Okumadan oy veren(❤) ve okuyan herkese selam olsun.
Bir arkadaşınızı etiketleyin, etiketleyin ki okuyucu sayısı artsın.
Keyifli okumalar. ❤❤❤
Ani heyecan ile ne yapacağımı bilemeyip öylece karşımda oturan Defne ve Beyza arasında gezdirdim bakışlarımı. Nur arkasına dönüp bakmış ve masum masum önüne dönmüştü.
"Bakar mısınız!" diyen Nur ile gözlerimi kocaman açtım ama atladığım bir şey var, garsonu çağırıyordu...
Garson gelince hepimiz siparişlerimizi vermiştik. Defne'nin şeytani gülümseme sergilemesi ile aklına bir şey geldiğini anladım.
Kafasını yaklaştırıp sessizce konuşmaya başladı. "Telefonunu sessize al ve Aras'a mesaj at. Bakalım nasıl tepki veriyor veya arkadaşlarına söylemiş mi?"
"Mantıklı."
"Hadi bakalım... Heyecanlandım."
Kızların da desteklemesi ile bir cesaret alıp telefonu yazmaya başladım. O sırada Defne ve Beyza pür dikkat arkamda oturan Aras'a bakıyorlardı.
Ortamda bildirim sesi yankılanınca aynı bildirim sesini kullandığımızı öğrenmiş oldum. Okulda duymamıştım!
Defne kaş göz işareti ile bir tane daha diyor gibiydi.
Bilinmeyen numara: Hâlâ kahvaltı mı yapıyorsun?
Bilinmeyen numara: Tabii arkadaşlarla olunca uzun sürüyor yemek.
Aras yazıyor...
Sevinçle kızlara baktığımda onlarda bana memnun bir ifade ile bakıyorlardı. Garson siparişlerimizi getirdiği sırada Aras'ın sesi yükseldi.
"Su alabilir miyim?" Garson kafasıyla onaylanıp "Tabiî." dedi ve bizimkileri bıraktıktan sonra geri döndü.Aras: Evet, hâlâ yemek yiyorum.
Aras: Arkadaşlarımla yediğimi nereden çıkardın?
Bilinmeyen numara: İlk öncelikle kendi bilgilerimi aktarayım...
Bilinmeyen numara: Berat ve Doruk ile yaşadığını biliyorum. Hakkında her şeyi biliyorum.
Bilinmeyen numara: İkinci olarak sabah sen 'Doruk kahvaltı hazırladı' demiştin, hatırlatayım.
Bilinmeyen numara: Son olarak seni seviyorum.
Aras yazıyor...
Aras çevrim içi...
Aras yazıyor...
Bilinmeyen numara: Şimdi de öğle yemeğini yediğini biliyorum.
Bilinmeyen numara: Yine aynı ekip ile dışarda yemek yiyorsun.
Aras: Yok artık!
Aras: Nerden biliyorsun sen ya?
Aras: Beni takip mi ediyorsun?
Aras: Çete falan mısınız siz?
Aras: Ruh hastası falan mısın?
Bilinmeyen numara: Hiçbiri canım.
Bilinmeyen numara: Çete değiliz, seni sevdiğimi kaçıncı defa söyledim? Ruh hastası falan da değilim.
Bilinmeyen numara: Aşk olsun yani.
Aras: Sana neden inanayım ki?
Tam cevap yazdığım sırada arka masadan ses gelmesi ile durdum.
"Kime yazıyorsun oğlum? Yenge mi geliyor?" Muhtemelen bu Doruk denen çocuğun sesiydi. Kızlarla sorunun cevabını duymak için tüm dikkati arka masaya verdik.
"Doruk bir kes şu..."
"Aaaaa! Beyza da buradaymış!" Beyza bu sözler üzerine göz devirmişti. Bu defa yalnız değildi. Onun yüzünden Aras'ın cevabını duymamıştık.
"Hay dilini eşek arıları soksun emi!" diye çemkirdi Beyza.
"Tatilde bile sen... Maalesef benim içinde bir eziyet... Selam kızlar bu arada."
Daha önceden tanıyorduk Berat'ı. Yani bazı günler Beyza'nın dersleri erken bitiyor ve bizim okula gelip bekliyordu. O sırada aynı okulda olduğu Berat ve karşı okulda olan Doruk'ta Aras için geliyorlardı ve atışma arasında tanışma ve konuşma fırsatı buluyorduk.
Kafamızı sallayıp selam verince Beyza kapıya bakıyordu. Berat arkasından gelen ses ile irkilince Beyza kahkahasını patlatmıştı.
"Selam kızlar... Naber güzelim?" Berat hızla arkasına dönünce Kaan çatık kaşlarla onu baştan aşağı süzdü. Nur hızla ayağa kalkıp söze girdi.
"Hoş geldin canım. Beyza'nın sınıf arkadaşı da bize selam vermeye gelmiş."
"Berat, gel otur şuraya kardeşim... Kusura bakmayın arkadaşlar, lütfen." Bu ses... Aras'ındı. Nazik sevdiğim benim...
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Böylede değişik bir bölüm oldu. Henüz başta olduğumuz için biraz karışık ama sonraki bölümlerde daha iyi olacak.
*Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yorumlara yazınız.
*Karakterleri az çok tanıdık, ne düşünüyorsunuz?
*Kaan tam zamanında geldi diyen tayfa?
⭐Sizleri seviyorum. Kendinize çok çok iyi bakın. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere. Kocaman öpücükler yolluyorum.
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
❗İyi Oldu Geceler kitabına birkaç yorum yapıp yorum sayısını 1000 yapacak olan arkadaş/ arkadaşlar arıyorum. Pls yardımcı olun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RuH Hastası || Texting
Short StoryRuH Hastası gibiyim, başka bir yolu yok, elim ayağıma dolanıyor...