Beynimi kemirecek duruma gelmiştim artık. Bu kız bizim böyle bir şey yaptığımızı nereden tam takır biliyordu. Bana yazdığı mesajları bile biliyor! Aras'a ip ucu bırakacağımı... Bunların hepsi yetmezmiş gibi birde benim önümde ısrarla Aras'a yazanın kendisi olduğunu söylüyordu. Bu cesareti nereden alıyor bu kız? Her şeyden nasıl bu kadar emin?
Sevmiyorum zaten o kızı. Babasını da sevmezdim desem tabii ki saçmalık olur ve ne alâka babası? Ama bu Zeynep'i sevmediğim gerçeğini değiştirmiyor.
Artık benim olduğumu biliyor ve sürü sürü mesaj atıyor, arıyor... Ama nerde bende o cesaret? Mesajları okumuyorum, aramaları cevaplamıyorum. Birazda korkuyorum! Benim olduğumu öğrendi ve eğer beni değilde başka birini bekliyorsa!
Odamda kendi kendime kafayı yemek üzereyken odamın kapısı çaldı... Biliyorum, bu süreçte kızları bayağı bir yordum ama şu an hiç kahve içecek havamda değilim.
"Eda, kahveni masanın üzerine bırakıyorum, soğutmadan içersin." Defne'nin sesi ile arkama döndüm, dönmem ile gözlerim kocaman açıldı! Gözlerim Defne'ye kayınca gülümseyip omuz silkti.
"Hadi için kahvenizi, ben gidiyorum." Sözleri bitirir bitirmez odanın kapısını kapatıp çıktı.
Kalbim deli gibi atmaya başlayınca nefes alış verişimde hızlandı. Bu bir rüya mı, yoksa Aras gerçekten şu an benim odamda mı?
"Kalbim kalbine deli gibi atmakta eşlik ediyor, Ruh Hastası." İşittiğim sözlerle daha da şok olurken me yapacağımı bilmez bir şekilde öylece olduğum yerde kaldım.
"Kahveler soğuyor ama!"
"Haa! Şey... Ben... Aras aslında... Şöyle ki... Of ya!" Konuşmama kahkaha atınca bende onun kahkahasına gülümsedim. Ben bu anı cidden yaşıyorum.
Kahveleri masanın üzerinden alıp yatağımın üzerine koydu ve kendiside yanlarına oturdu. Oturmam için bana bakmaya başlayınca büyük bir utançla oturdum. Kahve tepsisi ortamızda duruyordu. Bir süre bakışlarını yüzümde hissettim...
"Aklın karışık şu an, biliyorum... Sorularının cevabını vereceğim... Aslında seni bulunca böyle bir şey yaşayacağımı hiç tahmin etmemiştim. Daha farklı olacaktı her şey... Ama... Neyse ki önümüzde uzun yıllar var, her şeyi yapacağız seninle, Eda."
"Yapacak mıyız?" diye sordum küçük çocuklar gibi. Gülümseyerek kafasını salladı.
"Şimdi öncelikle sana şu Zeynep olayını anlatayım, soru işaretleri dağılsın... Siz kızlarla okulda konuşunca yani bahçedeyken sizi duymuş, sonrasında kime yazdığını öğrenmek için sürekli peşinizde dolaşmış... O kişinin ben olduğumu öğrendiği zamansa ben ve sen bir ara kafeteryada otururken Zeynep yanımızda gelmişti ve beni akşam arkadaşına ders anlatmam bahanesi ile evine çağırmıştı, hatırlıyor musun?"
Anlattığı zaman gözümün önünde canlanmıştı. Hatta Aras'ın kolunu tutmuştu, salak kız.
"O akşam ben onun evine gittim, arkadaşları ile yaşıyor ancak konu falan anlatmadım, geçiştirdiler. Ben lavaboya gittiğim zaman telefonumu alıp mesajların bir kısmını okumuşlar! Senin bana yazdığın numarayı alıp bu işlerden anlayan bir arkadaşına vermiş ve biz her konuştuğumuz zaman mesajları görüyormuş! Yani her şeyden emin olması buradan kaynaklanıyor."
"Yok artık! Daha neler! Şeytan ya, şeytan kız. İnanamıyorum şu an ya. Bu kız düşündüğümden daha da kötü."
"Evet, kötü bir kız ama benim için iyi bir şey yaptı..." Kaşlarımı çatıp ona bakmaya başladım, ne demekti bu?
"Seni bulmamı erkene taşıdı." Çatık kaşlarım anında havaya kalkarken elimi avcunun içine aldı.
"Seni seviyorum, Eda."
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Bir gülüşünle başladı,
Yüreğimde fırtına.
Bana hiç danışmadan,
Aşk kapında.......
(Buray: Mecnun)
Böylece şarkı reklamı yapıyor gibi oluyoruz! Sjsşkomsja.*Nasılsınız? Nasıl gidiyor?
*Bölümü nasıl buldunuz?
(Dün akşam başım ağrıdığı için yazmadım ve paylaştığım duyurunun altına gelen ve ayrıca mesajlarda gelen yb isteğini tabii ki geri çevirmem, çeviremem. Uyandığım zaman yazdım bendeeee... Sıcaktan ölüyorum bu arada, burası çok sıcak!!!)*Zeynep'in neler yaptığını öğrenmeniz için yazdığım bir bölümdü... Zeynep hakkındaki düşüncelerinizi alalım!
*Aras'ın Eda'nın yanına gelmesine ne diyorsunuz?
*Sonda, canlı bir şekilde söylediği cümleye ne diyorsunuz?
*Genel yorumlarınızı alalım. Pls.
***Ve Aras Eda'yı bulduğuna göre sizin istediğiniz Nur ve Kaan sahneleri gelecek... Aras ve Eda'cılar, merak etmeyin, gelecek onların olduğu sahnelerde. Tüm karakterler kendi ağızlarından bölüm yazılması için sabırsızlanıyorlar!
❤❤❤kendinize çok çok çok iyi bakın. Sizleri çok seviyorum. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere, hoşça kalın.
Öpüyorum kocaman...
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘❕Birde bölümlerde yazım yanlışı vs. varsa kusura bakmayın diyorum... Birçok bölümü yazdığım gibi yayımlıyorum, kontrol etmeden...
Seviyorum sizleri.
❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RuH Hastası || Texting
Short StoryRuH Hastası gibiyim, başka bir yolu yok, elim ayağıma dolanıyor...