. Kiler gibi bir yerdi galiba. Ne için kullanıldığını bilmediğim bir yerdi ışte. Nur'un eli değince çok güzel bir yere dönüştü.

     Kendimi derse o kadar odakladım ki odanın kapısı çalana dek saate bakmadım. Gelen Nur'du. Muhtemelen yemek hazırdı ve haber vermeye gelmişti.

     "Eda, kızlarla konuştuk eğer sana da uygunsa dışarda yiyelim diyoruz. Hem değişiklik olur. Fazla yoğun değilken biraz vakit geçirmiş oluruz." Fikir kulağa hoş geliyordu.

     "Tamam Nur, hazırlanayım öyleyse. Çok güzel düşünmüşsünüz."

     
       Yarım saat sonra Defne'nin dediği yere gelmiştik. Bir masanın etrafına toplanmış ne yiyeceğimizi düşünüyorduk ki Beyza'nın sesi ile dikkatimizi menüden alıp Beyza'ya verdik.

     "Hay ben böyle tesadüfü seveyim mi yoksa tatilde bile Berat'ı görmeye söveyim mi bilemedim... Eda sakin ol çünkü Aras tam arkanda!"

     "Ne?"

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
What dedin Beyza?
Naber, nasılsınız?

Kitap hoşunuza gidiyor mu? Nasıl buldunuz yeni bebeğimi?

Neler olup bittiğini öğrenmek için böyle açıklayıcı nitelikte bir bölüm yazdım.

*Sizde kızlar gibi mi düşüyorsunuz, Aras konusunda?

*Dakika bir gol bir karşılaştılar! Sjbsban

*Bir sonraki bölümde neler olabilir?

⭐kendinize iyi bakın. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere.

Seviliyorsunuz.

    

RuH Hastası || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin