"Aras, seninde içinden cevher çıktı be!" Defne koridorda yürürken Aras'a takılmayı ihmal etmiyordu.
"Seven adam her şeyi yapar." deyip göz kırptı.
"Oooowww! Enişte, Defne'ye artı sonsuz katılıyorum yani." diye atıldı Nur.
"Bende katılıyorum... Eda içimdeki cevheri dışarı çıka..."
"Aras konuşabilir miyiz?" Aras lâfını bitirmeden araya giren ses Zeynep'e aitti.
"Ya sen bu kadar yüzsüz olmaktan az da olsa utanmıyor musun, terbiyesiz!" Defne sinirle konuşurken ben şaşkınca Zeynep'e bakıyordum. Bir insan kendini daha ne kadar rezil edebilir.
"Şu an bizim bir şey yapıp söylememize gerek yok! Kendi kendini aşağılıyor zaten." dedim sinirle.
"Seninle konuşacak bir şeyimiz yok! Gidelim kızlar, hadi sevgilim." Söylediği sözler üzerine bizim yüzümüz gülerken Zeynep şaşkın durumuna düşmüştü.
"Benim kapıma geleceksin, Aras Bey. Seni sürüm sürüm süründürmesini bilirim ben ama şu yanındaki kız değilim ben."
"Ağzını topla. Eda hakkında tek bir kelime bile çıkmasın artık ağzından."
"Kızım içimdeki liseli ergeni ortaya çıkardın, bunu sen istedin." Nur sinirle parmağını Zeynep'in omzuna bastırdı. Zeynep aşağılayıcı bakışlarını üzerimizde gezdirdiği sırada Aras elimi tutup önden yürümeye başladı.
"Kızlar hadi!"
***********************
"Lütfen bir sorun olmasın, salın şu kızı ya. Ne derse desin... Ben Eda'yı sevdikten sonra hiçbir şeyin önemi yok."
"Haklısın Aras ama salacak kişi biz değiliz. O bizi salsın... Ama ben ona haddini bildireceğim, bize bulaşmak neymiş öğrensin."
"Defne, lütfen... Ya bir olay daha yaşamak istemiyorum. O kızın nasıl bir psikopat olduğunu hepimiz gördük."
"Tamam Aras, sen rahat ol." diye konuşmayı sonlandırmak için araya giren Nur hâlâ sinirle soluyordu.
"Derse geç kalma, hadi Aras." dedim yatıştırıcı bir ses tonuyla. Benim konuşmam ile yüzünde kocaman bir gülümseme oluştu. Bu manzaraya neleri veririm ben, bir bilsen Aras!
"Görüşürüz, Ruh Hastası."
"Hâlâ mı?"
"Ne hâlâ mı?" İkimizde aynı anda kızlara dönüp konuşunca kızlar ellerini teslim olur gibi kaldırıp gülümsediler.
"Yani hâlâ Ruh Hastası mı diyor sana, o anlamda şey ettik biz. Neyse ben kaçar." Nur açıklama yapıp hızla yanımızdan uzaklaştı.
"Bende aynı şeyden şey ettim... İyi dersler." Defne'de açıklama yapıp bizim konuşmamıza izin vermeden uzaklaştı.
"İyi kızlar aslında." Çatık kaşlarla Aras'a bakıp ne demek istediğini anlamaya çalıştım.
"Güzelim, hani dizi veya filmlerde giden insanların arkasından iyi biri aslında diyorlar ya, aklıma geldi ve sahneye de uygun olduğunu görünce söyledim." Konuşması üzerine kahkaha atınca oda benimle güldü... Beni sınıfın önüne bırakıp kendi katına çıktı...
*******************"Böyle sevmeden anlamazlar,
Görünce durmuyor kan damarda..."Nur'un sessiz yolda bize verdiği müzik ziyafeti ile ben ve Defne ziyafet çekerken şarkının ani şekilde kesilmesi üzerine ikimizde Nur'a döndük. Gözlerini kısmış karşıda bir şeye bakıyordu. Bakışlarımız anında Nur'un baktığı yere dönünce bir ses yükseldi.
"Bittin sen!"
°°°°°°°°°°°°°°°°
Selaaaammmm! Ben geldim!
Neler oldu sonda?Nasılsınız? Nasıl gidiyor?
*Bölümü nasıl buldunuz?
*Sonda Nur ne görmüş olabilir?
*Son cümleyi söyleyen kim olabilir?
*Aras'ın Eda'yı savunmasına ne diyorsunuz?
*Zeynep nasıl bir yüzsüz?
*Zeynep'in Aras'a söylediklerine ne diyorsunuz?
*Genel yorumlarınızı alalım!
❤❤❤Vee bölümü yazmanın sevinci ile geldim.
❤❤❤Kendinize çok iyi ve cici bakın. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere. Sizleri çok seviyorum. Bol yorum rica ediyorum. Öpüyorum kocaman.
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RuH Hastası || Texting
Short StoryRuH Hastası gibiyim, başka bir yolu yok, elim ayağıma dolanıyor...