Pjesa 82

225 9 0
                                    

Pjesa 82

Ajo e pa ne sy pastaj terhoqi kembezen e pistoletes dhe e qelloi. Pastaj e qelloi perseri donte ta shihte te vdekur,te mos levizte me,te mos merrte me fryme. Vetem atehere do te ndjehej e kenaqur,vetem atehere hakmarrja e saj do te shkonte ne vend.

Futi pistoleten ne cante dhe u drejtua te dilte jashte,por ne deren e dhomes para se te dilte u ndesh me Ennin.

Enni kur e pa aty u tmerrua e shtyu me force duke e rrezuar ne toke dhe vrapoi drejt Andit,pa trupin e tij te gjakosur e te pajete ne shtrat.

-Joooooooooooo,joooooooo,Andiiiiiii,Andiiiiiiii.
E mori ne krahet e saj duke e
shtrenduar pas vetes,qante ulerinte me sa kishte ne koke,- e bertitura e saj e forte e zgjoi perseri. Ai preku fytyren e saj.

- Te dua shume Enn,me vjen keq -peshperiti ai dhe pastaj asnje fjale,dora e tij ra dhe nik
levizi me. Ai nuk foli me.

-Andi te lutem mos me ler te lutem me thuaj nje fjale te lutem Andiiiiiiiiiiii,,me thuaj qe
cdo gje do shkoj mire te lutem nuk i besohej kishte trupin e tij te pajete ne duart e saj,gjaku i tij i kishte lyer duart,ajo i lutej ti thoshte nje fjale,ai nik i fliste,nuk i pergjigjej,nuk i buzeqeshte,gjithmone i thoshte qe sme gjen asgje,qe jam mire edhe kur nuk ishte mire,por tani asnje pergjigje.

-jooooooooooooooooooooooooooo,-uleriu me sa kishte ne koke,-zgjohu te lutemmmm.

-E ke te kot,-i tha Jola - ai sdo te pergjigjet me kurre,nje bastard me pak ne kete bote,-i tha ajo duke qeshur dhe u drejtua te ikte.

-Ti je vetem nje bushter e ndyre,nuk duhet te ma beje kete ti e di qe nuk mund te jetoj pa te,te urreejjjjjjjjj - i tha duke qare.

Jola u mendua e dinte qe ne te ardhmen Enni mund ti bente keq asaj ose ndoshta femija qe ajo priste,prandaj mendoi ti jepte fund cdo gjeje,u kthye nga Enni duke futur doren ne cante te nxirrte pistoleten.

Por kur u kthye pa se Enni mbante nje pistolete ne dore,e shtrengonte fort me dy duar,ajo e pa Enin ne sy,pa fytyren e Enit te perlotur dhe te gjakosur me gjakun e Andit.

-Eni ule ate pistolete ishin hesape per te lare mes meje dhe atij prandaj mos u perzjej kot,ti nuk je e afte te qellosh te njoh mire,- i tha nderkohe mundohej te fuste doren ne
cante dhe ajo e pa qe syte e Enit thonin te kunderten.

-Mos e fut fare doren ne cante bushter e ndyre,me more njeriun qe doja me shume se  jeten time,tani eshte radha jote,- i tha duke qare.

Enni mbylli syte fort dhe e qelloi

***
Kishin kaluar dy dite. Andin e kishin shtruar ne spital ne Tirane,shpresat se mund te permendej apo te sherohej ishin zero,pritej qe ai te ndahej nga jeta nga momenti ne moment,ndersa Jola kishte arritur te reagonte,mendohej se ishte jasht rrezikut per jeten,por dihej qe dhe ajo sdo e kishte te gjate sido qe te shkonin punet.

Kishin ardhur dhe tre vellezerit e Andit, Juli,Fabio dhe vellai tjeter i tyre Aldi.
Enni e kalonte naten dhe diten prane shtratit te Andit,nuk donte te jetonte me nese ai vdiste do donte te vdiste me te.

-Enni shko te shlodhesh - i tha Juli - je shume e lodhur,jam une ketu sonte.

Ajo levizi koken ne shenje mohimi,ai e perqafoi dhe i fshiu lotet.

-Nese Andi vdes nuk dua me te jetoj me.

-Me vjen keq Enn,- i tha ai dhe i rreshqiti nje lot. I ishte bere zemra copa kur e kishte pare Andin ne ate gjendje nuk do ia falte kurre vetes,por i vinte keq dhe per Ennin kur e
shikonte ashtu.

-Ej mendo per femijen qe do sjellesh ne jete,sido qe te shkojne punet ti sdo jesh vetem Enn,nuk mund te vazhdosh keshtu,shko te flesh disa ore je e lodhur.

-Nuk me intereson asgje,as femija as vetja ime,nese ai nuk jeton as une nuk dua te jetoj e kupton apo jo,- bertiti ajo.
Juli e dinte qe ishte e pamundur te fliste me te dhe vete
ndjehej copash,nuk kishin asnje shpres se Andi do jetonte,doli nga dhoma.

Pas pak njeri nga doktoret e thirri i tha se e kishin gjetur vajzen pa ndjenja dhe se duhej ta largonin qe aty vajzen,kishte dy dite pa gjume,pa futur gje ne goje. Juli i tha
doktorit qe ti benin nje gjilper qe ta vinin Ennin te flinte te pakten te qetesohej disa ore,nuk e shikonte me dot ashtu,pastaj e mori Enin dhe e coi ne hotel,do flinte disa ore
deri sa ti dilte efekti i gjilperes,,e la aty dhe iku,lajmeroi familjen e Enit dhe i tha te shkonin ta merrnin.

Kishte fjetur ore me radhe,kur Eni u zgjua pa Teisen dhe te emen qe ishin prane saj. Ato do preferonin qe ajo te flinte nuk mund ta shikonin ashtu.

Filloi te ulerinte perseri,perseri perseri. Teisa e perqafoi duke e qetesuar.

-En te lutem mos bej keshtu te lutem,- iu lut duke qare.

-Ku eshte Andi perse jam ketu,cfare dreqin bej ketu,sa ore kam fjetur,perse me keni sjellur ketu?
Duhet te shkoj ne spital me leshoni,nuk duhet te jem ketu,nuk mund te me mbani ketu,nuk mund te me vini te fle,nuk dua te rrij larg tij,o zot mos me thoni qe ai nuk
jeton me,prandaj jam ketu apo jo . Me leshoniiiiiiiii,-ulerinte.

-En ai eshte ne spital por nuk mund te shkosh nuk je mire,por ajo u cua dhe u nis per ne spital. Nuk donte te rrinte asnje minute ne ate dhome hoteli.

U drejtua brenda ne spital per ne dhomen e Andit,ecte neper koridor dhe vetem dridhej,qante,gjunjet po i keputeshin.

Arriti para dhomes,hapi deren e dhomes se Andit,dhe…
…dhe pa krevatin e tij bosh,ai nuk ishte,ai nuk ishte i shtrire ne ate shtrat, cfare po ndodhte,nuk ishte e mundur ai duhet te ishte aty,ndjeu nje dhimbje te forte ne shpirt,sikur dikush i nguli nje thike ne zemer dhe ia rrotulloi me force . Iu prene gjunjet
zemra i rrahu fort nga dhimbja,gati sa nuk i pushoi,do preferonte ti pushonte,u ul ne gjunje ne mes te dhomes,ndoshta e kane cuar ne nje dhome tjeter qetesoi ajo veten.

Pastaj uleriu me sa kishte ne koke.
Ndjeu nje dore qe e preku ne sup,ktheu koken, pa se ishte infermierja.

-Ku eshte Andi,- i bertiti Enni e mbytur ne lot.

-Me vjen keq...

-Trupi i tij eshte cuar ne morg sot ne mengjes.

Trekendesh dashurieTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang