*31*

350 25 204
                                    

        -(Nur'un Ağzından❤)-

         Binadan çıktıktan sonra arabaya doğru ilerledik. Kaan kesik kesik bakışlar atıyor ve bu kısa, bir o kadar da anlamlı olan bakışlar benim utanmama neden oluyordu. Bozuntuya vermeden kalan birkaç adımı minik minik attım.

        "Ben sana giyimine karışmam, sonuçta senin hayatın demiştim çok önceden ama bu kadar güzel olursan ben dayanamam!"

         Hem konuşuyor hemde bana binmem için kapıyı açıyordu. Bunların yanında kalbimi tekrar tekrar ve tekrar fethedecek bakışlar atmayı ihmal etmiyordu. Ki bilmiyor ki benim onun için canımı dahi vereceğimi...

        "Şarkıya eşlik etsen de kulaklarımız bayram etse keşke."

       Şarkı söylerim, söylemesine de... Konu Kaan olunca aşk, heyecan... vs. ağır basıyor!
    
       "Bayram etsin öyleyse kulakların." Bakışlarını yoldan alıp bana çevirdi, memnun bir ifade ile beni süzdü.

      
         'Sensizlik,
Beni böyle yensin mi?
Tek başıma yollarda,
Beni böyle bulsun mu?
Hayır olamaz
Sensizlik, beni böyle yensin mi?
Tek başıma yollarda,
Beni böyle bulsun mu?
(Oooffff!)'
...

        "Her konuda mükemmel olmayı nasıl başarıyorsun, hayatım?"

        Sorusu beni memnun ederken derin bir nefes aldım. Burnumu o şahane kokusu doldururken arabayı köşeye park etti. Az ileride küçük bir kalabalık görünce yetiştiğimizi anladım...

        "Kıskanıyorum şu an... İliklerime kadar kıskançlıkla doldum." deyip arabadan indi ve benim kapımı açıp tutmam için elini uzattı. Elimi uzatıp narin tenine dokunduğum zaman içimde çok hoş duygular hissettim. Bu önceden de böyleydi, şimdide böyle, daha sonraki zamanda da böyle olacak... Ben yalnızca Kaan'ı seveceğim, o olmasa ben yarım bir şekilde hayatımı devam ettireceğim. Yalnız ve Kaan'sız!

        Saçma düşünceleri kafamdan atıp bize bakan gruba doğru yürüdük, elim elindeydi... Bu gruba pek yabancı sayılmam ama utangaç bir insan olduğum için az biraz zorlanıyorum...

        "Gözlerimizin içi parladı sayenizde."

        "Millet seven görsün beee!"

        "Çok iyi görünüyorsunuz."

        Her ağızdan bir ses çıkıyordu ve ne yalan söyleyeyim, bu çıkan sesler beni hiç olmadığım kadar mutlu ediyordular...

         Kaan'a döndüğüm zaman bana baktığını fark ettim. Bence dünyadaki en güzel olaylardan biri, senin sevdiğin insana döndüğün sırada onun zaten sana bakıyor olduğunu fark etmendir.

        Yüzünde kocaman bir gülümseme yer edindi. Bedenini bana döndü, o sırada birkaç kişi ayaklandı ve ses yükselmeye başladı.

      'Huyu, huyuma denk.
Suyu, suyuma denk...'

     
        Eli elimi terk edip belimi bulunca boşta kalan ellerimi göğsüne yerleştirdim...

        Şimdi başlasın gecemiz...

°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Geceleri başlasın mı?
Nabersiniz? Nasıl gidiyor?

*Bölümü nasıl buldunuz bakalım?

*Nur ve Kaan'cılar nasıl? Ses veriiiiinnnn!

*Kaan'ın sözleri ve hareketleri için neler diyorsunuz?

*Nur'un hareketleri ve sözleri için neler diyorsunuz?

*!* Bir sonraki bölümü Nur'un ağzından mı yazayım, Kaan'ın ağzından mı?
Fikirlerinizi yazınız!!!

❤❤❤Kendinize çok iyi ve cici bakın. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere. Sizleri çok seviyorum. Kocaman öpücükler yolluyorum. Bol yorum yapmayı unutmayınız!

⭐Kendi öneri ve fikirleriniz, genel yorumlarınızı şuraya yazabilirsiniz...

😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

      

       

RuH Hastası || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin