-(NUR'UN AĞZINDAN❤)-
Çoğu zaman güne Kaan'ın beni benden alan mesajları ile başlıyordum. Ancak bugün mesaj atmamıştı ve üstelik saat 13:30'u gösteriyordu. Telefonu elime alıp kaç defa mesaj yazmama rağmen göndermeden silmiştim. Kaan mesajlaşmayı pek sevmez, mesajlaşmak yerine direkt arar beni...Defne ve Beyza ile salonda oturmuş kahvelerimizi yudumluyorduk. Eda az sonra okuldan dönecekti.
"Aşırı sıkıldım ben ya! Zaten iki hafta çok yoğun geçti, birlikte doğru dürüst zaman geçiremedik... Hep birlikte bir şeyler mi yapsak?"
Defne'nın ciddi anlamda sıkıldığı sesinden bile belli oluyordu.
"Çok iyi olabilir." diye cevapladım. Defne ile aynı anda Beyza'ya döndüğümüzde ağzına götürdüğü fincanı geri çekti.
"Hep birlikte derken!"
"Ben, sen, Nur, Eda, Doruk, Kaan, Aras ve Berat." Defne isimlerinizi teker teker sayarken Beyza hızla kafasını olumsuz anlamda salladı.
"Şey... Biz yani ben... Ha! Aytaç'ın senaryosunu okuyacağım ben!"
"Hakikaten sen bugün neden gitmedin ki çekime?" Sorum ile dudaklarını kemirmeye başladı.
"Şey... Biraz karnım ağrıyor. Gruptakilere söyledim, sorun olmaz dediler."
"Aytaç'ın senaryosunu başka bir zaman oku, lütfen." Defne Beyza'yı ikna etmeye çalışıyordu. Kapının çalması ile ayaklandım. Kim olduğuna bakmadan kapıyı açınca karşımda tüm karizması ve yakışıklılığı ile Kaan duruyordu. Elinde bir demet çiçek vardı...
"Bugün birlikte vakit geçiririz diye düşündüm..." dedi küçük çocuklar gibi. Konuşmanın sonunda çiçekleri bana uzattı.
"Çok iyi olur! Çiçekler çok güzel, Kaan. Teşekkür ederim, aşkım." Yanağını işaret parmağı ile gösterip öpmemi istediğini belli etti. Gülerek sağa sola baktıktan sonra yanağına öpücük bırakıp geri çekildim.
"Ben hazırlanana kadar içeri geç bari." Yüzüne koca bir gülümseme yerleştirip içeri geçti. Bende arkasından kendi odama gectim. Kısa sürede hazırlanmak pek kolay olmayacaktı!
Dizimin az biraz aşağısına yetişen mavi elbiseyi giyip altına beyaz bir spor ayakkabı ile tamamlamaya karar verdim. Fazla abartılı olmaya bir makyaj yapıp akşam düzeltirdiğim saçlarımı serbest bıraktım... Aynanın karşısına geçip son bir defa kendime baktığım zaman mükemmel göründüğüme bir defa daha şahit oldum...
"Çıkalım mı?" Kapıyı açmam ile soruyu sormam bir oldu. Kızlarla birlikte aynı anda dönüp bana baktıkları zaman Kaan'ın memnun bir ifade ile baktığını fark ettim.
"Çıkalım tabiî." Ayağa kalkıp bana doğru yürümeye başladı. Nazik bir şekilde elini tutmam için uzattığında aynı şekilde elimi uzatıp elini tuttum. Kızlara boşta kalan elimi sallayıp çıkış kapısına ilerledik...
Asansöre bindiğimiz zaman beni baştan aşağı süzdü.
"Çok güzelsin, Nur. Her defasında kalp atışımı değiştirmeyi başarıyorsun." Buna verecek bir cevabım yoktu ve bolca utanmıştım.
"Nereye gidiyoruz?" diye sorabildim sadece.
"Birlikte vakit geçireceğiz, hayalini kurduğun şeyleri yapacağız mesela!" Kaşlarımı çatıp ona baktığım zaman şeytanca gülümsedi.
Bekleyip görecektik...
"Kaan! Ciddi misin şu an?" Ses tonuma, yüz ifademe, hareketlerime dikkat etmeden konuştuğum zaman ellerini belime dolayıp saçlarıma öpücük kondurdu. Gitarı eline tutarak bana döndü.
"Başlayalım mı?" Heyecanla kafamı salladım.
Benim hayallerimden biri sokak sanatçısı olmaktı. Sokakta şarkı söylemek... Doğup büyüdüğüm şehir bu hayale pek el verişli olmadığı için yapmamıştım ama şu an Izmir'deydik ve buna engel olacak hiçbir şey yoktu.
Kaan'ın arkadaşı Yavuz gitar çalarak bize eşlik edecekti. Ben ve Kaan şarkı söyleyecektik.
"Parça seçiniz, Nur Hanım." dedi espiri yaparcasına.
*Dayanırım sensizliğe zorlasam
Ne yaparım birgün beni sormasan
Bir adımın sebebim olur dönersin
Tüm hatıralarımızı toplasan.Geri gel, bütün hatalarını unuttum
Geri gel, sol yanımı düşlerinle avuttumDayanırım sensizliğe zorlasam
Ne yaparım birgün beni sormasan
Bir adımın sebebim olur dönersin
Tüm hatıralarımızı toplasanGeri gel, tüm hatalarını unuttum
Geri gel, sol yanımı düşlerine avuttum*°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
HELLOOOĞĞOOO! BEN GELDİM! NABERSİNİZ? NASIL GİDİYOR?
*Nasıl buldunuz bölümü?
*Kaan'a düşen tayfa?
*Defne'nin fikrine ne diyorsunuz?
*Kaan'ın düşünceli hâline ne diyorsunuz?
*Seçilen şarkı nasıl?
*Genel düşüncelerinizi alalım, pls.
❤❤❤Kendinize çok iyi ve cici bakın. Sizleri çoooookk seviyorum. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere, hoşça kalın.
Öpüyorum kocaman...
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘❤❤❤
Mediada KAAN ÖZDEMİR bulunuyor, selamlıyoruzz...
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RuH Hastası || Texting
Short StoryRuH Hastası gibiyim, başka bir yolu yok, elim ayağıma dolanıyor...