*12*

511 32 51
                                    

   (NUR'UN AĞZINDAN.)

       "Kızlar ne yemek yapsam ki?" Boş boş oturmuş ne yemek yapacağımı düşünüyorum.

       Yarın Kaan bize yemeğe gelecek ve ben ne yemek yapacağımı bilmez bir şekilde oturmuş kızlardan fikir bekliyordum.

      "Köri soslu makarna yap bence." Defne'nin verdiği fikir oldukça uygundu, uygun olmasına ama yanında ne yapabilirim?

      "Evet, onu yapacağım ama başka?"

      "Geçen mantı almıştık, dolapta olması lâzım, onu yapabilirsin. Hem kolay." Eda'nın yaptığı hatırlatma ile derin bir nefes aldım. Yemek işi hâlloluyor yavaş yavaş.

      "Çıtır tavuk ve tatlı olarakta browni." Beyza küçük çocuklar gibi sevinçle konuşunca söylenenleri not aldım. Eksik malzeme olmaması gerekiyor, yarın birde eksik malzeme ile uğraşmayayım.

       "Yanlarına salata ve limonata. Tamamdır, çok sağolun."

       "Ne demek, Nur. Bir şey lâzım olursa çarşıdan ben alırım. Yarın dersim var." Eda'nın dediği ile kafamı olumlu anlamda salladım.

     "Benimde dersim var yarın. Aynı şekilde beni de arayabilirsiniz... Benim yarına yarım kalan senaryoyu yetiştirmem lâzım. Gidip yazsam iyi olacak." Beyza ve yine ödevleri. Hepimiz onaylayan mırıltılar çıkardık.

       "Beyza yoruluyor mu yorulmuyor mu, anlamadım. Habire bir şeyler yazıyor, ders ve ödev dışında bile yazıyor."

       "Defne o kendini alıştırdı. Hem hayalleri için iyi olan bu. Hem sende habire hocaların peşinde fazla bilgi diye yorulmuyor musun?"

      "Haklısın Eda ama ne bileyim yani."

      Defne ve Eda yine kendi aralarında olayları yorumluyorlardı. Bende o sırada mutfağa geçip malzeme kontrolü yaptım. Her ne kadar kızlar ara deseler bile riske atamam işimi. Hem yarın yakışıklı sevgilim geliyor. Düşüncesi bile kalp ritmimi değiştiriyor.

       Defne ve Eda ile bir süre daha oturduktan sonra kendi odalarımıza çekildik. Bu heyecan ile nasıl uyuyacağım? Gören de ilk defa yemeğe geliyor sanacak.

     Nasıl ve ne zaman olduğunu bilmediğim bir şekilde kendimi uykunun kollarına bıraktım. 

***********************

       "Defne sen istersen içeriyi toplarla, ben yemek işini hallederim." Ben ve Defne dersimiz olmadığı için hazırlık yapıyorduk.

      "Tamam, içeriyi halledip gelirim." Kafamı sallayıp yemek yapmaya koyuldum. Haydi Bismillah.

      Yemek konusunda yetenekliyim, Beyza yemek yapmayı sevse bile çok çeşit bilmiyor mesela.

       Eda muhtemelen Kaan'dan önce gelir ama Beyza'yı bilemiyorum.

     Ev misler gibi kokuyordu. Kaan benimle evlenirse ondan şanslı erkek olmayacak, kesin bilgi.

     "Nur, çok güzel kokuyor."

     "Tabiî, ne sandın? Sonuçta ben yapıyorum."

RuH Hastası || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin