*64*

190 18 100
                                    

'Bismillahirrahmanirrahim' diyerek başlayalım, zira yine aynı olayı yaşamak istemiyorum...
Sizlerde bol yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayınız.

KEYİFLİ OKUMALAR.❤🌿

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

"Yahu ben sana yüz yüze konuşalım demedim ki, kalkıp buraya kadar geldin."

Biraz önce kapının çalması ile kapıyı açınca bizi karşılayan kişinin Berat olduğunu görünce bizde en az Beyza kadar şaşırmıştık.

Evet onunla bir plan yapmış ve gruptaki konuşmaları o plan doğrultusunda yapmıştık ancak Beyza konuşmak isterse ki mesajlaşmaktan bahsediyordu kendisi Berat yanlış anlayıp bizim eve gelmişti...

"Olsun, bu bahane ile yüzünü görmüş oldum." Yüzüne kedi yavrusu masumluğu yerleştirip Beyza'ya bakmaya başladı. "Yoksa beni kovacak mısın?" Beyza gülmemek için dudaklarını birbirine bastırırken Berat durumu fark etmiş olacak ki rahat bir nefes aldı.

"Saçmalama, ben öyle bir insan mıyım?" deyip Berat'ın geçmesi için kapının önünden çekilmişti. Berat sevinçle bize bakıp içeri geçti. Bundan sonra ne olacaktı, acayip merak içindeydim ama öncelik ikisinin de mutlu olacağı bir sondu.

Beyza, şu an sinirli falan değildi aksine her zamanki çılgın hâllerinden birine bürünmüştü. Aslında şöyle bir bakınca Berat'la ciddi anlamda uyumlu olduklarını görebilmek mümkündü, çünkü ikiside çılgın ve gerektiğinde çocuk olabiliyorlardı.

"Bir şey söyleyeceğim ama kızma, lütfen." Berat, Beyza'ya bakarak konuşunca bizde merakla ikisine bakıp koltuklarda yerlerimizi aldık. Beyza anlamaz gözlerle Berat'a bakarken Berat her an her şey olabilirdi düşüncesi ile tekli koltuğa bıraktı kendini.

"Söyle." Sesinden de kızmayacağı belli oluyordu.

"Halay çekmek geldi içimden bir anda."

"Ay ne iyi olurdu! Bende çok isterim." Nur, kendi fikrini belirtince Berat yalnız olmadığı için rahatlamış gibiydi. Kapının tekrar çalması ile ayaklandım, beklediğimiz herhangi biri yoktu muhtemelen Nuriye Abla yemek getirmişti.
Kapı kolunu aşağı indirmem ve kapının açılması ile kalbimi deliye çeviren kişi, Aras karşımdaydı, Doruk'ta yanındaydı. Kalbimin normal ritmine dönmesi için derin bir nefes alıp geçmeleri için müsaade ettim.

"Hoş geldiniz."

"Hoş bulduk." Doruk cevap verip direkt içeri geçti.

"Bende pek hoş buldum, ki hoş bulmamak elde değil." Kapının dışında durmuş, ellerini arkada birbirlerine kilitlemiş bir pozisyonda durmuş bana bakıyordu... Ama sen böyle konuşacak olursan yerim ben seni.

"Ya Aras... Seni çok seviyorum."

"Bana bilmediğim bir şey söyle, güzelim." Bu çocuk önceden ne konuşacağımızı tahmin edip çalışarak mı geçiyor karşıma? Zira her konuşmasında hayran kalıyorum.

"Ya beni kendine daha ne kadar aşık edeceksin? Cimri misin sen?" Yüzüne o muhteşem gülümsemesini yerleştirdi.

"Sevgiyi senden alacaksam doyumsuz oluyorum maalesef, çünkü bağımlılık yapıyor; gülüşün, bakışın, sözlerin..." Kalbimin biraz önce attığından daha hızlı atmaya başlayınca saçlarımı geriye atıp bakışlarımı omuzlarına indirdim. Şu an onunla göz göze gelmek beni daha da heyecana sokuyordu.

"Ay, sen utandın mı? Kıyamam ben sana..." Dalga geçmeye başlayınca omzuna sert olmamakla birlikte bir yumruk attım ve kahvelerimizi buluşturdum.

"Sözlerin direkt kalbime işliyor... Tüm yolları aşıp kalbime varıyor ve beni kalbimden vuruyorsun." Bu defa ne diyeceğini bilmeyen taraf o olmuştu. Bir şeyler olacak hissi dolmaya başlayınca içime rahatlamak için bir nefes aldım. Kalbimin gerektiğinden fazla hızlı atıyordu. Belimde hissettiğim ellerle dona kaldım. O an Aras'ın bakışlarının dudaklarımda olduğunu fark edince tamamen olduğum yere çivilenmiş, ne olacağını bekliyordum.
Aramızdaki mesafe yok denecek kadar azalınca gözlerimi yumdum...

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Kestiiikkkkkk!

Selamünaleyküm! Nabersiniz?
(Ben çok kötüyüm, bu bölüm beni hiç olmadığı kadar uğraştırdı. Zaten size bildirim gönderiyor ve haberdar ediyordum. Şimdi biter bitmez direkt yayımlayacağım. Insallah olur, sizlerde bol yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayınız.)

*Nasıl buldunuz bölümü?

*Beyza ve Berat'ın konuşması nasıl sonuçlanacak?

*Aras ve Eda için neler düşünüyorsunuz?

*Aras'ın en beğendiğiniz repliği?

*Eda'nın en beğendiğiniz repliği?

*Sizce sonda ne olacak?

*En beğendiğiniz kısım hangisi?

***Bölümleri yazarken dinleyebileceğim şarkı önerisi olanlar 👉 şu tarafa bırakabilirsiniz, tüm türleri yazabilirsiniz.

❤❤❤kendinize çok iyi ve cici bakın baldan tatlı okuyucular. Sizleri çokça seviyorum. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere,hoşça kalın. Öpüyorummmm kocamannnnnn...
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

*mediadaki resim hakkındaki düşünceleriniz neler?
Anlık EDA&ARAS...
Sjskskdnsjisksj.
😂😂😂

❤❤❤

RuH Hastası || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin