Pjesa 80
Nderkohe qe duart i dridheshin mezi i komandonte arriti te formonte nr e Andit,pasi degjoi zerin e tij ne anen tjeter te telefonit u qetesua,mori fryme e lehtesuar.
-Andi ku je,je mire? Po me cmend,- i tha duke qare.
-Jam verdall Enn,sigurisht qe jam mire cfare ke keshtu? Cfare ka ndodhur?
-…
-Enn cfare ke qe qan,ok pas pak do vij ne Lezhe te te marr nese vazhdon te qash keshtu.
-Jam ne hotel.
-Si je ne hotel,ke ardhur vetem??..te thash qe do vija te takoja sot,cfare ke qe qan?
-Po nuk mund te prisja,me rri mendja vetem te ty,nuk kam asgje po qaj ashtu kot.
Ai qeshi,-Ej bukuroshe jam mire,per pak jam aty ok.
-Andi ne hotel me thane qe mbreme nuk ke ardhur fare ne dhome,ku ke qene?
-En kam qen me Ermalin,flasim kur te vij aty ok te dua shume shihemi
pastaj,- i tha dhe e mbylli.-Te pakten eshte mire,- mendoi pasi i degjoi zerin.
Mendoi te dilte ti blinte dicka,te nesermen Andi kishte ditelindjen mbushte 28 vjec. Ndoshta nje varese mendoi,pasi ate qe kishte e kishte
humbur dhe nuk e kishin gjetur me,as nuk e kishin kerkuar pasi ate dite i vdiq nena dhe ishin larguar nga shtepia ne plazh.Doli dhe u drejtua per nga dyqanet qe shisnin bizhuteri.
-Mirdita zonjushe cfare deshironi?
-Mirdita, dua ti bej nje dhurate te dashurit qe ka ditelindjen neser.
-Atehere ke ndonje ide,fundja mund ti blesh dicka qe nuk e ka,pastaj varet sesa do te shpenzosh pasi kemi dhurata te ndryshme.
-Nuk ka rendesi cmimi,e kam vendosur dua nje varese,kte ketu dua,ma paketo te lutem.
-ok,- i tha shitesia dhe ia paketoi.
Eni mori dhuraten e futi ne cante dhe i zgjati parate,ne ate moment pa makinen e Joles qe ndaloi aty para
dhe Jolen qe zbriti,vrapoi jashte drejt Joles.-Ej vajze prit te jap kusurin,- i thirri shitesja,por Enni iku.
E kapi Jolen nga krahu dhe e ndaloi.
-Cfare dreqin ke qe me ndjek,- i tha duke e pare ne sy.
Jola nuk i foli por sapo pa Enin u kthye prape ne makine,hipi lart dhe mbylli deren.
-Nuk mund te ikesh keshtu,po na nxin jeten. Cfare do nga ne? Perse nuk na le te qete,ndalo duhet te flasim,- i bertiti Enni.
Ajo ndezi makinen dhe hapi xhamin.
-Nuk kam asgje me ty, por me ate bastardin dhe i zgjati Enit nje cope leter.
-Dua te flasim, te pres neser shpejt ne mengjes ne kete adrese. Eja vetem sdua ta di askush se ku do shkosh,ndoshta biem dakort dhe mbase do zhdukem nga jeta juaj, - i tha dhe iku.
Por Enni e dinte qe ajo dicka kishte ne mendje,gjithsesi do shkonte ta takonte,do provonte ti ofronte dhe para nese ishte nevoja,vetem ajo ti
linte te qete.-Ej harrove kusurin - i tha shitsja duke e kapur nga krahu Ennin.
-Ska gje mund ta mbash,- i tha Enni futi letren qe i dha Jola ne cante dhe iku,vendosi mos i thoshte asgje Andit.
Teksa ecte pa makinen e Andit ne anen tjeter te rruges,shkoi atje dhe u mbeshtet aty,Andin e kerkoi me sy por nuk e pa asgjekundi. E dinte qe
heret a vone ai do vinte aty prandaj vendosi ta priste.Pastaj ndjeu dike qe i mbylli syte dhe e puthi ne qafe,e dinte qe ishte ai. Mund ta dallonte dhe mes njemije meshkujve aromen e tij menyren
sesi e prekte sesi e puthte,sesi e dashuronte,u kthye nga ai dhe e perqafoi fort.-Cfare ka ndodhur pse je e trishtuar? -i tha duke e puthur.
