*25*

400 25 102
                                    

      ❤-(Aras'ın Ağzından Devam)-❤

     Duyduğum sesle şaşkınca bakışlarımı o yöne çevirdim.

     "Ne alâka lan? Ne oluyor burada?" diye fısıldadım kendi kendime.

     "Ben sana kutlama gecesi eksik söylemişim... Yalnızca benim olduğum olaylarda tek değil, hiçbir olayda Aras'a yavşayamazsın. Şimdi çekil önümüzden ve daha fazla bu saçmalığa devam etme." Berat hem bize doğru yürüyor hemde konuşuyordu. Yanımıza yaklaştıkları zaman Doruk beni alıp yanlarına çekti, Zeynep'in karşısında duruyorduk. Anlamayan gözlerle olanları izlemeye başladım.

     "Lütfen şu saçmalığa bir son ver! Ben Aras'ı, Aras'ta beni seviyor... Bunu ister kabul et, ister etme ama gerçekler böyle."

      "Bak böyle durduğuma bakma, şimdi seninle saç baş kavgaya tutuşurum görürsün. Kız kavgalarında usta sayılırım." Berat saçmalamaya başlayınca Doruk'a döndüm. Her şey yolunda bakışı atıyordu bana.

       "Senin sorunların mı var be?"

       "Hangimizin yok ki?" Burada ne olduğu hakkında tek bir fikrim bile yoktu. Yalnızca bakışlarım Berat ve Zeynep arasında gidip geliyordu.

       "Cidden sana bir şey soracağım! Sen, Aras'ı sana kaptıracağımı falan mı sandın?" Zeynep Berat'a ciddi misin? dercesine bakıyordu.

       "Sen ne tür malsın? Gay falan mısın sen ya? Nedir senden çektiğim? Mutluluğumuza engel olmanıza izin vermeyeceğim... Aras, sende bir şey söylesen mi acaba?" Ben araya gireceğim sırada Berat başlamadığım sözümü kesti.

        "Öncelikle gay olan anandır. Birde kardeşlerim bir bakın ya, siz kör müsünüz? Aras'a yazan ve Aras'ın anlattığı kız nerdeeeee bu nerdeeeeee? Sıfır alâka yani. Aras delirdin mi? Bu kızsa direkt terk et. Ki bu olamaz kesin bir şeytanlık yaptı, ben kabul etmiyorum."

         "Kimse kusura bakmasın ama Berat çok haklı. Yani Aras'ın anlattığı kıza hiç benzemiyorsun! Şurada beş dakikadır konuşuyorsun ama tek benzer özellik bulamadım." Doruk'ta Berat'a destek verince şaşkına uğradım, ne oyunu?

         "Şimdi sen ezik gibi burada duracaksın, bizde gideceğiz. Hadi good bye." Berat koluma girip ilerlemeye başladı.

        "Ya saçmalamayın! Aras, bir şey söyle. Nereye? Beni bırakıp gidemezsin! Sen... Sen... yaaaaaağğaaa!" Zeynep arkamızdan avazı çıktığı kadar bağırınca Berat kolumdan çıkıp arkasına döndü.

        "Çokta tın... Çokta tıııııınnnnnn..." diye söylenip oyun havası oynayarak eşlik etti sözlerine. Bu çocuğu anlamak cidden zordu. Tekrar koluma girince yola devam ettik. Neden bu aralar saçma olaylar peşimi bırakmıyor?

********************

         "Ya o kız olamaz abi, hiçbir benzer kelime bulamadım. Sana yazan kız nazik, ince, kibar birine benziyor. Bu kız ise psikopat abi... Uzak durmak gerekir."

        "Utanmaz bana yetmezmiş gibi gay dedi. Saç baş dalasım vardı. Kimse kusura bakmasın ben seni öyle bir kıza vermem, veremem."

      "Siz nasıl bu kadar eminsiniz? Ya ben kafayı yiyeceğim... Biri geliyor bana yazıyor ve ben ona aşık oluyorum... Hiç pişman değilim, hiç ve asla... Tek sorun o kişi bugün karşıma, ben mutlu hissetmiyorum, siz onun oyun oynadığını söylüyorsunuz... Ben kafayı yemiyeyim de kim yesin?" Sinirle soluyordum. Telefonuma gelen bildirim sesi ile hızla telefonu açtım.

RuH Hastası || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin