Pjesa 58

241 11 0
                                    

Pjesa 58

-Ej te thashe qe jam mire.

Ai e pa disa sekonda ne sy.

-Mos me shiko ashtu. Jam dhe une njeri mund te semurem ndonjehere eshte normale apo jo,-i tha ajo duke qeshur.

Ai nuk foli vetem e perqafoi fort dhe e puthi ne ball,mendoi se
vertet do te ishte sic thoshte ajo. Bie zilja e telefonit te Andit. Ishte Juli i tha se po e priste posht hotelit.

-Ok Enn,mua me duhet te dal me duhet te shihem me Julin,perderisa Fabio do largohet nga ketu.

Gjithashtu dhe une dhe ti,duhet te gjejme dike qe te drejtoj te gjithe biznesin e Fabios qe eshte ketu.

-Mos dil pa mua ok,do te kthehem shpej,ne rregull.

-Ehe...

-Te dua shume.

-Edhe une,-i tha ajo ai e puthi dhe iku,nuk do te vonohej sepse e dinte qe nuk duhej ta linte Enin vetem.

Ne ate moment degjohet zilja e telefonit te Enit,e merr dhe sheh qe ishte Teisa.

-Ckemi Enn si je?

-Mire ti,mami dhe babi si jane?

-Mire jemi te gjithe,me ka marr malli per ty. Je akoma ne qytet apo ke ikur?

-Nuk kemi ikur akoma. Ne fakt jam jasht qytetit ne nje hotel.

-Rri me Andin apo jo?

-po.

-Pse nuk vjen sot nga shtepia ka ardhur dhe nena nga Shqiperia ,pse nuk vjen ta takosh?

-Vertet,-tha ajo e gezuar nena jetonte me ta,por ne fakt ishte larguar per disa muaj,dhe kur ishte kthyer dhe nuk e kishte gjetur Enin ne shtepi ishte merzitur qe Eni ishte larguar,e kishte rritur pothuajse vet Enin,pasi prinderit ishin gjithmon ne pune.

-Teisa po ti e di qe babi eshte i nxehur me mua dhe s'do me donte ne shtepi,-tha ajo e merzitur.
Ne fakt me ka marr malli per nenen ka kohe qe nuk e takoj.

-Mami dhe babi nuk jane ne shtepi kane dalur mendoj se do kthehen pas darke.
Pastaj nena pyeti per ty i thame qe nuk jeton me ketu,por qe do vish ta takosh. Eja ta takosh para se te ikesh.

-Ne rregull po vij,shihemi pastaj,-tha dhe e mbylli telefonin.

Mendoi qe para te shkonte
ne shtepin e Joles,duhej te fliste dhe me te.
Donte te dinte pse Jola e kishte tradhetuar ne ate menyre kishin disa vite qe njiheshin dhe e konsideronte si moter,nuk mund ti bente
dicka te tille pas shpine,sidomos Jola,Eni asnjehere nuk e kishte kuptuar ate inatin e Joles
kunder Andit.

Shkoi u vesh dhe doli para pasqyres,ngriti bluzen dhe pa barkun e saj,nuk i besohej qe brenda saj po rritej nje bebe,nje bebe i krijuar nga dashuria. Nga netet e zjarrta dhe
plot pasion me Andin.
Iu kujtua Andi,edhe pse ai kishte vetem gjysme ore qe kishte dalur
ate e kishte marre malli per te,eh tingellon cuditshem mendoi me vete duke qeshur.

U vesh dhe doli u nis per te shtepia e Joles,pastaj do kalonte nga shtepia e saj,i shkoi mendja te Endri.

Trekendesh dashurieDonde viven las historias. Descúbrelo ahora