Pjesa 28

290 15 0
                                    

Pjesa 28

-Merreni djalin dhe perplaseni ne komisariat-dha urdher Endri.

Dy policet e tjere u afruan afer Andit.
-Nuk keni asnje te drejte ta merrni keshtu,-i bertiti Eni Endrit.

-Ne fakt po nuk mund te thyej rregulloren sipas qejfit te tij dhe te hyj me dhune ne spital se ashtu i teket atij.

-S'ka gje En dhe ti e di shume mire qe pas disa oreve do jem i lire,-tha andi duke iu drejtuar Endrit.

Njeri nga policet pa se Andi mbante nje pistolet me vete dhe ia mori.

-Shiko shiko ca kemi ktu.

-S'besoj se do jesh i lire pas disa oreve.
S'do isha kaq i sigurt,-i tha Endri.

Merreni nxirreni jasht.

-Jooo Andi,-bertiti Eni dhe shkoi e perqafoi,nuk mund ta merrni vetem pse ka kaluar orari i vizitave,-iu drejtua dy policeve dhe ti Endri nuk mund ta besh kete,e di qe e ke inatin me mua,nxirre me mua jo me Andin.

-Ka thyer rregulloren me duket pastaj dhe eshte i armatosur,prandaj En ligji eshte i barabarte per te gjithe,nuk kam asgje personale,-tha ai i acaruar me nervat ne maksimum.

-Ej qetesohu En mos bej keshtu,-i tha Andi dhe e puthi.

-Nuk mund te ikesh,do vij me ty.

-Jo En do rrish ketu,neser do vij te takoj ok. Te dua shum En.

-Edhe une.

-Merreni ma nxirrni jasht kte kriminel,-u nervozua Endri.

Nderkohe qe dilte nga dera Andi e pa Endrin ne sy.

-Qendroi larg asaj nese nuk do telashe.

-Larg qendroi ti,sepse po te dije ta mbaje sdo e kisha pasur une gjithe keto vite apo jo,-i tha Endri .

Andi e goditi ne fytyre.

-Mjaft,mjaft, Andi nuk e shikon qe ai te provokon ,-bertiti Eni.

Dy policet e kapen Andin,dhe po e nxirrnin jasht.

-Tani tu shtua ne liste dhe rrahja e nje polici,-qeshi Endri,te gjithe dolen nga
dhoma ngeli vetem Eni dhe Endri.

-Ik dhe ti nuk dua te shoh me ketu.

Ai iu afrua e kapi nga krahu dhe e pa ne sy.

-En atij njeriu do ja nxij jeten,ndersa ti do vazhdosh te jesh e imja,- i tha
ai,madje sonte te urreva kur te pashe duke u puthur me te,mos e perserit me En,-i tha ai dhe e shtrengoi pas vetes dhe e puthi me zor.

Eni u shkeput me force nga
krahet e tij dhe e qelloi me shuplake.

-Zhduku nuk dua te shoh me.Dil jasht,- i bertiti ajo.

Ti nuk je ne rregull,midis nesh ka
marre fund me ler te qete.

-Je ti me sjelljen tende qe me cmend dhe e ke gabim En midis nesh s'ka marr fund asgje. E di qe me do,eshte i gjithe faji i atij bastardit,midis nesh s'mund te marri fund sepse do ti,mos te genjej mendja,-i tha dhe u nis drejt deres te ikte.

Eni u xhindos e urrente kur bente ashtu hoqi me force unazen qe mbante ne gisht qe ia kishte dhuruar ai dhe e hodhi drejt tij me force.

-Tani po qe ka marr fund,-tha ajo e lehtesuar. Ai e pa dhe iku.

Ajo shkoi u shtri,nuk dinte nese te ndjehej e lumtur apo e trishtuar,por nga njera ane ndjehej e lumtur qe Andi ishte mire dhe qe erdhi ta takonte,por u ndje dhe e
trishtuar per faktin qe Endri e prishi ate moment mes tyre duke marre Andin,por te nesermen edhe nese nuk e lejonin ajo do te dilte nga spitali dhe do shkonte ne komisariat te shihte se ckishte ndodhur. Nuk do ta lejonte qe Endri ti bente keq Andit. Pastaj mendoi per Andin rikujtoi dhe njehere te gjitha ato qe ndodhen,puthjet dhe perqafimet mes tyre,e ndjente se e dashuronte me shume se kurre.  E dashuronte si ateher kur kishin qene se bashku dhe qe tani nuk kishte ndermend me qe ta braktiste,e dinte qe i kishte qe te gjithe kunder por nuk i interesonte,ajo dhe ai duheshin dhe vetem kjo i mjaftonte,do bente cdo gje vetem te ishte me te,nuk mund te gabonte dy here.

Nese ai ishte rishfaqur ne jeten e saj
atehere per te ishte nje shanc i dyte dhe asgje ne jete nuk kalon dy here,keshtu qe dhe ajo e kishte vendosur Andi ishte djali qe donte.

Trekendesh dashurieWhere stories live. Discover now