-(Eda'nın Ağzından Devamm❤)-
"Ayyy! Ne kadar da düşünceli bir eniştemiz vaaarrrr." dedi Nur son defa kendini aynada baştan aşağı süzerken. Yüzümde gülümseme oluşurken Defne bana göz kırptı.Aras, hep birlikte pizza yememiz için bizi ayarlama yapmıştı. Maksat hep birlikte vakit geçirmek. Kızlarla hazırlanmış Aras'ı bekliyorduk. Kapının çalması ile bekleyişimiz son bulmuştu. Sevinçle ayaklanıp kapıya yöneldim. Kızların kıkırtıları kalp ritmimin artmasına neden olmuştu. Aldırış etmeden kapıyı açtım...
Karşımda tüm yakışıklılığı ve çekiciliği ile Aras duruyordu.
"Hoş geldin."
"Çok hatta fazla hoş buldum." dedi bana bakarak... Ben utançtan kızarmadan kızlar arkamda belirdiler.
"Biz taksiyle giderdik, siz Eda ile gidin." Defne dünden beri milyon kez söylediği şeyleri tekrarladı.
"Olmaz! Hadi, hazırsanız çıkalım."
"Hazırız."
Arabada çok hafif bir müzik vardı. Arkama döndüğüm zaman Defne'nin heyecanla kıpırdandığını fark ettim. Tabiî ya! Doruk var! Muhtemelen Doruk ve Berat kafede bekliyorlardı bizi. Nur normal bir şekilde oturuyordu yerinde. Beyza ise modu düşük bir şekilde, sessizce oturmuştu. Dün akşamdan beri böyleydi. Tahminimce Berat ile aynı ortamda bulunacağı için böyleydi. Üzerine gitmemek en iyisi olabilirdi."Enişte yani Aras çok iyi düşündün... Çok teşekkür ederiz." Nur sessizliğe dayanamayıp konuşunca Aras memnun bir surat ifadesi ile kafasını salladı...
Araba durunca geldiğimizi anlamak zor olmamıştı, çünkü bir kafenin önüydü. Arabayı park ettikten sonra dışarı attık kendimizi. Aras, kızların yanına ilerlediğim sırada arkadan elimi tutup kendi yanına çekti.
"Çok güzel olmuşsun." dedi fısıldayarak. Aynı anda elimi eline kenetlemişti. "Her zamanki gibi." diye tamamladı kendini.
Kızlar konuşa konuşa ilerliyorlardı. İçeri girdiğimiz zaman Aras ve ben önde yürürken kızlar bir adım arkamızda yürüyorlardı. Masaya yetiştiğimiz zaman kısa bir selamlaşmanın ardından yerleştik. Az sonra Kaan da gelmişti, Nur'u yalnız bırakacak değiliz.
Sessizlik oluştuğu sırada Berat söze girdi.
"Ya biz yazdığımız senaryoları kısa video hâline getireceğiz, iyi hoş... Aytaç ne alâka?" Bu daha çok sitemdi.
"Biz Aytaç'la gruptuk, sen aramıza gelmek istedin." diye cevapladı Beyza sakin ve nazik bir şekilde.
"Ya abi niye anlamıyorsun, o çocuk bizi yavaşlatıyor." İkisi yine tartışmaya başlamışlardı ki garson biraz önce verdiğimiz siparişleri getirdi. Pizzalar o kadar güzel duruyorlardı ki... Ama atladığım bir şey var, Aras yanımdayken nasıl yiyeceğim?
"Bir su alabilir miyim?" diyerek garsona döndüm. Güler yüzle kafasını salladı.
"Aşkım, sos olmuş ağzının kenarı. Dur sileyim." Kaan henüz yemeğe yeni başlayıp ağzının kenarini sos yapan Nur'la konuşuyordu. Elindeki peçete ile nazikçe sos olan yeri sildi.
"Buyrun efendim, suyunuz... Birde şu notu arka masadaki beyefendi gönderdi... Afiyet olsun." deyip yanımızdan ayrıldı. Şaşkınlıkla notu elime aldım. Notu açmadan önce hepimiz garsonun bahsettiği masaya baktık. Bizim yaşlarımızda bir çocuktu ve ayaklanmış bize doğru geliyordu...
Masanın başına geldiği sırada başta Aras olmak üzere Doruk, Berat ve Kaan ayağa kalktılar. Kalbim hızla atmaya başlayınca kızlar bana sakin ol dercesine bakıyorlardı.
"Hayırdır koçum? Masamızda ki kıza not göndermek nasıl bir cesaret istedi?" diye konuştu Aras.
"Ben kendisi ile konuşmaya geldim. Müsaade eder misiniz?"
"Oğlum bas git bir kaza çıkmadan." diye araya girdi Doruk.
"Düzgün konuşun lütfen!"
"Senden mi öğreneceğiz, lan?" Kaan'da bu ortamı pek beğenmemişti. Konuşmasından belliydi.
"Notu okur musun, cevabını bekliyor olacağım." Bu sözler ağzından bu defa çıkar. Aras duyduğu sözler üzerine ani bir boks attı. Tekrar ve tekrar... Kafedekilerin bir kısmı bağırıyor bir kısmı ayırmaya çalışıyordu. Garsonlar işe dahil olunca not gönderen çocuk kafeden atıldı. Çıkarılmadan önce inatla ölmek istiyormuş gibi yine bir şeyler söyledi.
"Seni tekrar bulacağım güzel kız. Kapının önünde olacağım." Aras tekrar çocuğun üstüne gideceği sırada onu tuttular.
"Of be! Vuramadım, içimde kalacak." diye söyledi Berat. Aras elini yüzünü yıkamak için lavaboya gidiyordu... Geldiği zaman moralimiz ve günümüz daha da mahvolmasın diye sinirini gizlemeye çalışıyordu. Önündeki pizza dilimini alıp bana döndü ve yemem için uzattı. Daha doğrusu bana yediriyordu.
Tam bu sırada yükselen şarkı ile daha da heyecan basmıştı.
'Sevesim geliyo sevesim,
Yine yollara düşüp ona gidesim.
Nefesim kesilir nefesim...'°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
SELAM! NASILSINIZ? NASIL GİDİYOR?Bölümü nasıl buldunuz?
*Çocuk yürek mi yedi diyenler?
*Aras az bile yaptı diye düşünen var mı?
*Aynı durumu siz yaşamış olsanız ne yapardınız?
*Kaan'ın romantikliğine ne diyorsunuz?
*Çalan şarkıya ne diyorsunuz?
*Romantik Aras'a ne diyorsunuz?
Sevdiğinin morali bozulmasın diye sakin görünmeye çalışması!*Genel düşüncelerinizi alalım.
❤❤❤kendinize çok iyi ve cici bakın. Bir sonraki bölüm görüşmek üzere. Sizleri çok seviyorum.
Öpüyorum kocaman...
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘☀Seviliyorsunuz☀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RuH Hastası || Texting
Short StoryRuH Hastası gibiyim, başka bir yolu yok, elim ayağıma dolanıyor...