🙏🙏🙏
50. bölüme geldik ve aşırı bir biçimde mutluyum. Benimle ilerleyen siz güzel insanlara çokça teşekkür ediyorum.❤ Seviyorum sizleri, hemde çoook fazla.
❤❤❤KEYİFLİ OKUMALAR...❤
************************************
Seni el yerine koyamam ölsemde,
Faydası yok, kadere sövsem de.
Gece kahrımdan ağlayıp ölsemde
Gidiyorum inan müsadenle.El yerine koyamam ölsemde,
Faydası yok kadere sövsem de.
Gece kahrımdan ağlayıp ölsem de
Gidiyorum inan müsadenle."Işte bu, sesine güveniyorsun az cesaret lâzım sana."
"O kadar insanın önünde... Çok utanıyorum." Kaan Nur'un önünde diz çöküp ellerini tuttu.
"Derin nefes al ver önce güzelim." Nur derin nefes alışverişi yaparken bile heyecanlı olduğu belli oluyordu, nefesi titriyordu.
"Sadece biz varmışız ve bize söylüyormuşsun gibi düşün. Şarkıya başlayınca ve sahneye adapte olunca gerisi kolay olacak... Ben sahnede sen ve Doruk'un yanında olacağım, arkadaşlar da en önde olacaklar."
"Kimseyle göz teması kurmamaya çalış, daha kolay olacaktır. Bakışlarını karşıya sabitle." diye bir açıklama yaptım.
"Kasma, Eda'm haklı. Hem seçtiğin şarkı da sesine çok uyuyor... Rahatla böyle çıkılmaz sahneye."
"Biz buradayız, arkandayız her ne olursa olsun. Başarmasan, ki böyle bir şey söz konusu bile değil, biz seninleyiz... NUR AÇAN VE ŞAHANE SESİNİ SAHNEYE ALALIM! Işte böyle gül." Berat Nur'u rahatlatmak için yine komik komik konuşuyor ve hareketler yapıyordu.
"Şimdi sahneye rahatça çıkabilirim... Senden de bu tür sözler duyduktan sonra gözümüz açık gitmeyeceğiz."
"İkinize de başarılar diliyorum zaten başarılısınız da. Seviyorum ikinizide." Defne, Doruk ve Nur için konuşurken sıra Nur'a gelmişti. Kaan alnından öpüp elini tuttu ve yürümeye başladı. Defne, Doruk'un yanağına küçük bir öpücük kondurup bir şeyler söyledi ve geri çekildi. Doruk'ta gitarı ile Kaan ve Nur'un peşine takıldı...
Bizde hızla yerlerimize yerleştik. Nur sahnenin ortasına bırakılan koltuğa oturdu, Doruk'ta yanında yerini aldı. Nur'a bir şeyler söyledi, büyük bir ihtimalle heyecanını bastırmaya çalışıyordur.
"Hazır olduğunuz zaman şarkı başlayacak!" Köşede duran sunucu duyurusunu yapınca Nur kendinden emin bir şekilde başlaması için işaret verdi.
💙Mağlubum kabulüm,
Gözlerine sürgünüm,
İnkar etmedim amma
Döner mi bilmeden
Senelerce bekledim.
Onu mumla arattı hayat.Yardım et ne olur?
Kalbim böyle kahrolur.
Bi' yolu yok mudur?
Bu sevda sonum olur.Yardım et ne olur?
Kalbim böyle kahrolur.
Bi' yolu yok mudur?
Bu sevda sonum olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RuH Hastası || Texting
Short StoryRuH Hastası gibiyim, başka bir yolu yok, elim ayağıma dolanıyor...