Pjesa 69

222 8 0
                                    

Pjesa 69

Enni as nuk permendej,e kishin rrahur e droguar,e moren e shtrine ne nje shtrat dhe e lidhen.

Endri hyri brenda me doktorin dhe nje infermiere,te cilet i kishte paguar,me ne fund do realizohej ajo qe ai donte ,ti jepte fund shtatzanise se Ennit. Pastaj ti jepte fund dhe
Andit,e dinte qe ai heret a vone do vinte ne ate ndertese,ky ishte plani i tij dhe i Joles.

I shpjegoi doktorit dhe infermieres se cduhet te benin me Ennin.

-Nuk mund ta bej,-i tha e terrorizuar infermierja duke i hedhur parate ne fytyre,-merri nuk i dua me ler te iki. Me thate se keni dike te plagosur prandaj pranova te vij,nuk mund
te nderprese shtatzanine e kesaj vajze te gjore,shikoni si e keni katandisur,do na vdesi ne
dore,-tha e trembur dhe u drejtua nga dera te ikte.

Endri nxorri pistoleten duke e drejtuar ne drejtim te saj.

-Nese ben dhe nje hap do ti hedh trute ne ere,nuk flas dy here,-i tha ai .
Ajo e trembur u kthye.

-Por nuk mund ta mbani vajzen ketu,do te vdesi nese nuk e cojme ne spital. Ketu nuk mund te bejme asgje. Shikoni si eshte katandisur,ajo do vdese.

-Ate e di une,ti mendo te besh punen tende,-i tha duke e kapur nga floket me force dhe nuk dua te flisni asnje fjale me vajzen.

-Ne rregull, ne rregull.

Endri shkoi prane Ennit dhe i ledhatoi lehte fytyren, pastaj i puthi buzet.

-Cdo gje se shpejti do marri fund,do jemi vetem une dhe ti,ok En- i pershperiti ai,por ajo nuk permendej me.

Infermierja e pa Endrin me inat spo kuptonte asgje cpo ndodhte aty.

Pas pak Enni u permend hapi syte dhe pa veten e saj te lidhur ,ne dhome pa doktorin infermieren dhe Endrin.

-Zhvishe vajzen,-i dha urdher doktori.

Enni pa Endrin ne sy.

-Cfare keni ndermend te me beni,-bertiti ajo ndjehej e rraskapitur e derrmuar.
Me leshoni te mallkuar,-tha duke qare.

-Dil jashte nuk mund te punojme me ty ketu,-iu drejtua infermierja me inat Endrit.
Ai doli jasht dhe mbylli deren.

Infermierja i ferkoi Ennit ballin,i vinte keq qe do i mohonte te drejten e te qenit nene.

-Vajza ka temperature.

-Duhet te mbarojme pune dhe te ikim,nuk me intereson cfare ka,nuk dua te me gjejne ketu nese vajza vdes,-iu pergjigj doktori.

-Me vjen keq vogelushe,-i tha ajo Enit e perlotur,-nuk kam zgjidhje tjeter me vjen keq.

-Duhet te pergatitemi,-i tha doktori dhe mori canten e tij,leri llafet me vajzen.

-Joooooooooooooo,-uleriu Eni - nuk mund ti beni keq femijes tim,ju lutem.

-joooooooooooooooooooo,ajo bertiste ,ulerinte,qante-joooooooooooooo.

Andi dhe Juli sapo kishin arritur afer nderteses ku Enni mbahej.
Zbriten te gjithe nga makinat dhe rrethuan ndertesen.

-Qelloni mbi cdo qenie te gjalle-dha urdher Andi,-mbi cdo gje qe leviz e qe merr fryme.

-Duhet te kerkojme ku e mbajne te fshehur,-tha Juli -ne po hyjme nga pjesa mbrapa.
Ti Ermali dhe te tjeret hyni nga krahu tjeter dhe u ndane ne grupe.

-Degjoj nje ze - tha Ermali.
Ishte Enni qe ulerinte.

-O zot kjo eshte Enni cfare po i bejne bastardet - tha Andi dhe vrapoi nga vinte zeri i Enit.

-Cdo gje eshte gati,duhet te fillojme ,-
i tha doktori infermieres,duke u drejtuar per ne shtratin ku Enni rrinte e shtrire,ajo vetem bertiste i lutej qe mos ta preknin,ata i ben
nje gjilpere dhe e vune perseri te flinte.

Endri e kishte pare qe Andi kishte ardhur bashke me te tjere,,e dinte qe ai do vinte ta kerkonte,,vendosi te fshihej dhe i tha cunave te qellonin mbi ta ,ndersa Andin duhet ta
linin te kalonte te shkonte te dhoma e Enit,ky ishte plani i Endrit.
Juli dhe te tjeret kishin arritur te asgjesonin nje pjese te rojeve te Endrit,por ishin shume dhe ata
gjithashtu.

Andi vrapon brenda per ne dhomen ku ishte Eni qellon djalin qe ruante te dera dhe hyn brenda duke shkelmuar deren.
Doktori dhe infermierja u larguan ne nje cep te dhomes
kur pane Andin me pistolete ne dore.

Ai vrapoi drejt Ennit. Ermali e ndoqi pas.

Kur e pa ashtu te gjakosur dhe pa ndjenja u cmend,e zgjidhi dhe e shtrengoi prane vetes duke e puthur ne fytyre.

-Enn shpirti im cfare te kane bere keshtu bastardet.

-O zot - peshperiti Ermali,-cfare dreqin i kane bere?

-E kane rrahur e kan droguar te mallkuarit. Ai bastardi do ma paguaj qe e ka katandisur keshtu.
Ku eshte - bertiti Andi i terbuar duke u drejtuar nga doktori dhe infermierja dhe i goditi qe te dy duke i hedhur ne toke.

-Ej ej mjaft ,- i tha Ermali,-duhet te marrim Ennin dhe te largohemi,Eni eshte keq,-i tha dhe doli jasht te therriste Julin.

Andi hoqi xhupin dhe mbuloi Ennin.

-Ennii,Ennii zgjohu te lutem- i pergjerohej duke i ledhatuar fytyren-te lutem.

-Me fal shpirt,nese je keshtu eshte vetem faji im sduhet te lija vetem,-i tha dhe e shtrengonte ne krahet e tij,syte iu mbushen me lot.

-Patjeter qe eshte faji yt,-i tha Endri i cili u fut brenda ne dhome shkoi drejt Andit duke i drejtuar pistoleten ne koke.
-Nese ti sdo kishe hyre ne mes meje dhe Ennit,Ennit sdo ishte ne kete gjendje,vetem faji yt eshte i askujt tjeter,por tani mori fund,do te
heq ty qafe dhe do marr Ennin do zhdukem nga ketu njehere e pergjithmon.

-Je vetem nje i semure asgje tjeter,cfare i ke bere,ajo eshte vetem nje femer,,duhet ti zgjidhje me mua gjerat dhe jo me Enin. Je nje burracak,nje bastard,-i bertiti Andi dhe zgjati doren te nxirrte pistoleten.

-As mos e co neper mend,hidhe pistoleten dhe leshoje Ennin,lere ne shtrat aty ku ishte dhe kthehu me fytyre nga mua,-i tha Endri,-tani te erdhi fundi dhe ty hahhahahahha.

-Duhet ta cojme Enin ne spital,do te vdesi nese e mbajme ketu,-i tha Andi,-mund ti lajme hesapet me vone ne te dy ok.

-Do e coj une mos u be merak ,por para ai qe do vdesi do jesh ti dhe terhoqi kembezen e pistoletes.




Trekendesh dashurieWhere stories live. Discover now