Pjesa 23

271 14 0
                                    

Pjesa 23

-Po po sic e degjove,nuk mund te vazhdoj keshtu. Pastaj dhe Endrin nuk dua ta lendoj ,ai ka qene gjithmon per mua,e di qe cdo gje qe po ndodh eshte faji ,por te pakten keshtu secili do shohi punet e tij.

-Dhe keshtu pastaj mund te kthehesh me Andin,ky eshte plani jot.

-Nuk thash keshtu.

-Nuk e the En por e mendon.

-Ti e di qe e dua Endrin,prandaj dhe sdua ta lendoj.

-E do por jo sa Andin,problemi jot eshte se je ende e dashuruar me Andin,nuk mund te duash dy djem ne te njejten kohe Enn,leri te gjitha kto qe ke menduar dhe si shoqe si moter te them me mire shko jeto me Endrin,trasferohuni diku ne
nje qytet tjeter. Gjerat do ndryshojne nese largoheni qe ketu dhe jetoni bashke,En e ardhmja jote me Andin eshte e barabarte me zero,pse e komplikon jeten tende,e ben kaq shume te trishtueshme me ate njeri?

-Por Jola une dhe Andi kemi qene te lumtur dikur.

-Dikur por jo tani Eni. Ne rregull En shoh qe je e vendosur dhe qe ske ndermend ti japesh fund me te. Per ty eshte e pamundur te jetosh larg tij,ndjenjat e tua per ate njeri jane zgjuar dhe fuqishem madje. Prandaj eshte e kote te flas,dorezohem En!

Atehere ndiq ndjenjat e tua,nese eshte kjo qe do atehere shko pas tij. Nk ke
pse iken nuk ke pse zhdukesh,por ke dhe dike tjeter qe jeton per ty,sic do ti
Andin,ashtu te do dhe Endri ty,a e ke menduar si do ndjehej ai?!

Eni nuk foli,e cte thoshte jeta e kishte ven me shpatulla pas murit,por nuk mund te rrinte me asnjerin,sepse keshtu ata do ishin xheloz dhe do vriteshin me njeri- tjetrin.
Degjohet zilja e telefonit.
Ishte Teisa qe i tha se po e prisnin ne shtepi.

U pershendet me Jolen mori lakin e hipi ne makine dhe u nis per ne shtepi.

Kur hyri brenda pa se Endri ishte aty,perqafoi babain e saj pastaj i prezantuan dhe te dashurin e Teises,,te gjithe u ulen dhe po hanin dreke, Eni u cua dhe shkoi
ne kuzhine kur pa se laki po qante
Shkoi ti jepte per te ngrene,nderkohe teisa dhe e ema e ndoqen pas.

-Atehere si tu duk i dashuri im,-e pyeti Teisa plot entuziazem

-Si mu duk,cne qe sme ke treguar asgje,apo na e bere surprize hahahhaha,gjithsesi nuk paska as floke.

-Enniiiiiiii,-e qortoi e ema.

-Po ca thash o ma,-qeshi ajo.

-Avash avash mos qesh shum,-ia ktheu Teisa duke e pare me inat.

-Ok se bej shaka ishte vetem nje shaka.

Ca pune ben?

-Dentist,-i tha Teisa.

-Dentist??- uroj te zgjasi kjo lidhja e kam seriozisht se kam dhe ca dhembe per te rregulluar,-qeshi perseri Eni.
Teisa e pa gjith inat dhe shkoi u ul prane te dashurit te saj.

-Eni nuk mund te sillesh kshu me motren tende.

-Po cte keqe ka o ma nuk e kuptoj pse u ofendua,-tha Eni duke perkedhelur lakin,e ema shkoi u ul ne dhome me te tjeret.

Endri pa qe te gjithe ishin ulur dhe po bisedonin,dhe perfiton shkon ne kuzhine ku ishte Eni.

-Cfare ndodhi mu duk turi varur Teisa?

- Asgje ti e di si eshte ajo,nuk duhet ti ofendojme princin hahhahah

-Po dhe ti sta perton,cfare i the?

-Asgje i thash qe nuk paska as floke,-
ai e pa ne sy si per ta qortuar.

