*72*

164 19 100
                                    

Şarkıyı açacağınız yeri belirttim. Belirtilen yerde açınız.

Keyifli okumalar.❤

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°



EDA: Ne söyleyeceğini bilmiyorum ama risk alarak sana yazdım.

EDA: Amacın oyun oynamak veya Aras'tan ve bizden intikam almaksa doğru kişiye bulaşmadığını en başından hatırlatmak istiyorum.

EDA: Şimdi söyle ne söyleyeceksen.

Son görülmesi açıktı ve en son bir saat önce aktifti. Bir süre yazdığım mesajları tekrar tekrar okudum, ne kadar doğru yapıyordum ve nasıl sonuç alacaktım... bunların hiçbiri hakkında fikrim yoktu ama yazmıştım bir defa, geri dönüşü yoktu artık.

Telefonu kapatıp yanıma bıraktım. Parmaklarımı dişleyip bu yaptığımın nasıl sonuçlar doğuracağı hakkında kafamda iyi kötü senaryolar yazıp silmeye başladım. Tek istediğim Aras'ın duyduğu zaman büyük tepki vermemesiydi.

Böyle bir şeyi ondan habersiz yapmam onu sinirlendirecekti, zamanında Eyüp'ün neler yaptığını göz önüne alacak olursam daha da sinir olacağı kesindi. Ancak bir yanda da güvenmediğim ama önemli şeyler söyleyeceğini iddia eden Eyüp vardı. Umarım söyledikleri doğrudur ve gerçekten bana önemli bir konuşma yapacaktır. Tüm bu kötü düşünce, kuruntulardan sıyrılıp dün akşamı düşünmeye başladım...

Sahile gittikten sonraki anlar canlandı gözümün önünde. Her şeyi önceden düşünüp planlaması, azda olsa moralimizi yerine getirmek için harcadığı çaba, yüzünden eksiltmediği o gülüşü... Nur'un söylediği şarkı ile hep birlikte çılgınca dans etmemiz. Geceyi hiçe sayıp küçük çocuklar gibi birbirimizin üzerine su sıçratmamız sonra Aras'ın bana sarılıp üzerime gelen sulardan koruması...

Beni ve dostlarımı mutlu etmek için bu kadar uğraş veren ve benim küçük yaştan beri kalbimi çalan kişiden bu yaptığımı saklamak hiç doğru değil... Düşüncelerim baştan kötüye sarınca kendime geldim. Telefonu elime alıp tekrar attığım mesajlara bakacağım sırada ekranda 'yazıyor' yazısını gördüm. Panikleyip hızla telefonu kapatıp yastığın altına koydum. Bu hareketi yapmam hiçbir şeyi değiştirmeyecekti, yazmıştım ona ve şimdi bana cevap veriyordu. Yazdıklarına bakmaya cesaretim yoktu. Eğer oyun oynuyorsa ne yapacağım? Herkesi evde toplayıp olayı anlatırım büyük ihtimalle. Yapacak başka hiçbir şeyim yok.

Derin bir nefes alıp telefonu elime aldım. Besmele çekip şifreyi girdim. Ekranı aşağı indirip yukarıdan attığı mesajları okumaya başladım.

EYÜP: Belki inanmak istemeyeceksin ama bu olayda geçmişi unutup karşına çıktım o gün.

EYÜP: İşittiğim ve gördüğüm şeyleri keşke o an orada olsaydın ve sen bizzat kendin şahit olsaydın.

EYÜP: Anlatmak istediğim şeylerin yanından sana göstermek istediğim bir video var. Eğer inanmayacak olursan kanıt olarak göstereyim diye çektim videoyu.

Okuduğum mesajlar sonlanırken beynim durmuş gibi hissettim. Neyden bahsediyordu? Ne olayı, ne videosu? Ne görmüş olabilir ki? İnanmayacağım şey ne olabilir ki?

RuH Hastası || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin