Pjesa 88

228 11 0
                                    

Pjesa 88

Enni kishte vrare veten nga dhimbja qe e kishte mbytur,dhimbja e kishte mundur kishte arritur ta mposhte tia copetonte zemren ne 1000 copa.

Eni kishte dite qe ishte shtruar ne spital,as nuk dihej sesi do behej. Doktoret nuk thonin asnje pergjigje pozitive.

Juli kishte vendosur te shkonte te takonte Ennin shkoi ne shtepine e saj por atje nuk gjeti asnje njeri. Pyeti dike qe banonte aty prane,i thane qe Eni kishte dite qe ishte shtruar
ne spital dhe ne shtepi nuk kishte asnjehere njeri.

Ai u nis me nje fryme per ne spitalin e qytetit.

Arriti atje dhe u fut brenda.

-Kerkoj nje vajze me emrin Enni,me thane se eshte shtruar ketu,doja te dija nr e dhomes dhe cka ndodhur me vajzen,si eshte?- pyeti ai nje doktor.

-Eshte dhoma e fundit djathtas.

-Te pyeta dhe cfare ka ndodhur?

-Kush jeni ju nuk mund te japim informacione te panjohurve.

Juli vuri doren ne pistoleten e tij.

-Te pyeta cka ndodhur?-i tha me inat.

-Cajza ka tentuar ti japi fund jetes duke prere damaret e duarve,- i tha doktori dhe iku.

Juli nuk i besoi fjaleve qe degjoi,nuk ishte e mundur qe Eni te kishte bere kete gje. Nxitoi per ne dhomen e Enit,pa Teisen aty te ulur prane Ennit e cila as nuk permendej.

As nuk i foli Teises por shkoi drejt Enit,preku duart e saj te fashuara,iu mbushen syte me lot. Ktheu koken ne anen tjeter nuk donte qe Teisa ta shikonte me lot ne sy.

-Tentoi te vrasi veten,nuk mundi ta perballonte dhimbjen qe i shkaktoi boshlleku i Andit,vetem ta shikoje si ishte bere kohet e fundit,femijen e humbi,doktoret nuk munden
te benin dot asgje. Trupi i saj nuk reagon fare,- tha ajo me syte e perlotur.

-Nuk reagon sepse ajo nuk do qe te jetoj me,- shtoi perseri.

Juli u ul ne gjunje prane shtratit te Ennit duke i puthur doren,nuk mund te mbante as lotet. Ndjehej ne faj,ishte vetem faji i tij qe Eni ishte ne ate shtrat,qe Eni kishte vendosur ti jepte fund jetes se saj ne ate menyre. O zot mendoi sa shume qe e paska
dashur Andin,aq shume saqe mendoi ti jepte fund dhe jetes se saj per te qen prane tij. Nuk ishte e drejte,zoti nuk mund ti denonte keshtu,po cfare kishin bere qe zoti ishte
treguar aq i pameshirshem ndaj tyre,ishin dashur shume,ndoshta me shume sec duhej,donin njeri tjetrin me shume se veten,valle ishte mekat te dashuroje kaq shume!!!

Nuk mund ta besonte qe jeta e Ennit dhe e Andit ishte e njejte drejt udhetimit te fundit. Pritej qe te vdisnin qe te dy nga momenti ne moment.

Teisa i zgjati Julit nje leter te gjakosur.

-Gjetem kete ne duart e saj.

Ai e mori dhe e lexoi lotet binin ne fytyren e tij,nuk mundej ti mbante lotet.

-Enn duhet te zgjohesh,- i bertiti ai duke e puthur ne balle,- te lutem Enn,Andi ka nevoje per ty,erdha qe te marr Enn,zgjohu duhet te cohesh nga ky shtrat.

Teisa e pa e habitur.

-Cfare po thua Juli,nuk ka mundesi te keni genjyer Enin???

-Andi nuk ka vdekur,eshte gjalle,por eshte ne gjendje kome,eshte ne nje spital te Gjermanise,nuk e dijme nese do arrij te jetoj apo jo.

Teisa nuk po i besonte fjaleve qe po degjonte,cpo ndodhte.

-Cfare po thua ??? Te vij turp qe ia keni mbajtur Enit te fshehte,- uleriu ajo.
Eshte faji yt qe Eni eshte ne kete gjendje,vetem faji yt.

-Mos bej keshtu,e beme cdo gje per te mbrojtur Andin,me kupto dreqi e mori,- i bertiti ai.
Ti nuk e di se cdo te thot jeta e nje mafiozi,Andi eshte vellai im,prandaj mjaft.

-Ndersa Eni eshte motra ime,prandaj dil jasht,se vetem i keni shkaterruar jeten Enit,nuk dua te shoh me ti afroheni Enit as ti dhe as vellezerit e tu.

-Andi ka nevoje per Enin dhe Eni ka nevoje per Andin,do ta marr Enin.

-Enni po vdes nuk e shikon ,ca dreqin doni me nga Enni? - i uleriu ajo,- ti as nuk do ta prekesh Enin me dore,zhduku nga ketu,Eni eshte motra ime nuk do le askend ta preki - i
bertiti ajo.

-Ne rregull po iki,por nese Eni do behet me mire,dua ti thuash qe Andi po e pret,qe Andi eshte gjalle. Ma premto,- i bertiti ai ne fytyre,ajo nuk foli.

-Ma premto,- i bertiti perseri.

-Ne rregull do i them.

Juli puthi Enin ne balle fshiu lotet dhe iku,- e ema e Enit e pa qe doli nga dhoma e Enit dhe shkoi drejt Teises.

-Kush ishte ai tipi,cfare ke qe qan?

-Ai eshte vellai i Andit,Andi nuk ka vdekur,ai erdhi te merrte Enin ta conte te Andi.

E ema ngriu ne vend.

-Cfare po thua?

-Sic e degjove,e kanr cuar ne nje spital te Gjermanise dhe ai po lufton me vdekjen.

-Teisa me degjo mire Enni nuk duhet ta marri vesh qe ai jeton,boll vuajtje i kane shkaktuar,po sikur ai te vdesi ne ate spital,atehere Enit do i duhet te kaloj perseri kte dhimbje nga e para. Teisa do besh sic te them.


Trekendesh dashurieWhere stories live. Discover now