Kapitulli 18
Andi shkoi u vesh mori motorrin dhe doli. Pas pak do takohej me cunat,vellai i tij Fabio i cili kryesonte grupin kishte ardhur ti takonte.
Enni dhe Vladi arriten ne ne pune.
-En po ai djali kush ishte,- e pyeti Vladi tek sa zbriten nga motorri .Eni hoqi kasken dhe rregulloi floket.
-Nje shok.
-Nje shok?? - i njoh gati qe te gjithe shoket dhe shoqet e tua,ate fytyre nuk e kam pare ndonjehere.
-Po sepse ai eshte nje shok i vjeter.
-Shok i vjeter ???
-Ehe,ikim brenda se jemi vone -tha ajo dhe iku.
Vladi e ndoqi nga pas.
Ishte nje mbremje e zhurmshme dhe plot me kliente,por te pakten degjohej muzike e zgjedhur nga DJ ,dhe mbremja nuk ishte aspak e merzitsheme per Enin. Pastaj
sidomos klientet e perhershem me te cilet Eni dhe Bladi bisedonin dhe benin shaka lirshem me ta. Eni ishte nje vajze e qeshur e respektueshme dhe me shume argetohej ne punen e saj edhe deri diku edhe lodhej duke sherbyer deri vone.-Mbaruam dhe per sonte,shumica ka ikur, -shfryu Vladi duke mbyshur nje gote me birre dhe duke ndezur nje cigare.
-E vertet duhet te sistemojme ketu dhe pas pak do ikim dhe ne,do me cosh ti ne shtepi sonte
-Po makinen tende ku e ke?!
-Ne fakt kisha makinen e atij shokut kur erdhe te me maresh ti -tha duke ndezur nje cigare dhe ajo.
-Po Endri?
-Nuk e di
-Jeni zene?
-Ndoshta - tha dhe u ul siper banakut duke thithur cigaren.
-Per ate shokun e vjeter jeni zene besoj edhe pse ti sma thua mora vesh qe Endri kishte rrahur shokun tend “te vjeter” ne ate festen qe u be ne plazh.
-Sa pyetje qe ben dhe ti Vlad - i tha ajo duke i hedhur tymin e cigares ne fytyre.
-Po ndahesh me Endrin apo jo,po ndahesh per ate tipin?! Kush eshte ai tipi En jemi shok te ngushte sa shum sekrete qe me mban.
-Te zuri birra Vlad me duket i ke perzjere pijet sonte,te lutem se sonte jam e lodhur dhe sdua te flas per asgje.
Nderkohe jasht vjen nje makine policie dhe dikush futet brenda dhe drejtohet per nga banaku ku ishte Eni dhe Vladi.
-Ej ja ku na erdhen dhe karabinieret,cdo gje ne rregull per sonte ,skemi pire skemi bere as sherre - thot Vladi duke i dhene doren dhe duke qeshur.
Eni zbret nga banaku ku ishte ulur fik cigaren dhe sheh qe ishte Endri me
uniformen e punes.- Endri ckm ke humb fare nga keto ane spo na vjen me, -i thot Vladi.
-Ne fakt kam qen me sherbim jasht zones,-i tha ai duke shikuar nga Eni.
Ajo nuk i foli fare vetem vazhdonte te sistemonte gotat.-Ca do pish- e pyeti Vladi
-Nje montenegro.
-En nje gote Endrit, - i tha Vladi.
-Jemi mbyllur,- i tha Eni,- je me vonese,tani na duhet te ikim.
Vladi i dha goten Endrit dhe u largua.
-Po dal te pij nje cigare jashte
Endri e kap Enin nga dora duke e shtrenguar.-Kaq shume inat me ke marre?
-Me lesho!
-Dua te flasim En per ca ndodhi sot ne mengjes.
-Nuk kam kohe te flasim,skemi cte themi ,i kemi then te gjitha,dhe jam ne orar pune tani nuk mundem.
-Nuk mundesh apo nuk do?
Ai piu goten me fund dhe e perplasi goten mbi tavoline.
-Po te pres jasht En,dua te flasim - i tha dhe iku.
Pasi mbaron Eni del jasht dhe sheh Endrin qe po pinte cigare i mbeshtetur te makina e tij dhe po e priste.
U nis drejt tij madje i dukej edhe me i bukur me ate uniform qe mbante
veshur,por gjithsesi ishte dhe djale i bukur. Nuk ishte faji i tij nese koka e saj ishte ber lemsh me ardhjen e Andit,ai e donte gjithmone kishte qene per te dhe tani ishin dy meshkuj ne jeten e saj.-Cfare do?
-E di qe je e zemeruar me mua En per ato qe te thash dhe me fal qe te godita. Te betohem asnjehere nuk e kam humbur kontrollin ne ate menyre. E di qe u bera bishe , por me thuaj ca ndodhi me Andin,cfare ndodhi mbrem,e kalove naten me te?
Ajo nuk foli,e dinte qe nuk ishte vetem faji i tij qe ndodhen te gjitha ato gjera, e dinte qe duhej ti jepte dhe nje shpjegim,por nuk kishte as deshire te fliste.
-En fol te lutem,e di qe as nuk do te me flasesh,me thuaj dicka nuk mund te vazhdojme keshtu po cmendem me kte situate qe eshte midis nesh.
Ai e terhoqi prane tij. Ishte qetesi nje nate e qete dhe ai degjonte vetem frymarrjen e lehte te saj.
-En me thuaj dicka,do besoj cdo fjale tenden,vetem nuk dua te heshtesh.
-Nuk ka ndodhur asgje. E kemi kaluar naten ne spital sepse, i ben disa qepje ne vendet ku e kishe goditur ne fytyre,je i kenaqur tani,nuk duhet te silleshe ashtu.
-Te dashuren time e puth dikush tjeter dhe une nuk duhet te sillesha ashtu,kete mendim ke .
-Ai kishte pire dhe madje shume.
-Nuk me intereson En ca ben ai. Mua me intereson ti.
-Ok Endri me duhet te iki jam e lodhur,Vladi do jet duke me pritur.
-Ne fakt do ikim bashke,Vladi iku.
-Si iku nuk me tha gje po ti nuk je me ne pune?
-Iku fola une me te,jo jo mbarova prandaj dhe erdha doja te shihja e te flisja me ty,pas asaj sjelljes sime.Me mungove sot - i tha ai duke i larguar floket nga syte qe ia kishte ngaterruar era e lehte qe frynte.
-Ne fakt po shkoj te shoh mos Vladi eshte brenda,nuk e pash te ikte.
-Te thash qe iku,- i tha ai dhe e puthi duke e shtrenguar pas vetes.
Andi kishte lene pergjysme mbledhjen dhe kishte ikur me qellim qe te takonte Enin pas pune pasi donte ta shoqeronte per ne shtepi,por kur arriti pa se Eni po puthej
me Endrin.
ESTÁS LEYENDO
Trekendesh dashurie
Romance-Kam nje jave qe kam dalur Eni,ti nuk u bere kurr e gjalle,ku shkuan premtimet e tua Eni. Nuk dinte c'ti thoshte nuk foli fare, por uli koken. Ai i ngriti koken me duar duke i prekur mjekren. Pa lot ne syte e saj duke rrjedhur ne faqe. Shiu filloi t...