Pjesa 20

292 14 0
                                    

Pjesa 20

U futen brenda , Endri ndezi TV mori dicka pe te pire dhe u shtri ne divan.

-Po shkoj lart te dhoma te shoh ndonje gje per tu nderruar - tha ajo dhe iku
te kerkonte ne dhomen e Endrit ndonje gje per tu nderruar pasi gjithmon linte rroba te saj ne dollapin e tij.
Pastaj edhe pse ndjehej e lodhur shkoi te bente nje dush,hapi ujin dhe ndjeu sesi uji i ngrohte rreshqiste ne trupin e saj . Mbylli syte dhe mendoi gjithe diten qe kishte kaluar,kishte qen nje dite e stresuar .
Ne mengjes grindja me Endrin,pastaj te shtepija e Andit dhe ne fund perseri Andi. Cfare i kishte ndodhur,kush ishin ata qe e e moren me force dhe e futen ne makine,dhe plot pyetje te tjera qe vertiteshin ne mendjen e Enit.

Pyetje pa pergjigje, u mbeshtet ne
murin e dushit dhe mbuloi fytyren me duar ndjehej e merzitur saqe bashke me ujin e ngrohe perzjeheshin dhe lotet e saj . Mendonte po sikur Andit ti kishte ndodhur dicka,sdo ja falte vetes pasi ajo nuk beri asgje ,por cmund te bente,nese vinte drejt tyre Endri mund ta kishte qelluar nuk dinte me cte mendonte,i ishte ber koka
lemsh.

Doli nga banjo u vesh me nje kemish te Endrit dhe zbriti poshte.

Endri flinte mbi divan,u ul ne gjunje prane tij duke pare fytyren e tij per disa minuta tek sa ai flinte.

E mbuloi Endrin e puthi ne ball,fiku TV dhe shkoi te flinte,u shtri ne shtratin e Endrit dhe nuk po e zinte as gjumi,e ku mund ta zinte gjumi kur nuk e dinte as sesi ishte Andi,cfare nuk i shkonte neper mend.Nje mendje i thoshte te shkonte te
zgjonte Endrin dhe ti thoshte te telefononte koleget e tij e ti pyeste se cfare zbuluan per ate makinen e zeze,me xhama te zinj qe moren Andin ashtu me force ,por ishte e kote se e dinte qe Endri thjesht do kthehej ne anen tjeter e do ja fuste
gjumit perseri. Mendoi te telefononte vete ne komisariat dhe te pyeste Markon shokun e Endrit ,por prape u step ishte vone dhe ai patjeter qe do dyshonte dicka,ne ate kohe i bie telefoni,e hapi me vrap duke menduar mos ishte ndonje lajm nga Andi,por pa qe ishte Teisa.

Teisa: ku je En,akoma ne pune je?

Eni:- Jo jo jam nga Endri.

Teisa: Ka ardhur mami me babin,u merziten qe nuk erdhe ne shtepi sonte.

Eni:-Mbarova vone dhe u takova me Endrin,pastaj mendoja se do vinin neser mbasdite.

Teisa: Ne fakt erdhen sot se babi ashtu kishte ca pune,je mire cdo gje ne rregull me Endrin?

Eni: Po po cdo gje ok,ti ku je?

Teisa:  Ne spital,ne pune jam turni i nates sonte.

Eni:-Cpo ben?

Teisa: Asgje po rrija,para se te merrja ty po flisja me nje shoqe.

Eni:-hahahha ste besoj,me nje shoqe apo me nje shok?

Teisa:-Te ishte shok ti e di qe do te thosha.

Enni: Po po e di,po e mbyll po me vjen gjum.

Teisa:- Me dukesh e merzitur ka ndodhur gje?

Eni:- Jo jo asgje naten.

Teisa: Si asgje ke takuar gje perseri ate Andin??

Qetesi ne anen tjeter te telefonit degjohej vetem frymarrja e shpejte e Enit.

Teisa: E kuptova e ke takuar perseri apo jo,me thuaj ca ka ndodhur kte here,te thash rrij larg por sme degjon asnjehere.

Enni: Teis eshte me e forte se mua nuk mund ti rri larg,eshte dicka si me magnet qe me terheq e me con drejt tij,por sonte me duket se e kan rrembyer.

Teisa filloi te qeshte.

Teisa: Nuk eshte cudi En,me jeten qe ben ai eshte normale kjo -nderkoh ajo qeshte akoma.

Enni:  Po ca dreqin ka per te qeshur,ti nuk je normale kot sa flas me ty.

Teisa: Ej prit En mos e mbyll,-u be serioze ajo, -me fal po ti ku ishe sikur me the qe ishe ne pune,apo me genjeve dhe ishe me ate,o zot mos me thuaj qe ishe me te,po sikur te kishin marr dhe ty.

Enni: Po te thash qe nuk isha me te isha me Endrin kur pam gjithcka
Nejse flasim neser se skam me as nerva naten.

E mbylli telefonin dhe u shtri,i rrinte mendja vetem te Andi,nuk e zinte vendi,nuk dinte cte bente. Nuk kishte as nr e cel te Andit as te Tonit dhe as te Ermalit. U cua nga shtrati ndezi nje cigare dhe doli ne ballkon pa se jasht koha ishte gati per shi,nje i ftohte i pershkoi trupin,madje dhe floket i kishte akoma te njomura as nuk i kishte thare fare kur doli nga dushi .

Nuk kishte nerva as per floket,u kthye ne dhome dhe u shtri perseri,shume vone,afer mengjesit e kishte zene gjumi. 

Trekendesh dashurieTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang