*32*

335 24 203
                                    

         -(Kaan'ın Ağzından)-

    
       "Tabii ki seviyorum... Tahmin edemeyeceği ve edemeyeceğiniz kadar çok hemde."

        "Sizi birbirinize bu denli bağlayan şey nedir, kanka?"

       Baran'ın sorusu ile gözlerimi Nur'umun kahvelerine çevirdim. Bir nevi huzur bulduğum, bir nevi Dünya'yı bulduğum, bir nevi bana yaşamı hatırlatan kahveleri...

         "Arada... Yapılan çocukluk hataları ve bir o kadar da anlamsız olaylar nedeniyle ayrılık olmuştu. Bir defa değil! Birden fazla defa ayrılık oldu aramızda ama Nur bir defa bile benden vazgeçme gibi saçma düşüncelere kapılmadı... Ya sen ya hiç! düşüncesi ile hareket etti. Bu düşünce yalnızca geçmişi kapsamıyor, şimdiyi ve geleceği de kapsıyor. Ben bu düşünceyi bildiğim için onun canını yakmak gibi girişimlerde asla bulunmadım birçok insanın yaptığı gibi! Tam tersine sevgisine sevgi ile, aşkına aşk ile... Bana sergilediği tüm duygulara aynen karşılık verdim, çoğu zaman fazlasını bile verdim... Bizi birbirimize bağlayan; aşkın, sevginin yanında Nur'umun bana olan aşkı ve verdiği değerdir. Bana herkesten çok başka ve güzel geliyor...".

         Bana parlayan gözlerle bakıyordu, nemli, birçok duyguyu barındıran, tek bakışı ile her şeyi anlatan gözlerle bakıyordu.

         "Vay be! Allah nazarlardan, kem gözlerden korusun."

        "Nur, sen ne düşünüyorsun?" Kerem'in yönelttiği soru ile Nur gözlerini kaçırdı.

         "Seviyorum... Fazlasıyla! Kendimi onun yanında güvende, huzurlu... hissediyorum. Kimsenin vermediği güveni, değeri veriyor bana. Nasıl, hangi kelimelerle anlatacağımı hiç bilmiyorum. Tek bildiğim Kaan'ı sevdiğim..."

         Beni ne kadar ve nasıl sevdiğini biliyorum. Bunu bana çok iyi hissettiriyor. Bana olan bağlılığını defalarca kez sorgulasam dahi pes etmeyip sevmeyi seçti.

        "Eh! Bu aşkın üzerine bizde hep birlikte şarkı söylesek çok iyi olur bence."

        Kerem gitarı eline alıp seçilen parça için çalmaya başladı.

        'Olur olur, bana yine.
Sakın sen kimseyi dinleme!
Yaralı kalbini gizleme,
Çağır gelsin sesime.
Bulamadım seni dün gece,
Sarıldım bir şişe geçmişe,
Yaralı kalbini gizleme
Çağır gelsin sesime...
Ooohhoooo Ooooohhhooo...

Bulunmaz aşka çare hiç mi yok?
Seninle biz neyiz,
Bilen de yok!
Bu sevgiden bir yol birimizde yok!
Nasıl olursa olsun,
Ayrı yol...'


      "Nur! Sesin çok iyi, bunu her defasında söylemekten sıkılmıyorum." Melek'in saçma cümlesi bizi güldürürken Nur memnun bir ifade ile Melek'e bakıyordu. Arkadaşlarım ile iyi anlaşmasına çok seviniyorum... Onun rahat olmadığı bir yere asla zorla getirme gibi bir hata yapacak değilim.
         "Güzelim, bir şeyler yiyelim... Hadi arkadaşlar."

         Az ilerde duran kafeye ilerledik. Bir şeyler atıştırmak fena olmayacaktı. Nur'un elini tutup kafenin kapısını açtım ve nefis kokular burnumuza hücum etti.

       "Abi burası çok iyi, ben beğeniyorum. Yemekleride çok iyi... Tatlılarına ölüyorum laaaağğğnnnnnn!" Kerem büyük bir aşkla kafeye olan hayranlığını anlatıyordu ve bizde onu dinlemek zorunda kalıyorduk, başka çaremiz olmadığı için.

       "Siz beni dinlemeyin! Haa! Unutmam ben bunu... Buradan çıkınca dans edeceksiniz... Buna yemin edebilirim."

   °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
SELAM! BEN GELDİM! NASILSINIZ? NASIL GİDİYOR?

NASIL BULDUNUZ BÖLÜMÜ?
Son birkaç bölüm kısa oluyor! Bunları telafi edeceğiz!!! Öpücükler...

*Kaan neler düşünüyor, öğrenmiş olduk! Ne düşünüyorsunuz?

*Kaan'ın soruya verdiği cevap hakkındaki düşüncelerinizi alalım!😘

*Kerem'in sevenleri çıktı mı?😂

* Genel düşüncelerinizi alalım, bebişlerim.

❤❤❤kendinize çok iyi ve cici bakın. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere. Sizleri çok seviyorum. Öpüyorum kocaman.
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

bir sonraki bölüm Eda'nın ağzından olacak... Aras onu bulduktan sonra neler yapacaklar acaba???

❕Defne ve Doruk severler için de haberim var tabii ki.
Aklımda güzel bir bölüm var! En geç birkaç bölüm sonra sizlerle olacak...

❤Bolca Seviliyorsunuz❤

❤❤❤

Kalpkalpkalp

😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

      
Bol yorumlarınızı rica ediyoruz efenim..!
😊😊😊

RuH Hastası || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin