Pjesa 14
-Andi mos kembengul.
-Atehere eja brenda dua te prezantoj me dike,i tha ai duke qeshur,do te bej te ndjehesh mire dhe sdo i kesh me kto dy syte e trishtuar.
-Nje here tjeter shiko si jam sonte te fus friken.
Por,ai hapi deren dhe Enit iu hodh ne qafe duke e lepire nje qen i madh i bardhe me pulla kafe.
-Po ky?- tha Eni duke qeshur e duke e ferkuar,nderkohe qeni e lepinte nga fytyra i gezuar .
-Hahahah erdhi direkt te ty,sma vari fare sonte,ky eshte qenushi im ma dhuroi nje shok,e kam quajtur Lucky,(laki)
-laki do te thot fat -qeshi ajo.
-Shpresoj te me sjelli pak fat,sidomos me ty -qeshi Andi.
Nderkohe luanin te dy me lakin,duke e perkedhelur dhe ai luante i gezuar me ta duke luajtur bishtin.
-Besoj se ka uri,duhet ti japesh per te ngrene.
-Por i dhashe para se te dilja,ky ka gjithmon uri.
-Megjithate duhet dhe ta shetisesh ndonjehere.
-Patjeter por do doja te ishe dhe ti me ne.
-Andi tani po iki -tha ajo dhe e ledhatoi lakin.
-En mund te flesh ketu po te duash,mund te flesh ne dhomen time,une do fle ne divan,te betohem qe sdo te ndodhi asgje. Ajo e pa ne sy e dinte qe po te rrinte nuk do ndodhte ashtu,duheshin dhe dukej qarte.
- Jo me mire po iki,neser mos harro te shkosh te mjekosh perseri plagen.
Makinen e Ermalit po e marr une sonte ,ok po iki do shihemi-tha ajo.
-En
-Me duhet te iki Andi dhe iku. Ai mbylli deren me pertese,e pa qe nuk duhet te insistonte,nuk mund te pretendonte ta rifitonte Enin aq shpejt.
Ajo ishte shume e lodhur sa shkoi ne shtepi beri nje dush dhe u shtri te flinte,shyqyr qe Teisa nuk ishte ne shtepi qe ti acaronte perseri nervat,ishte ne pune.Ndjehej e
derrmuar,me ne fund kishte perfunduar ajo nate me plot te papritura,nderkohe qe
mundohej te finte tek rrotullohej ne shtrat mendonte per Andin,ndjehej mire kur ai e perqafonte,nuk mund ta fshihte ate qe ndjente per te,ne ate moment degjohet zilja e deres,ashtu sic ishte gjysme e zhveshur vetem me nje kemishe shkon hap deren,ishte Andi.-Po ti ktu,je mire, ca ka ndodhur??
Ai nuk foli vetem e terhoqi pas vetes dhe e puthi ngadale,duke prekur trupin e saj dhe ajo e puthi ne ate moment as ajo nuk mundi ti rezistonte. Nderkohe qe
putheshin perfunduan ne shtratin e saj,ndjente duart e tij ne trupin e saj te nxehte,i heq bluzen dhe ve buzet ne trupin e tij qe ishte akoma me i nxehte se trupi i saj.Ajo mbyll lehte syte spo i besohej ajo qe po ndodhte,nderkohe degjohet nje
zile e fort dere dhe prap perseri pa shkeputje ajo zile e merzitshme.Ajo hap syte me pertese,pastaj sheh shtratin e saj qe ishte bosh Ai nuk ishte aty kishte qen vetem nje enderr e cmendur,por qe iu duk kaq shume reale. Cudi mendoi,ishte kaq
reale,ndjente akoma qafen te njome nga puthjet e tij,kaloi doren ne qafe ,por jo nuk ishin puthjet e tij,ishte vetem e mbytur ne djerse.Shkoi hapi deren ashtu sic ishte. Ishte Endri.
-Qenke ti - tha dhe iku drejt guzhines per te pergatitur nje caj.
Ai i hodhi nje veshtrim ashtu gjysme e zhveshur sic ishte ajo,e urrente por dhe e dashuronte ne te njejten kohe,i vinte ta shtrengonte pas vetes,ta puthte,ta kafshonte,por jo ajo duhej ti shpjegonte se ku e kishte kaluar naten.
-Pse kush duhet te ishte,normale se ti tani e kalon naten me ke te do qejfi - tha ai ,nderkohe kontrollonte me sy shtepine, - ku eshte ai,eshte ketu?
-Cfare po thua ti nuk je ne terezi Endri,po sheh enderra me duket -i tha ajo duke iu afruar e duke e shikuar ne sy,-si guxon ti thuash keto gjera,ti nuk je ne rregull.
-Une apo ti qe e kalon naten me ate dashurin tende te madhe makina e tij eshte jasht e parkuar ne shtepine tende dhe une sjam ne rregull eee,madje mbrem ne telefonin tend mu pergjigj ai dhe me tha se po flini se sduhet tju shqetesoj,dhe je
akoma e zhveshur del dhe hap deren dhe jam une ai qe shoh enderraaaaa - - bertiti i acaruar - jam une Eniiiiii, cduhet te mendoj fol-Nuk eshte makina e tij ajo jasht dhe ok e kam kaluar naten me te ,por jo
sic..Por ai nuk e la te mbaronte fjaline dhe ashtu i nervozuar e qelloi ne fytyre.
-Dil jasht te urrej - i bertiti Eni ne fytyre - duket qe sme paske njohur kurre, te urrejjjjjjjjjj!
Ai iku duke perplasur fort deren,nuk donte ta qellonte por, ishte me e fort se ai,nuk mund te imagjinonte qe Andi kishte prekur puthur e ber dashuri me Enin,nuk donte
ta besonte.
Ajo e kishte tradhetuar,ai e kishte kuptuar keshtu,ndjehej keq,e
urrente por, thelle thelle brenda tij e dashuronte nuk donte ta humbiste ne ate menyre,gjithe kto kohe se bashku kishin qene te lumtur dhe tani erdhi Ai.
CITEȘTI
Trekendesh dashurie
Dragoste-Kam nje jave qe kam dalur Eni,ti nuk u bere kurr e gjalle,ku shkuan premtimet e tua Eni. Nuk dinte c'ti thoshte nuk foli fare, por uli koken. Ai i ngriti koken me duar duke i prekur mjekren. Pa lot ne syte e saj duke rrjedhur ne faqe. Shiu filloi t...