Pjesa 27
Infermierja i del para ta ndali.
-Nuk eshte orar vizitash djalosh nuk mund te futesh brenda te thash ose do telefonoj policine,ketu ka rregulla nuk mund te hyni e te dilni sa here te doni nga spitali dhe aq me teper i armatosur me degjon,-i bertiti ajo.
-Bej c'te duash po vetem mu hiq se na acarove,me thuaj ku eshte ajo.
Eni ktheu koken. O zot ishte ai Andi.
-Andiii,-i thirri ajo,nuk po i besonte syve,ishte ai apo po shikonte ndonje enderr me sy hapur.
-Eni,-ai u gezua qe me ne fund e gjeti dhomen e saj.
Ajo vrapoi drejt tij,e perqafoi fort e shtrengonte pas vetes dhe nuk ngopej duke e perqafuar. Pastaj i
ledhatoi fytyren floket pastaj e perqafoi perseri fort,-infermierja doli e acaruar duke perplasur deren e dhomes se tyre.-O zot Andi qenke mire,sikur ta dije sa jam lutur qe te ishe mire,mendova se sdo te shihja me. Te dua Andi ,te dua ,te dua ,te dua,me fal per cdo gje.
Ai e shtrendonte pas vetes,duke i ledhatuar floket,ajo e pa ne sy pastaj e puthi si e cmendur,me ne fund kishte ndjere puthjen e tij,e puthte dhe nuk ngopej,e deshironte me shume se cdo gje,e kishte enderruar ate puthje qe ne momentin qe e pa per here te pare ate nate te erret kur ai e ndali te makina.
Ajo futi duart poshte bluzes dhe preku trupin e tij te nxehte,ai e puthte dhe nuk donte te ndalej i kishte enderruar me vite puthjet e saj,kishte enderruar ta kishte ne krahet e tij si tani,nuk donte te mbaronte kurre ai moment,kjo ishte Eni i tij dhe atij i dukej enderr,sepse vetem ne enderr e kishte puthur me mijera here,pastaj pa lot ne syte e saj.
-Cfare ke,- i tha ai duke e shtrenguar pas vetes dhe me shume dhe e puthi perseri.
-Mendova qe s'do te shihja me kurre.
-Vertet e mendove kete,mendove se do hiqja dore kaq lehte nga ty.
-Nuk eshte kjo Andi...
-Po cfare ke pra ?
-Gjithe keto dite kam qen ne merak per ty,sikur ta dije sesi kam qene.
-Hahahhah shpirti im,- ai qeshi dhe e puthte vazhdimisht.
-Mos qesh se nuk eshte per te qeshur,-qeshi dhe ajo.
-Atehere duhej te zhdukesha per ca kohe qe te mungoja,qe te merrte malli kaq shume per mua.
-Ne fakt ate nate qe te moren ato djemte me force dhe te futen ne makine isha shum ne merak per ty,-ajo uli koken.
Ai i preku mjekren dhe i ngriti koken duke e pare ne sy.
-Ej nuk me ndodh asgje mua,asgje,rri e qete dhe as ty per sa kohe te jem une s'do te ndodhi asgje,kupton En asgje.
-Ku u zhduke gjithe keto dite,c'ndodhi ate nate?
-Asgje isha me shoket dhe vellain ate nate dhe i thash qe do ikja se ashtu kisha ca pune,ne fakt u nisa te takoja ty,por ata me kishin ndjekur se e dinin qe s'kisha asnje pune. Dhe ishin ata qe me moren me force dhe me futen ne makine,sepse e
pane qe po vija drejt teje dhe e dinin qe do zihesha me djalin qe ishe ti,e kuptoj qe ai eshte djali qe eshte kujdesur per ty gjithe keto vite,por,u ndjeva vertet keq kur te pash duke u puthur me ate. Te dua En dhe nuk dua te preki askush kupton askush,-e puthi perseri e perqafoi.-Pastaj u largova me ta me moren dhe ikem jasht qytetit,vellai ka nje tip club dhe me kerkoi ta zevendesoja disa dite pasi do largohej jasht shtetit dhe duhet te rrija aty te kontrolloja punet,por e dija qe nuk ishte aty puna,plani i tij ishte qe te rrija larg teje. I kemi te gjithe kunder e kupton
por sme intereson sapo gjeta momentin erdha sic e sheh,mezi te gjeta.-Nga e dije qe isha ketu,-e pyeti Eni.
-Shkova ne barin ku punon dhe pyeta nje djale me emrin Vladimir i thash qe jam nje shok i joti,-me tha qe nuk ishe ne pune kishe dite qe nuk shkoje pasi ishe e semure,dhe me tregoi spitalin ku ishe shtruar. Pastaj nuk mund te prisja deri neser doja te shihja,me dukej shume larg deri neser. Te dua shume En dhe tani qe te
rigjeta nuk dua te humbas.-Dhe une te dua shume,-i tha ajo dhe vazhdonin te putheshin kudo.
Ne ate moment hapet dera me force nga infermjerja.
-Ja ky eshte djali qe hyri me force ne spital,-tha ajo duke drejtuar gishtin nga Andi.
Tre police ishin aty ne kembe,Endri dhe dy te tjere. S'po i besohej pa Enin dhe Andin duke u puthur dhe te perqafuar njeri-tjetrin.
YOU ARE READING
Trekendesh dashurie
Romance-Kam nje jave qe kam dalur Eni,ti nuk u bere kurr e gjalle,ku shkuan premtimet e tua Eni. Nuk dinte c'ti thoshte nuk foli fare, por uli koken. Ai i ngriti koken me duar duke i prekur mjekren. Pa lot ne syte e saj duke rrjedhur ne faqe. Shiu filloi t...