*61*

200 19 22
                                    

  Şarkıyı açacağınız yeri belirttim.
Belirttiğim yerde açınız...

Keyifli okumalar...❤❤❤

***************

-(EDA'NIN AĞZINDAN DEVAM❤)-

       "Olmuş mu böyle? Fazla abartılı durduysa hemen değiştireyim." Aslında fazla abartılı değildi bana göre. Piknik için uygun, rahat bir elbise giymiştim.

        "Abartılı olan düşüncelerin bebişim. Dün akşamdan beri kaç defadır aynı şeyleri tekrar edip duruyorsun... Elbise abartılı falan değil ve sana çok yakışmış. Ayrıca araba aşağıda bizi bekliyorlar, hatırlatayım. Az sonra kapı çalar." Beyza'nın sözlerini bitirmesi ile kapı çalmıştı. Defne önden biz arkadan elimizde eşyalarla kapıya ilerledik. Gelen Doruk'tu. Kısa bir selamlaşmadan sonra eşyaları bizlerden alıp asansöre ilerledi.

       Bahçeye çıktığımızda Kaan'nın da kendi arabası ile geldiğini fark etmiştik. Arabalara binip gideceğimiz yerin yolunu tuttuk.

       *Eski resimlere baktım
Daldım bir sigara yaktım
Resmine bir mermi çaktım,
Gelmezsen gelme.*

     
        Bizimle birlikte Berat ve Beyza da binmişlerdi ve Berat avazı çıktığı kadar şarkıya eşlik ediyordu. İyiki sesi çok kötü değil.

         Kısa bir yolculuktan sonra Aras arabayı durdurdu, bana dönüp mutlu bir surat ifadesi ile baktı. Şu an onun bu surat ifadesine bakmaktan hiç mi hiç sıkılacak gibi değildim.

**********************

          "Burası çok güzel, oturduğumuz yer ayrı bir güzel." Defne hem etrafına bakıyor hemde yorum yapıyordu.

         Gerçektende oturduğumuz yer çok güzel bir yerdi. Karşımızda doğanın güzelliğinden oluşan canlı bir tablo vardı.

         "Ee, ne yapıyoruz?" Nur'un sorusu ile birbirimize bakmaya başladık. Aras getirdiği sepetlerden birini ortamıza çekti.

         "Dün birçok oyun aldım, oynarız diye. Seçin de oynayalım."

         Sözleri üzerine sepeti açıp oyunlara bakmaya başladım. Hepsi bilinen oyunlardı. Gözüme çarpan boş soda şişesini tutup baktım.

         "Bu ne için?" Berat sorum üzerine direkt atladı.

          "Onu ben koydum, doğruluk - cesaretlik oynarız diye düşündüm."

          "Ay, evet!" Nur bu fikri beğenmiş olacak ki direkt Berat'ı onayladı. Hepimiz onaylayınca şişeyi ortaya bıraktım.

        İlk şişeyi Kaan çevirecekti... Çevirmesi ile şişe Defne ve Berat arasında durdu. Berat soracak, Defne cevap verecekti.

         "Doğruluk mu cesaret mi?" diye sordu Berat sinsice.

        "Cesaretlik." Defne kendinden oldukça emin bir şekilde cevap verince Berat kafasını salladı ve bakışlarını etrafta gezdirmeye başladı.

RuH Hastası || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin