Pjesa 53

232 11 2
                                    

Pjesa 53

Juli nuk e shihte dot Andin ne ate gjendje. Shkoi te kerkonte Vanesen por nuk e gjeti. U kthye ne zyre ku ishte vetem Fabio qe fliste ne
telefon.

-Me ke po flisje?

-Me cunat.

-Me cunat eee, ku eshte ajo Vanessa?

-Nuk e di,nuk ka ardhur sot ne pune.

Juli nxorri pistoleten dhe e perplasi Fabion me fytyre ne tavoline.

-Ej je cmendur ca ke ndermend te besh,-tha ai i trembur.

-Tani do mi tregosh te gjitha sesi qendrojne punet. Se jam i sigurt qe fshihesh ti me ate policin pas gjithe ketyre. Cfare te pata thene,te pata paralajmeruar me duket. Ke deshire tjua hedh trute te ere ty policit dhe asaj zuskes qe po shkaterron Andin eee.

-Te betohem Jul nk kam gisht ne asgje.

-Ne asgje eee,-i bertiti Juli dhe e goditi me grusht.

-Me thuaj te verteten ose do ti hedh trute ne ere- i tha dhe mbushi pistoleten.

-Ok ok i kam organizuar une me Endrin me Vanesen dhe shoqen e Ennit e cila i thoshte gjithmon Endrit veprimet e Enit ku ishte dhe
c'bente.

-Po shoqja e Enit cne ,-u habit ai.

-Nuk e di me ler rehat me lesho tani,kaq di. Pastaj cdo gje e kam bere qe te mbroj Andin,ndryshe ai mund ta kishte perplasur brenda. Kurse per faktin qe Vannesa pret nje femije per kte nuk di gje,do jet plan i Endrit ,ktu nuk kam gisht pasi ka pare qe nuk e
ndau Ennin me Andin ka derguar perseri Vanessen qe ti ngaterroj por nuk e di sa e vertet eshte shtatzania e Vaneses.

-Ndoshta nuk eshte femija i Andit dhe genjen kucka e dreqit ose spret femije fare,por do e zbuloj,ndersa ti do zhdukesh nga ketu,do te trasferoj ne nje zone larg nga ketu. Boll probleme me ke sjelle.

-Te thash cdo gje qe e kam bere e bera qe ai polici mos e perplasi Andin pas hekurave.

-Po te vdes une e perplas Andin pas hekurave ai plehra,-i bertiti Juli dhe e goditi perseri.
Thuaj shyqyr qe je vellai im se do ti kisha hedhur trut ne ere pa numeruar as deri ne 3 qe ma ke dredhur keshtu pas kurrizit,-tha Juli i nxehur dhe doli te merrte Andin.

Andi kishte pire aq shume saqe nuk rrinte as ne kembe.

-Merreni Andin futeni ne makinen time,-i dha urdher cunave.

Cunat e futen ne makine ne sediljen e pasme dhe Andin e zuri gjumi. Pas pak Juli mori makinen dhe shkoi ne shtepine e Andit.
Pa se shtepia ishte kthyer ne anen tjeter. I shkoi mendja qe e kishte ber Enni nga nervozizmi nga inati,Enni nuk ishte aty kishte marre gjerat
e saj dhe kishte ikur.

Enni i ra ziles se deres dhe deren ia hapi e ema e cila pa Enin me valixhe dore.

-Kush eshte ne kete ore,-e pyeti i ati i Ennit te shoqen.
Ajo nuk foli.

-Kush eshte moj apo nuk degjon,-thirri ai nga divani.

-Eshte Enni,- peshperiti ajo.

-Eni!!! Ennin e kam perzene dhe sdua ta shoh me ne kete shtepi ,-bertiti ai.

Eni e degjoi u perlot pa te emen ne sy.

Trekendesh dashurieحيث تعيش القصص. اكتشف الآن