Pjesa 3

406 20 0
                                    

Pjesa 3

U cua me pertese te hapte deren,nderkohe qe e motra kishte ikur heret ne mengjes ne pune.

-Eniiiii me degjon aty je apo jo ?

-Po vij -tha ajo dhe hapi deren nderkoh fshihte pas vetes doren e gjakosur.

Ishte Endri i dashuri i saj.

-Ej vogelushe cfare ka ndodhur-tha ai dhe e puthi ne balle duke e veshtruar i habitur.

-Nuk je ne pune sot ti,-e pyeti ajo.

-Jo nuk shkova isha ne merak per ty. En,te shkruajta sms mbreme smu pergjigje.

Ne mengjes me mori ne tel Teisa me tha te vija te shikoja se me tha qe sje mire,dhe se te kishte len ne gjume.

-Jo s'kam asgje Endri ,por ti e di si eshte ajo,isha vetem pak e lodhur.

-Ok por s'me dukesh dhe aq mire,-tha dhe iu afrua e perqafoi nderkohe pa doren e saj te gjakosur qe e mbante fshehur mbrapa kurrizit.

-Po ky gjaku???? Cfare ke bere Ennn,tha i frikesuar kur pa doren e saj te prere e te mbuluar me gjak ,nderkoh vajza humbi ndjenjat,ai e mori ne krah dhe e shtriu mbi divan.

-O zot mendoi ca dreqin ka dashur te bej,e therriste por ajo as nuk permendej me.

E merr ne krahe e fut ne makine dhe niset me shpejtesi drejt spitalit.
Ishte mbasdite kishte nje cope here te mire ne koridor qe priste te dilte doktori dhe ti thoshte dicka mbi Enin,ecte lart e poshte i dukej sikur kishte nje shekull qe ecte
ne ate koridor,ne ate kohe vjen Teisa.

-Atehere ca ka ndodhur ku eshte Eni ??-pyeti ajo duke i ngulur syte Endrit sikur te ishte faji i tij.

-Nuk e di Teisa e gjeta te gjakosur ne shpi,ka care doren doktori ska dal akoma te thot si eshte,duhej ta operonin i kishin hyre copa qelqesh ne dore.

-E pamundur-bertiti ajo - e pashe qe mbrem qe ishte e shqetesuar. S'duhej te kisha ikur ne pune sot.

-Cfare ndodhi mbrem?Dicka te puna?I kam thene gjithmon lere ate pune por s'me degjon .

Eni punonte ne nje bar-kafe cdo darke deri vone dhe pse Endrit nuk i
pelqente ajo bente ne koke te saj,i thoshte se i duheshin parate qe te mbaronte universitetin nuk mund ti rendonte familjes .

Ne ate kohe del doktori.

-Atehere, vajza eshte mire ja pastruam doren ia qepem,damaret kan shpetuar per mrekulli ka qen me fat,mund te shkoni ta shikoni vajzen.

Pasi e falenderuan doktorin u drejtuan te dhoma e Enit.

Ne cepin e deres se dhomes se saj u duk Endri dhe Teisa.

-Ej zemra e motres si je ? -e pyeti Teisa,dhe e perqafoi . S'duhej te lija vetem sot.

-Jam mire skam asgje vetem se ne mengjes po rregulloje pasqyren dhe me ra kaq.

Endri rrinte mbeshtetur te dera.

-Me vjen keq zemer ,-i thot Eni Endrit duke e shikuar ne sy,ai s'po kuptonte se c'kishte ndodhur me Enin e tij.

Teisa pas pak iku i la vetem.

-Shiko si ma ke ber bluzen,me gjakun tend - i tha Endri duke buzeqeshur,iu afrua dhe i puthi buzet dhe e puthi perseri.

-Te dua Eni-ajo i buzeqeshi duke i vene doren ne faqe, iu kujtua Andi u ndje e trishtuar.

-Cfare ke cfare po mendon kto syte e bukur tu ben papritur te trishtuar?

-Asgje vetem se me dhemb pak dora Endri ,dua te fle pak.
-Ok po iki ateher,po vij me vone do te sjell ndonje gje,pervec puthjeve te mia-i tha ai duke e puthur perseri.

Ai iku ajo u ngrit dhe iu afrua dritares,e shihte tek ikte,po c'duhet te bente me jeten e saj c'ti tregonte Endrit.Kishte qen vetem 18 vjec kur ishte njohur me Andin. Familja e saj nuk e kishin dashur kurre ate djale ne deren e tyre.

-Eni familja e tij eshte me hasmeri prej vitesh ka djem plot i kujtonte gjithmone babai dhe ateher cte keqe ka thoshte ajo. Ai nuk ka te drejte te dashuroj .

-E dua baba,e dua. I kujtoheshin ato dite qe grindej me prinderit,per te mbrojtur dashurine e saj.

E dinte shum mire qe vrasja e radhes i takonte fisit te Andit,i kishin vrare babane kur kishte qen ende femije,
e c'mund ti thoshte Eni,i ishte lutur e pergjeruar,ate nuk e zinte vendi pa marr hakun e te atit. Por i dhimbsej dhe ajo Eni,e donte me shume se jeta e tij,- i thoshte gjithmone me
premto En qe sido qe te shkoj punet ti do me presesh e do me duash gjithmone.

Ja kishte premtuar sepse e donte si e cmendur por ai premtim ishte tretur. Ate dite qe ai kishte marr hakun e te atit ishte arrestuar brenda javes.
Eni kur e mori vesh u cmend nga dhimbja,u mbyll ne dhomen e saj,,degjonte shpesh prinderit kur diskutonin . Kaq e pati dhe ai s'del me tani dhe po doli do e vrasin
shtonte nena,kurse Eni qante e vetem qante.

Ai u denua 20 vite. Enit iu duk sikur i ran 20 plumba mbi koke,as nuk flinte as nuk hante donte vetem te vdiste.Familja e Enit u trasferua nga ai qytet i jugut te italise dhe shkoi diku ne veri.Iu lut babait qe te pakten ta takonte per her te fundit Andin atje ne burg dhe pastaj do nisej me te.

Do hiqte dore nga dashuria e saj dhe pas gjyqit te Andit ajo iku nuk u duk me  edhe pse pa deshiren e saj ajo u
trasferua me familjen.

Trekendesh dashurieTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang