Pjesa 35

264 14 0
                                    

Pjesa 35

-Ej po ju ketu,-thot Andi i habitur,-ca keni ca ka ndodh pse ziheni.

-Ja dhe bossi im u zgjua,-tha Juli dhe shkoi e perqafoi.

-Ke humb fare eee,s'me merr me as ne tel. S'vjen me as te me takosh eee,-i tha Juli Andit duke qeshur.

-E se ashtu kam pas ca pune.

-Po po kte e mbyten punet,-tha Fabio me ironi.

-Ca ke ti po boll se na acarove,-iu kthye Andi.

-Ej qetesohu ai ishte ne merak per ty,kemi ore qe te kerkojme,kam ardhur vetem per ty deri ketu. Kurse ti kalon naten me te bukur me dashurin e jetes se tende,-qeshi Juli duke i ngaterruar floket.

Me dukesh ne forme sot eee.

-Nga me gjetet qe jam ketu.

-Hodhem fall,-ia ktheu Fabio.

-O ik dil jasht se na acarove tani,-i tha Andi.

-Po dil ti jasht se kjo eshte shtepia ime.
-Cuna mjaft tani,-i tha Juli,-nga inati i Fabios kto jane celesat e makines tende te re. Ashtu sic e do ti,e ke dhurate nga mua,-i tha Juli.

-Po ai e ka makinen apo ta shkaterroj dhe kte qe i ke blere ti ,ca dreqin e llaston ashtu.

-Ej po mbylle dhe boll u bere xheloz. Po deshe po ta jap ty ate qe kam,- i  tha Andi me ironi.

Fabio e pa me inat. Eshte prishur ajo qe kam mos me shiko kot ashtu.

-Po ta ngasesh makinen si i cmendur si ty,normal qe do prishet.

-Lere Fabion tani,e leme kete muhabet. Si thua te vish ca kohe me mua ne Zvicer,kam ardhur te marr do te pelqej dhe s'do duash te vish me fare ktej e te zihesh me Fabion,-qeshi ai.

-Me mire te shkosh me Julin sesa te rrish ktu dhe te me acarosh nervat mua,-i tha Fabio.

-Ec se po vij o Jul ti bej qejfin Fabios.
-Ik se na ke acaru vetem probleme me ke hap. S'merr as vesh kur te flet.

Ne ate moment ne cepin e dhomes duket Eni e cila ishte zgjuar dhe ajo dhe kishte degjuar Julin qe donte te merrte Andin.

Hyri ne dhome i pershendeti dhe shkoi drejt Andit ai e perqafoi .

-Ju prezantoj me princeshen time,-i tha ai duke e puthur Enin ne koke.
En ky eshte vellai im i madh Juli besoj e mban mend,ndersa Fabion e njeh. Ajo i zgjati doren qe te dyve.

-Une po dal jasht te pij nje cigare,pastaj me duket te iki se kam dhe ca pune,- tha Fabio.

-Jul po te pres jasht.

-Atehere kjo eshte bukuroshe Eni qe i ka marr mendjen vellait tim eee,-i tha Juli duke qeshur. Me vjen mire qe jeni rigjetur,jane te rralla dashurit si e juaja apo jo Eni.

-Po po vetem se te gjithe i kemi kunder,si gjithmone. Po ti vertet do te ikesh? -e pyeti ajo Andin duke e pare ne sy.

-En mendon se jam kthyer per te ikur,kam ardhur per ty ketu dhe pa ty nuk iki ne asnje vend,-i tha dhe e puthi.

-Nese do mund te marresh dhe Enin,atje s'do ju mungoj asgje,ketu keni hap shume telashe. Mendoj se duhet te ikni qe ketu. Sic the dhe vete ti Eni ketu i keni te gjithe kunder. Jam i sigurt qe do bejne cmos qe tju ndajne apo tju bejne keq. Mendohuni.

Andi une po iki nese vendosni te vini me telefononi. Per disa dite nisem dhe bej kujdes ketej. Pastaj mund te rrini ketu,Andi mos shko ne shtepi fare
fundja Fabio s'besoj se vjen ktu,ai rri me shum ne qytet,-i tha ai i takoi dhe iku pasi Fabio e priste jashte.

Hypen te dy ne makine dhe iken.

-Mendoj se duhet te mjekojme pak plagen qe ke ne fytyre,-i tha Eni Andit duke e puthur dhe shkoi te kerkonte kutin e ndihmes se shpejte

-Ulu ne divan,-i tha ajo dhe u ul ne prehrin e tij,nderkohe qe i mjekonte vetullen.

-Vertet ishte ai muhabeti per te ikur.

-Ti e di qe pa ty s'do iki askund,por nese vjen dhe ti pse jo do ishte mire te
largohemi nga ketu.

-Por ti e di qe nuk mundem.

-pse En?

-Kam familjen ketu,por te dua dhe ty,- i tha ajo dhe e puthi.

-Ej e di qe kam uri apo jo. Po vazhdove keshtu do te ha ty sot,-i tha duke e shtrire ne divan dhe e puthi perseri.

-Me duhet te iki ne shtepi,do jene bere merak dhe telefonin e kam fikur qe
mbreme.

-Nuk dua te ikesh.

-Andi me duhet te iki,-tha ajo duke u veshur,ne shtepi do jen bere merak. Kush i degjon sot aman.

Andi e shoqeroi deri ne shtepi.

-Ej dua te shoh perseri,- i tha dhe e puthi.

-Po s'me hengri mamaja te  gjalle,mbase dhe me sheh,-qeshi ajo.

-Atehere hip ne motorr dhe ikim prap,nuk kane pse te bejn presion qe te rrish me dike tjeter. Do vij me ty te flas me prinderit e ty. Ata duhet ta dine qe te dua.

-Jo jo te lutem,me takon mua te flas me ta,duhet ta zgjidh une kete lemsh,te dua shume dhe fillove te me mungosh qe tani.

-Te dua dhe une En.

Pasi u pershendeten andi i hipi motorrit dhe iku,Eni u fut brenda ku dihet qe e ema dhe i ati e priten me kembet e para,madje aty ishte dhe Endri.




Trekendesh dashurieDonde viven las historias. Descúbrelo ahora