-Ok bera shaka,mos me shiko ashtu.

-Sheh te dashurin e saj dhe i vetmja fjale qe mund ti thoshe ishte qenka pa floke

-hahahhahahahah En

-hahhahaha sepse sme erdhi gje tjeter ne mendje.

Gjithsesi bera shaka si thua shkojme ne dhomen time dua te flasim,laki ti rri ketu haje te gjithe kte qe te dhashe.

-Po ky qeni ku e ke gjetur?

-Nuk eshte i imi,-ta shpjegoj nje here tjeter.

Dhe shkuan ne dhomen e Enit.
Endri u shtri ne shtratin e saj,ndersa Eni vinte verdall neper dhome.

-Atehere cfare ndodhi sot ne mengjes,as telefonin nuk me hap me?

-Asgje kur u zgjova ti nuk ishe ne shtepi dhe ika

-Nuk mund te me telefonoje,ose te pergjigjeshe te pakten,nuk e kuptoj per cfare dreqin e mban celularin kur nuk pergjigjesh.

Eni nuk foli.

-Atehere?!

-Atehere asgje.

-Nuk ke asgje per te then,thuaj dicka dreqi e mori.

-Cte them nuk kam nerva per debate me ty,por me thuaj dicka te lutem doja te dija cfare zbulove mbi Andin per ate te mbremshmen te lutem.

Ai kur e pa aq te shqetesuar i foli ftohte.

-Asgje,as nuk e mora mundimin,nuk me intereson cfare i ka ndodhur,mbrapa diellit mund te shkoj po te doje.

-Si nuk e more mundimin ?? Po ti je nje karabinier,te lutem Endri koleget e tu do kene zbuluar dicka,nderkohe vazhdonte ecte neper dhome dhe dukej qe ishte ne ankth ne pritje te nje pergjigje pozitive.

-Nuk kam folur me ta,sot nuk isha ne pune dhe nuk me intereson e kupton apo jo.

-Por mund ti marresh ne telefon,Endri beje per mua.

-ncncnncnc,-mohoi ai me koke dhe kur pa qe i kishte hyre ankthi ne palce dhe ishte shume e shqetesuar ai vazhdoi.

-Por dhe te telefonoj ne komisariat jam i sigurt qe nuk kan zbuluar asgje pastaj ata qe e kan marre mund dhe ta kene vrare e ta ken zhdukur pa lene gjurme,ndodh dhe kjo se me te tilla gjera meret ai,ka raste qe mafiozet nuk len gjurme ne asgje
jane te kujdesshen dhe keshtu qe ne policia nuk mund te zbulojme asgje ne te tilla raste,as trupi nuk gjendet,nuk len prova fare.

-Te lutem Endri mos i thuaj keto gjera dhe e pa me sy te trishtuar qe iu mbushen me lot.

-Cfare ke tani En?

-Asgje.

-En te thash rrij larg ksaj historie,nuk dua te degjoj asgje mbi ate njeri,ne
rregull. Po me cmend me kte histori,e kupton sesi ndjehem une,e ke vene
ndonjeher veten ne vendin tim vetem per 1 sekond?

-Cfare po ndodh me ty?

-Nuk mundem me te vazhdojme keshtu me ate njeri ne mendjen tende ose largoje ti ate njeri nga jeta jote ose do ta largoj une,te betohem qe do ta bej te pendohet qe te ka njohur,pervec meje sdo jete me askush ne jeten tende,fiksoje kete gje.

Ajo nuk foli mori fryme thelle dhe ecte neper dhome,po mendonte mire ate qe do ti thoshte.

Ai mbuloi fytyren me duar.

-Dua te ndahemi,-foli nen ze ajo

-Cfare???????-ai hoqi duart nga fytyra dhe po e shikonte,pastaj filloi te qeshte. S'po i besohej qe degjoi ato fjale.

-Po tallesh En,tha dhe e terhoqi nga dora dhe e shtriu prane vetes, duke e puthur.

-Jo nuk po tallem Endri ,seriozisht dua te ndahemi.

Trekendesh dashurieTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon