*35*

311 22 200
                                    

         "Sen kimsin de yüzyılın aşkına bulaşırsın? Bu özgüvenin nerden geliyor, ha gerizeklı?"

        "Ve o insanlar bizim dostlarımız... Öldün sen kızım." Nur ve Defne'nin konuşmalarını ve Zeynep'e saldırmalarını ağzım bir karış açık izlerken ne yapacağımı bilmez bir şekilde kızları ayırmaya çalıştım.

         "Edaaaaaa! Çekil aradan... Şu kız haddini bilmeden geri çekilmek yok, yola devam!"

       Ortam cidden kavga havasına bürününce kendimi geriye attım. Daha doğrusu kızlar beni ittirdiler.

       "Ben... Aras'ı seviyorum... Oda beni seviyor... Anlayın bunu... Kıt beyinli... Çekil beeeğğğeee... Kemiklerimi ve organlarımı sayenizde yerlerden toplayacaklaaağğğaarr!"

        "Ha şunu bileydin, gerizekalı!" Defne sinirle Zeynep'e cevap verince bakışlarımı etrafta gezdirdim. Bir yandan birileri gelsin istiyordum, bir yandan da kimse görsün istemiyordum.

         "Kızlar, lütfen durun, yeter artık." diye bağırdım... Ama nerde, beni tınlayan mı var? Şu an Nur'da Defne'de saldırı aşamasındaydılar. Gözüme takılan ve havada uçan saçla gözlerim kocaman açıldı.

        "Bu saç kimin? Nasıl yoluyorsunuz siz yaa? Yardım edin!" Çaresiz bir şekilde bağırmaya başladım. Elimden gelen bir şey yoktu ve çevreden geçen tek Allah'ın kulu bile yoktu.

        "Ne oluyor orda? Aşk olsun, bensiz mi? Bende ekibiz sanıyordum. Bak üzüldüm ama yardıma her daim okey." Gelen sesle kafamı çevirince Berat eşyalarını yere saçmış, bize doğru koşuyordu. İki kişi yetmezmiş gibi üçüncü kişide geldi ve ben yalnızca şaşkınlıkla onları izliyordum.
         "Berat! Dur lan. Ayrılın hemen!" Duyduğum ikinci sesle yüzümde gülümseme oluştu. Doruk bana yardımcı olur.

        "Hücuuuuuummm! Kızım ben sana kankamdan uzak dur demedim mi? Şimdide kızlara mı bulaşıyorsun? Terbiyesiz!"

       Bu Berat kesin bir şekilde psikoloğa gitmeli. Akıl sağlığından son derece şüpheliyim. Kızla kız oluyor mübarek! Doruk koşar adım yanımıza gelip Zeynep'i kolundan tutup kaldırdı ama bu hareketi pek bir işe yaramadı çünkü hâlâ kızın saçlarını çekiştiriyorlardı.

       Zeynep'i bırakıp Nur'u bileğinden, Defne'yi... Defne'yi! Defne'yi sarılır pozisyonda tuttu. O sırada saçma sapan hareketler yapıp kavga ettiğini sanan Berat'ı çekiştirmeye başladım.

       "Çık git buradan, hemen. Yalnızca buradan gitmekle kalma, hayatımızdan da defol git! Al şu pisliklerini ve rahat burak insanları." Doruk kızların onu itmelerini hiçe sayarak konuşuyordu.

        "Ya bileğimi bırak, bu kızı öldüreceğim. Sadece kendi istediği mi olacak? Salaaaaakk! Çekil... Doruk! Berat sen saldır, içimde kalmasın." Nur, Doruk'un elinden kurtulmaya çalışınca diğer yandan da yollar üretiyordu. Benim böyle dostlarım olduğu sürece sırtım yere gelmez!

        "Şu arkadaşın beni bırakmıyor ki! Hem kızım asıl senin şu yarım akıllıya saldırman gerekiyor. Haddini bildir, bak yarın öbür gün sevgilini elinden alır, görürsün."
       
        "Ya bir kes sesini, Berat. Sende git buradan."

        "Doruk, bırak beni ya bırak şu kız böyle rahatça gitmesin." Defne isyanla konuşuyor ve Doruk'un göğsüne vuruyordu. Doruk yüzünü ona çevirince yüzleri olması gerekenden daha yakın bir durumdaydı... Ama Defne fazlasıyla sinirli olduğu için bunu farkında bile değildi. Doruk bakışlarını Defne'nin yüzünde gezdirip derin bir nefes aldı.

        "Defne... Defne sakin ol, lütfen."

        "Olamıyorum ya, bırak lütfen."

        "Defne, güzelim gidiyoruz, hadi."

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Ayh Ayh! Kalbimi aldılar resmen. Şu an heyecan yaptım, çok hoşuma kaçtı, ne yapayım ya?

Nasılsınız? Nasıl gidiyor?

Bölümü nasıl buldunuz?

*Zeynep dayak yedi, rahat nefes alanlar?

*Nur ve Defne'ye ne diyorsunuz?

*Berat için neler diyorsunuz?

*Doruk'un ciddiyeti için neler diyorsunuz?

*Eda için ne diyorsunuz? Ani şok yaşadı da kendisi!

*Doruk ve Defne'ciler yüzünüz gülsün beya! Çok sevdim ben bu çifti!
😂😂😂

❤❤❤Kendinize çok iyi ve cici bakın. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere. Sizleri çok seviyorum.
Öpüyorum kocaman...
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

🐾Seviliyorsunuz🐾

😻😻😻

🇩 🇪 🇫 🇳 🇪
💓
🇩 🇴 🇷 🇺 🇰
(Olsun mu?)

     

RuH Hastası || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin