"Bu güvenli, değil mi?"
"Tabiî ki güvenli, güzelim. Hem yanında ben varım..."
"Hayır ben onun için söylemedim. Hiç böyle bir şey yapmadığım için söyledim."
Aras beni kendisine çekip sarıldı. Saçlarıma küçük bir öpücük bırakıp geri çekildi.
"Eğleneceğiz." deyip elimi tuttuğu gibi koşmaya başladı. Şaşkınlıkla ona ayak uydurmaya başladım...
Az sonra gri boyanın duvarları sardığı bir yerde durduk. Kapının arkasından müzik sesi dolduruyordu kulaklarımı.
"Hadi geçelim." deyip tuttuğu andan bırakmadığı elimi bırakmadan kapıyı açtı. Açtığı gibi karşımıza ıkö palyaço çıktı. Aniden çıktıkları için korkuyla Aras'a yapıştım. Gülerek bana sarıldı. Palyaçolar top döndürüyordu...
Girdiğimiz yer iki kısma ayrılıyordu, biri eğlence parkı gibi bir yerdi, diğer kısım yani bizim gideceğimiz kısım ise zeka, kişilik oyunlarının oynandığı kısım...
Nihayet palyaçoları atlatıp asansöre bindik. İkinci katta durduk ve bizi ilginç tablolarla uzun bir koridor karşıladı. Aşağıdaki eğlence ile pek alâkası olmayan bir yerdi.
"Hoş geldiniz ama boş gitmeyeceksiniz... Burada kendinizin bile bilmediği birçok özelliğinizi öğreneceksiniz... Buyurun geçin." İşittiğim sözler beni daha da şaşırtırken yavaş yavaş ilerlemeye başladık. Bize eşlik eden görevli bize bir kapı açınca içeri geçtik. Kapı ardımızdan kapanınca kalbim hızla atmaya başlamıştı... Fazlaca abarttım, alt tarafı oyun oynayacaktık.
"Hoş geldiniz ama boş gitmeyeceksiniz. Burada kendinizin bilme bilmediği birçok özelliğinizi öğreneceksiniz... Gelin lütfen." Tekrar fakat daha neşeli bir sesle dile getirilen sözler ile ön tarafa doğru ilerlemeye başladık.
"Oturunuz." İşaret edilen koltuklara oturduk.
"Biliyor olabilirsiniz ama size öncelikle oyunun kurallarını anlatayım."
"Evet abicim dinliyoruz."
"Soru ekranda belirince size en yakın olan cevabı seçecek ve beliren puanlarla kişiliğiniz ortaya çıkacak... Yalnızca bir cevap verme hakkınız var ve her soru için on saniye süre var, cevabı geri değiştirme gibi bir seçenek yok! Sorular bittikten sonra yan odada cevaplara ulaşacaksınız. O süreçte eğlenceli geçecek... Hazırsanız başlayalım."
"Başlayalım." diye atıldım. Adam güler yüzü ile ayağa kalkıp bir şeylerle uğraşmaya başladı o sırada pat diye elektrikler gitti.
"Korkmayın, oyunun bir parçası."
Her ne kadar bu tür konuşmaları sevmesem bile iç sesim şu an sıçtık Cafer, bez getir diye bağırıyordu.
"Soruları sesli bir şekilde okuyacağım, seçenekleri de aynı şekilde... Cevapları önünüzdeki cevap kutusuna yazınız."
"Haydi Bismillah."
En sevdiğiniz renk nedir?
*Kırmızı
*Mavi
*Siyah
*Beyazİnsanlara kolay güvenir misiniz?
*Evet.
*Hayır
*Sınırlı sayıda kişiye
*Sadece aileme.Bir adaya düşseniz yanınıza ne alırdınız?
*Kitap
*Telefon
*Sınırsız sayıda yemek
*KıyafetSevdiğiniz insan için her şeyi yapar mısınız?
*Evet
*Hayır
*Konuya göre farklılık gösterir.
*Sevdiğim yokEn sevdiğiniz hayvan hangisidir?
*Tavşan
*Kedi-Köpek
*Balık
*HiçbiriEn çok kullandığınız uygulama?
*Tik Tok
*HiçbiriBir özelliğiniz olsa hangisi olsun isterdiniz?
*Işınlanmak
*Görünmez olmak
*Her istediğini elde etmek
*Hiçbiri.
.
.°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Sizin yukarıdaki sorulara cevapladınız neler?SELAM. NASILSINIZ? NASIL GİDİYOR?
Nasıl buldunuz bölümü?
*Oyun hakkında neler düşünüyorsunuz?
*Siz böyle bir oyun oynar mıydınız?
*Sizce neler olacak?
*Nasıl sonuçlar çıkabilir?
*Genel düşüncelerinizi alalım.
❕Böyle bir yer var mı bilmiyorum ama yazmış oldum.
❤❤❤Kendinize çok iyi ve cici bakın. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere. Sizi çok seviyorum. Öpüyorum kocaman.
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RuH Hastası || Texting
Short StoryRuH Hastası gibiyim, başka bir yolu yok, elim ayağıma dolanıyor...