Pjesa 47
Jola dhe Enni kishin arritur ne party,me ne fund Jola kishte arritur ta merrte megjithate Ennit i rrinte mendja te Andi. Moren dicka
alkoolike per te pire dhe u bashkuan me grupin e shokeve dhe shoqeve te Joles.-Po kjo bukuroshja,-pyeti Jolen nje shok i saj.
-Kjo eshte Enni shoqja ime, Enni ky eshte Matteo.
-Si thua kercejme,- i tha ai Ennit.
-Ne fakt kam goten. Gjeti nje justifikim koti Enni per mos te kercyer me te.
-S'ka gje ta mbaj une goten - i tha Jola dhe ia mori. Enni e pa me inat donte ti fuste thonjt ne fyt.
-Shko shko mos me shiko ashtu,te ftoi vetem per te kercyer ennn. Une po dal jasht te pij nje cigare ok,-tha dhe iku doli jasht u ul diku.
Pa se nje makine e zeze me xhama te zinj ndaloi aty para,Jola po rrinte dhe po e shikonte.Pas nje cope here pa se zbriti Andi.
-Po ky ktu? Cna acaroi,-tha me vete,aq shum e urrente sa nuk donte ta shihte. Sepse sipas saj ishte ai shkaku qe Enni kishte ndryshuar
dhe qe ishte shkaterruar ne ate menyre. Jola mendonte qe qekur kishte ardhur ai ne qyetet Enni ishte tjetersuar. Pa se Andi hapi
deren dhe nga makina doli nje femer.-Atehere do dalesh apo te nxjerr me force -i tha Andi Vaneses me inat duke e terhequr jasht,e cila nuk donte te zbriste.
-Do iki nuk do rri ketu te merrem me ty.-ej po me vret mos me kap ashtu,-i tha me inat ajo. Pastaj po te duash mund te vish dhe ti brenda. Pastaj mund ta kalojme naten se bashku,-i tha duke e prekur ne faqe.
Ai e kapi dhe e perplasi duke e mbeshtetur te makina.-Me degjo mire,leri kto lojra me mua ne rregull. Te jete hera e fundit qe ben kte sjellje me mua,falendero zotin qe nuk je mashkull se do ti kisha thyer turinjte,te solla deri ketu vetem per Fabion qe na acaroi. Tani mu hiq nga syte kuptove,-i uleriu ne fytyre.
Jola kishte degjuar e pare gjithcka.Pastaj shkoi brenda ti thoshte Enin se Andi ishte jasht me nje femer.
Enni vrapoi jasht dhe pa se
Andi mbante Vanesen te mbeshtetur ne makine,nderkohe ai e leshoi Vanesen dhe ajo u drejtua drej hyrjes,drejt Enit qe ishte aty ne
kemb disa metra larg tyre.Andi u kthye per te pare qe Vanesa me ne fund iku e la te qete,por ndeshi syte e Enit e cila kishte kuptuar
komplet te kunderten e asaj qe kishte pare,mendoi se po putheshin. Vanessa i kaloi afer e pa Enin ne sy me inat dhe iku brenda.
Eni do donte ta kapte nga floket dhe ta terhiqte zvarre,nje cope here te mire,por nuk levizi fare.
-Ennii,-tha i habitur Andi kur e pa aty dhe shkoi drejt saj.Ajo nuk i foli por u drejtua brenda. Ai shkoi e ndaloi.
-En nuk eshte ashtu sic mendon En me degjo. Duhet ta shpjegoj
por ajo as nuk i foli fare,e shtyu me force edhe pse nuk e levizi dhe hyri brenda dhe po i cmendej koka. Mori goten dhe filloi te pinte.Andi u terbua nuk e kuptonte pse zhytej gjithmone ne kto situata,pse duhej ta merrte ate Vanessen. U ul aty jasht nuk donte te ikte pa folur me Enin. Do e priste aty jasht deri sa te dilte.
Vanessa shkoi te fshihet ne banjo dhe merr Fabion ne telefon,-missioni u kompletua,- i tha duke qeshur.
Andi kishte gati nje ore qe rrinte aty jasht. Pastaj u fut brenda ne party sepse po degjonte zera qe brohorisnin u afrua dhe pa Ennin qe ishte komplet e dehur dhe qe kercente me nje djale lart banakut. Te dy te dehur dhe te njomur nga alkooli. I iku truri kur pa duart e tij ne trupin e saj dhe buzet e tij qe e puthte ne qafe.
E mori Ennin e terhoqi me force dhe e uli poshte,djali shkoi pas tij duke terhequr Enin nga dora.
-Ej shoku prit nje minute ishte me mua kjo bukuroshja prandaj ben mire te ikesh andej nga erdhe,-i tha djali qe po kercente me Ennin.
Andi u kthye nga ai dhe e qelloi me sa fuqi kishte duke e hedhur ne toke,mori Ennin duke e terhequr nga dora doli jasht.
-Atehere ke vendosur te hakmerresh me mua,apo si e ke hallin,-i bertiti ai.
Por Enni vetem qeshte aq shume kishte pire. Ai e futi ne makine dhe iku.Arriten ne shtepin e tij. Me Enin ishte e pamundur te fliste ajo vetem qeshte,laki i erdhi me vrap te kembet.
Ai e mori Ennin ne krah ,i hoqi fustanin qe e kishte te njome i veshi nje bluze te tij dhe e shtriu te flinte. Pastaj shkoi ti jepte dicka
per te ngrene qenit. Ndjehej i terbuar me ate sjelljen e Ennit ashtu,donte vetem ta merrte enin dhe te ikte nga ai vend i mallkuar qe po cmendej.Pasi i dha qenit per te ngrene dhe luajti pak me te, shkoi pa Ennin qe flinte,i perkedheli fytyren dhe doli nga dhoma . Shkoi u shtri
ne dhomen tjeter te gjumit ndezi tv por as qe e kishte mendjen,pastaj e fiku . Fiku driten por s'po e zinte as gjumi pas gjithe atyre qe
ndodhen. Mbylli lehte syte dhe vetem mendonte,mendonte qe te gjitha keto qe po ndodhnin s'mund te ishin rastesi. Dikush fshihej pas
tyre ,dikush i organizonte por do e zbulonte kush ishte.Hapi syte per nje moment dhe ne dere pa nje hije femre.
YOU ARE READING
Trekendesh dashurie
Romance-Kam nje jave qe kam dalur Eni,ti nuk u bere kurr e gjalle,ku shkuan premtimet e tua Eni. Nuk dinte c'ti thoshte nuk foli fare, por uli koken. Ai i ngriti koken me duar duke i prekur mjekren. Pa lot ne syte e saj duke rrjedhur ne faqe. Shiu filloi t...