"Yaa! Aslında spor giyinebilirim. Hani abartıya gerek yok diye düşünüyorum, sizce?"
Nur, Kaan'la birlikte akşam vakit geçirecekti ve bu defa yalnız olmayacaklardı. Kaan'ın müzik ile uğraşan arkadaşları da yanlarında olacaklardı, bizide çağırdılar ancak ben gitmek istemediğimi söyledim, Defne çalışması gerektiğini ve Beyza'nın da her zamanki gibi yazması gereken senaryolar olduğunu söyledi ve böylece başka bir zaman gitmek üzere karar kıldık... Şimdi ise Nur ne giyeceğini düşünüyordu.
"Sana ne giysen yakışır." diye cevapladı Nur'u, Defne.
"Teşekkür ederim ama bu işime yaramadı!"
"Geçen gün aldığın tulumu giyenilirsin, uygun hemde." Benim sözlerim üzerine sevinçle odasına geçip az sonra elinde tulum ile karşımıza geçti. Saçını ve makyajınıda kararlaştırdıktan sonra tekrar odasına geçti.
"Kızlar ben odama geçeyim." Defne dalgın bir şekilde konuşup bizden cevap beklemeden odasına geçti. Ben ve Beyza ise bir süre daha oturduktan sonra odalarımıza dağıldık...
"Kızlaaaaaaarrr hemen gelin ve nasıl olduğuma bakın!" İşittiğim sesle masanın başından kalkıp salona çıktım.
"Vaaaayyyy! Nur çok güzel olmuşsun."
"Kaan çok şanslı." Benim cümlemin devamını getiren Defne'den sonra odasından yeni çıkan Beyza ağzı açık bir şekilde Nur'u süzdü.
"Kanka, ayıp olmasa ben sana yürüdüm ama bu pek mümkün değil! Ağzımın suyu aktı, kırk bir kere maşallah. Efsane olmuşsun."
Beyza'nın yorumu hepimizin yüzünde tebessüm oluştururken kapı sesi konuşmamızı böldü.
"Hadi aç, bakalım Kaan nasıl tepki verecek."
Defne'nin sözleri üzerine Nur küçük adımlarla kapıya yöneldi ve kolunu kavrayıp açtı. Bu salonda beklerken bir yandan da nasıl tepki geleceğini merak ediyorduk.
"Güzelim mükemmel olmuşsun, kusursuzsun, her zamanki gibi." Sesinden hayran kaldığı belli oluyordu. Eee, kimlerin kankası?
"Çıkalım... Yani hazırsan?"
"Evet, hazırım ben."
"Gecemi daha şimdiden güzelleştirdin, güzelim." Işte bu söz kesinlikle Nur'un utanmasına neden olmuştur.
"Kızlar ben çıktım."
"Görüşürüz canım."
"İyi eğlenceler."
"Bol eğlenceli geçsin..."
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°Helloooğğooo! Ben geldim. Bölüm kısa, iki gündür bölümü sabah uyanınca yazıyorum, bu nedenle kısa olabiliyor!
Nasılsınız? Nasıl gidiyor?
Bölümü nasıl buldunuz?*Kaan ve Nur sahneleri isteyenler çoktu ve beklenen sahneler geldi. Muhtemelen bir sonraki bölüm Nur'un ağzından olacak!
*Kaan sürekli Nur'la zaman geçirmek istiyor, ne diyorsunuz?
(Allah bozmasın!!!)*Nur ve Kaan karakterleri için istediğiniz sahne/sahneler var mı?
❤❤❤Veeeee 30. Bölümde bitti! Ağzından yazmamı istediğiniz karakter var mı? Yani öncelik vermemi istediğiniz?
❤❤❤Kendinize çok iyi ve cici bakın
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere, hoşça kalın. Sizleri çok seviyorum.
Öpüyorum kocaman...
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RuH Hastası || Texting
Short StoryRuH Hastası gibiyim, başka bir yolu yok, elim ayağıma dolanıyor...