-Me mire me thuaj cfare te ka ndodhur ty,qe e ke vetullen e care?
-Asgje.
-Si asgje??! Je zene apo jo? -u inatos ajo.
-Nuk eshte asgje,- i bertiti ai.
-Nuk eshte e vertet,e di qe ti po me genjen e di qe je zene.
-Te thashe asgje,thjesht ca tipa u grricen me Ermalin mbreme ne nje lokal.
-Tani besoj po te kerkon policia apo jo,- tha ajo e merzitur.
-Ej jemi ne Shqiperi ketu,rregullohen gjithmone gjerat me policine ketu.
-Por kjo sdo te thote qe mund te besh cte duash,te rrahesh ke te duash, te vrasesh ke te duash,- i bertiti ajo.
-Nuk dua te jesh keshtu Andi,nuk mundem mè me ty,e di si eshte puna me mire po iki bej cte duash se po me cmend.
Ai nuk foli.
Enni u nis te ikte,ai e kapi nga krahu dhe e ndaloi.-Ej ku do shkon? Eja ketu te thashe qe nuk ishte faji jone e filluan ata te paret sherrin,nuk mund te ikesh Enn,ku do ikesh?
-Jam lodhur me keto qe ben. Jam lodhur duke jetuar me friken se nje dite mund te te ndodhi dicka. Jam lodhur Andi.
-Te kam thene qe nuk me gjen gje,- i tha dhe e perqafoi duke e puthur ne koke.
-Nukk mund te ikesh ti e di qe smund te jetoj pa ty.
-Dua te ikim qe ketu,tani dua te ikim,nuk dua te rrijm me asnje minute ne kete qytet te mallkuar - i tha ajo e perlotur.
-Ok do ikim neser,ne rregull.
-Jo do ikim tani.
-Te thashe neser,cndryshim ka sot me neser,Enn sdua ta diskutoj me,- i tha ai i nxehur .
Eni nuk foli e dinte qe ai do bente si i thoshte koka e tij,pastaj qetesi.
Ai hapi deren e makines dhe mori nje tuf me trendafila qe i kishte blere per Enin.
-Keto jane per ty.
Eni nuk foli as nuk levizi rrinte aty ne kemb dhe i shikonte.
-Ok jane keshtu sepse kane ndenjur disa ore ne makine,kane pasur nevoje per uje.
Ajo perseri nuk foli.
-En mjafton idea apo jo!!! Ti e di qe une sjam shum tip lulesh por kur i pash me shkoi mendja te ty dhe i bleva.
Enni vuri buzen ne gaz duke e pare ne sy,pastaj u be serioze.
-Andi.. ti je dhurata me e bukur per mua dhe nuk di si ta falenderoj zotin qe te kam njohur,ti e di qe une nuk kam nevoje per keto gjera,te dua
edhe pse nuk me blen lule,te dua edhe kur mi ngre nervat,te dua edhe kur merzitem me ty,te dua ne cdo...Por ai nuk e la te mbaronte fjaline u afrua dhe e puthi,u puthen per minuta te tera.
E dashuronte ate vajze me gjithe fuqin e shpirtit te tij,ajo i kishte pushtuar zemren pergjithmone.
-En ikim.
-Ku do shkojme?
-Nuk e di ku te duam ne do shkojme,mjafton te jemi bashke- qeshi ai duke e puthur perseri dhe hipen ne makine.
ESTÁS LEYENDO
Trekendesh dashurie
Romance-Kam nje jave qe kam dalur Eni,ti nuk u bere kurr e gjalle,ku shkuan premtimet e tua Eni. Nuk dinte c'ti thoshte nuk foli fare, por uli koken. Ai i ngriti koken me duar duke i prekur mjekren. Pa lot ne syte e saj duke rrjedhur ne faqe. Shiu filloi t...