Pjesa 44
Ermali po shkonte drejt saj. Kur pa Ermalin mendoi mos ndoshta do ishte dhe Andi me te,por jo Andi nuk ishte.
-Enn ckemi! Si je?
-Asgje ca do kemi,mire po ti cne nga keto ane?
-Dola te beja paqe me ty,u ndame keq heren e fundit.
-Gjithsesi kaluan tani,por je miku im dhe u ndjeva vertet keq ate nate.
-E di dhe me vjen keq qe s'bera asgje.
Ajo nuk foli.
-Atehere akoma s'te ka zbritur inati me mua?
-Ne fakt me vjen keq qe u solla ashtu. Besoj se po te ishe ne vendin tim dhe ti ashtu do reagoje.
-Enn ajo qe ndodhi nuk ishte faji i Andit . Me Andin je zen kot,duhej ta lije te shpjegohej,ti e njeh Andin,ai bie te fle dhe zgjohet me mendjen te ty Enn,e gjitha eshte veper e Fabios ai e ka droguar ate nate. Pastaj i ka cuar vajzen. Gjithsesi me vjen keq qe shkuan gjerat keshtu midis jush.
-Po Andi si eshte? -pyeti ajo me gjysme zeri.
-Nuk e di Andi ka ikur. Nuk eshte me ketu,ka ikur te Juli,mendoj se do niset per ne Zvicer me Julin.
Enni nuk i besoi fjaleve,iu duk sikur bota u permbys siper saj. Si do jetonte tani,ai kishte ikur ,s'do e shihte me,s'do e puthte sdo e prekte,s'do e shihte me ne rruget e kti qyteti te trishte. I rreshqiti nje pike loti dhe i shkoi ne mjeker,e fshiu shpejt.
-En leviz se kemi pune nuk mund te rrish te besh muhabet,-i thirri Vladi.
-Erdha erdha,-tha me gjysme zeri,-me duhet te iki Ermal.
Ermali e pershendeti dhe iku. I vinte keq qe dy shoket e tij me te mire Andi dhe Eni ishin ndare ne ate menyre,sepse ai besonte ne
dashurin e tyre,besonte verberisht.Dhe pak jave dhe veres po i vinte fundi,se shpejti do vinte vjeshta me shirat e saj,dhe me ato pemet qe do fillojne te zhvishen nga gjethet,ku trotuaret do te mbyshen me ato gjethet ngjyre te argjend dhe natyra pak nga pak do te dukej e trishte,e trishte taman si Enni dhe si momentet qe po kalonte dashuria e saj.
Andi kishte shkuar te Juli,u nis qe te nesermen e asaj dite qe u zu me Ennin,iku te nesermen sepse mendoi qe ndoshta Enni do shkonte ne shtepine e tij dhe do benin paqe midis tyre ,e priti, por asgje ajo nuk erdhi. Pastaj iku. Nuk mund te jetonte ne ate qytet pa te. Beri cmos per te,dashuria e tij per te kalonte cdo kufi,thyente cdo pengese,por ajo duhej ta besonte qe Fabio i ngriti nje kurth. Dhe Fabion e urrente,pasi ishte zene me Enin ate dite kishte shkuar dhe ja kishte thyer hundet,por ai ishte justifikuar duke i
thene qe ishte Vanesa qe i ishte lutur sepse donte te shkonte ne shtrat me te,kishin vene baste midis tyre kaq. Andi beri sikur i besoi,edhe asaj Vaneses donte tia thyente hundet dhe asaj ,por kishte shpetuar vetem se ishte femer.Donte te kthehej ne ate qytet i mungonte Enni,po sikur te kthehet me Endrin,e terbonte vetem ideja kur e mendonte. Madje tani qe
kishte babin semure Endrin e kishte gjithmone neper kembe.
Duhej te kthehej. Duhej ta bente qe te besonte te ai te besonte dhe ne ne dashurine e tyre,ata duheshin.Juli hyri brenda dhe e pa Andin te shtrire ne divan me cel ne dore.
-Boll pe fotot e Ennit me veten tende por merre ne cel,e di qe nuk te le krenaria, por ishte faji yt jo i asaj.
-Por ajo duhet te ket besim te mua,te ato qe i them.
-Ne fakt sot kemi besim me shume te gjerat qe shohim me syte tane dhe puna jote keshtu eshte,te pa me syte e saj mos i ver faj Ennin per dicka qe nuk ka faj.
-Ne fakt jam merzitur me shume qe me tha qe e kam larguar nga njerezit qe do.
-Familja e saj,-tha Juli.
-Ose Endri,-shtoi Andi.
-hahhahahah e thua me goje se me mendje as vet nuk e beson kte qe the. S'besoj se Enni do tia dije per ate. Mendoj se duhet te kthehesh te ajo.
-S'do me besonte,ca te bej qe te besoj ajo.
-Une do merrja ate Vanesen per flokesh dhe do e coja tia thoshte ajo Enit sesi jane punet dhe e pata paralajmeruar ate Fabion,por
mu betua me tha qe ishte vetem nje bast i asaj kuckes. Gjithsesi do e zgjidhim dhe kete. Ti duhet te kthehesh nese e do vertet
Ennin,ndryshe ai polici do i vihet pas.Enni ishte akoma ne pune,Ermali iku por kur po dilte pa Endrin me uniformen e punes i cili ishte jashte duke parkuar makinen dhe
mendoi se me siguri ishte aty per Enin.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Trekendesh dashurie
Romance-Kam nje jave qe kam dalur Eni,ti nuk u bere kurr e gjalle,ku shkuan premtimet e tua Eni. Nuk dinte c'ti thoshte nuk foli fare, por uli koken. Ai i ngriti koken me duar duke i prekur mjekren. Pa lot ne syte e saj duke rrjedhur ne faqe. Shiu filloi t...