Pjesa 46

257 10 0
                                    

Pjesa 46

Ai e terhoqi me zor e futi ne makine dhe iken.

Eni e veshtronte me inat dhe nuk fliste.

-Cfare ke qe me shikon ashtu eee?

-Cfare kam????Sepse jam lodhur me kte sjelljen tende,-i bertiti ajo.

-Enni nuk dua te shoh me ate njeri e kupton apo jo,-i bertiti ai.

Ajo heshti,as vet nuk e dinte sesi kishte perfunduar ne shtepine e Endrit. Pastaj heshtje per disa minuta.

-Me fal En nuk doja te ngrija zerin,vetem se nuk dua ta shoh ate njeri prane teje. Cfare ndodhi si je?-      i tha ai duke i prekur floket.

-Mbaj mend qe nuk isha mire kur ika nga puna dhe do kem humbur ndjenjat. Ai do ket qen aty verdalle,dhe me ka marr me ka cuar
ne shtepine e tij. Por kjo nuk justifikon ate sjelljen tende Andi.

-Akoma me mban inat?

-Sigurisht qe te mbaj inat pas asaj qe bere.

Pasi u zune dhe u grinden nje cope here ne makine ra heshtja.

-Andi ku po shkojme?

-Nuk e di.

-Ndalo atehere,dua te zbres.

Asnje pergjigje.

-Te thashe ndalo dua te zbres,-i bertiti ajo.

Ai u bind ndaloi,ajo zbriti dhe u drejtua te ikte te merrte nje taksi e te kthehej ne shtepi. Andi zbriti e kapi nga dora dhe e mbeshteti te makina.

-Ku do shkosh?

Ajo nuk foli e kishte aq prane saqe kishte nje deshire te cmendur per ta puthur. Vetem zoti e dinte sa i kishte munguar keto dite.

-Perse do te ikesh,do e kuptosh qe po cmendem me kte gjendje midis nesh,kam menduar vetem per ty keto dite. Vetem per ty,kam harruar dhe veten time per ty.

-Po une e ke menduar ndonjehere si jam ndjere keto dite,nuk kam ditur nese duhet te dua apo mos te dua. Por shoh qe s'mund te rresht se dashuruari edhe pse me lendove.
S'mund ta komandoj zemren edhe pse do doja ,-tha me gjysmezeri dhe uli veshtrimin.

Ai nuk foli u ndje ne faj qe e kishte lenduar qe e kishte bere te ndjehej keq,por nuk ishte faji i tij.

-kam ftohte,u degjua zeri i saj. Ai e mbeshtolli ne krahet e tij. Ndjeu qe ajo gati sa nuk i ra nga krahet. Enni i humbi perseri ndjenjat.

E mori e hipi ne makine dhe ndaloi ne nje hotel aty afer. E coi Enni lart ne dhome dhe e shriu ne shtrat. Ajo nk
permendej tempreratura i ishte rikthyer. E kaloi pjesen tjeter te nates prane saj zgjuar.

Kur Enni u zgjua pa se Andi flinte prane saj ashtu i veshur,me gjithe kepuce. I ledhatoi floket dhe e puthi lehte ne buze,e dashuronte
dhe ai per te ishte gjithe bota,ndjehej me fat qe ishte prane tij.

-Te dua shume,-murmuriti me ze te ulet,sikur ta dinte sesa e donte
ajo.
Nuk donte ta zgjonte. U cua u vesh mori nje taksi dhe iku. Nuk donte te ikte donte te rrinte aty me ate ta shihte teksa flinte,por i duhej te shkonte te shikonte babain te gjithe ishin ber merak qe ajo nuk ishte kthyer ne shtepi.

Sapo shkoi ne shtepi e ema i bertiti dhe e qortoi. Ishin bere merak qe ajo nuk ishte kthyer,por Eni nuk i kushtoi shum rendesi ishte e lumtur qe babai ate mengjes ishte kthyer ne shtepi dhe ishte me mire.

Andi u zgjua dhe pa se Eni nk ishte aty. E mori ne telefon.

-En ku je shpirt?

-Tani u zgjove gjumash?

-ku je? Si je tani?

-Mire jam ne shtepi me duhej te ikja. Ketu ishin ber merak te githe.

Ai u rrotullua ne shtrat.
-Do doja te ishe prane kur te zgjohesha,-vazhdoi ai,-me mungon dhe me trembe mbreme.

-E kam pasur nga lodhja,ndoshta kam ngrene pak kto dite,por jam
mire,pastaj me ke munguar ti. Tani e beson qe pa ty do te vdisja.

Ai buzeqeshi e njejta gje ishte dhe per te. Pas pak ne shtepine e ennit vjen Jola,ne mbremje organizohej nje party dhe donte te merrte dhe Enin.

-Jola nuk mundem te vij,e kam lene te takohem me Andin.

-Ej te pakten eja te rrime vetem nje ore,pastaj ik tako ate Andin. Qe kur ka hyre Andi ne jeten tende me ke harruar sa nuk do tia dish qe jam shoqja jote me e mire.

Eni nuk foli ndoshta ajo kishte te drejte kalonin pak kohe bashke dhe pranoi,fundja pas partit do e kalonte me Andin pjesen tjeter.
Te shpise i kishte thene qe do ikte nga Jola. Te pakten sdo kishte llafe.

-Ej kam sjellur dhe fustanet qe do veshim- i tha Jola.

I Enit ishte nje fustan i shkurter i zi dhe kurrizin te gjithe jasht.

-Jola me mire te vij nudo ky s'mbulon asgje.

-Ej esht party,ia vlen te terbohemi pak.

Ne mbremje vajzat u veshen dhe dolen. Eni i kishte then Andit qe do shiheshin me vone.
Andi kishte shkuar te takonte Fabion,pasi ai e kishte cmendur ne telefon qe te shkonte ta takonte,por qe pas asaj qe ndodhi Andi vetem grindej me Fabion. Pastaj Fabio kishte takuar dhe Endrin qe i kishte treguar gjithcka.

-Ok tani po iki,-tha Andi.

-Ku do shkosh?

-Po ty cte duhet? Ne shtepi po iki.

-Doja te me beje nje nder Vanesa po me lutet ta coj te nje party qe behet andej nga pjesa e qytetit ku jeton ti,por une nuk mundem ,doja ta coje meqe ke rrugen.

-Cfare??? Coje me cunat.

-Nuk eshte asnje nga cunat por puna eshte se ajo nuk e di ku eshte. Pastaj ti ke rrugen ste kushton gje.

-Mu hiq ti me gjithe ate Vanesen ok,- tha dhe u be gati te dilte.

Vanesa i zuri rrugen.

-S'do te ndodhi asgje me co me ler atje jasht dhe ik. Meqe ke rrugen -i tha ajo.

-Merr nje taksi na ler rehat,-i tha me inat ai e kapi nga krahu dhe e shtyu matan duke e hapur nga rruga.

Pasi Fabio ia beri koken dhalle ia mbushi mendjen qe te pakten ta conte deri atje meqe kishte rrugen.
Me ne fund e mori.

Trekendesh dashurieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin