Pjesa 62

244 12 0
                                    

 Pjesa 62

Eni qante dhe shtrengonte trupin e Andit i cili as nuk permendej me.

Disa makina po vinin drejt tyre.
Ishte Juli i cili njohu makinen e Andit dhe vrapoi drejt tyre,hapi deren e makines dhe pa Enin qe mbante Andin ne krahet e saj dhe vetem qante. Sheh Andin ashtu te mbuluar me gjak nuk i besonte syve, e merr ne krahet e tij e perqafon fort pastaj e con ne makinen e tij.

-Eshte i gjithe faji im,-bertet duke qare.

Nxitoni i thot cunave duhet ta cojme ne spital.

Eni hipi ne makinen e tyre dhe iken. Andin e shtrengonte prane vetes,dhe vetem qante kur e shihte ashtu dhimbja po e cmendte,buza i dridhej s'do ia falte vetes kurre nese e
humbiste Andin. Kurre.

Arriten ne nje spital larg nga aty. Andin e moren dhe u futen brenda drejt salles se operacionit.

-Shpejt shpejt djali ka humbur shume gjak,mund ta humbasim,-thirri njeri nga doktoret.

-Nese djali vdes do te vdisni dhe ju pas tij - i kercenoi Juli doktoret duke i vene pistoletat ne koke,do te vdisni te gjithe - uleriu ai.

Enni vrapoi drejt tij.

-Juli mjaft te lutem leri te bejne punen e tyre.

Ai e pa ne sy qe Eni e kishte fytyren te
mbytur nga lotet,qe dhimbja po e mbyste,fustani i saj i bardhe i gjakosur,e perqafoi fort.

-Do te shkoj gjithcka mire,Andi s'mund te na leri keshtu. Kemi nevoje per te. Ai eshte nje djale i forte do e shohesh qe do behet mire,por Eni e dinte qe ai ato fjale qe tha s'po i
besonte as vete,ajo pa friken e humbjes se Andit ne syte e tij,as ai nuk e dinte sesi do behej Andi,nese do jetonte apo jo.

* * *
Kishin kaluar disa dite, por Andi as nuk ishte permendur.

Juli dhe Eni i kishin kaluar aty
netet dhe ditet.

-Enn dil te c'lodhesh te hash dicka jam une ketu me Andin,nuk mund te vazhdosh keshtu ke dite qe nuk ha dhe as nuk fle.

Ajo i kalonte netet dhe ditet prane tij me shpresen se do te zgjohej dhe donte te ishte prane tij kur ai te hapte syte,nuk donte ta linte vetem asnje minute.

-Jo do rri ketu,-i tha prere Eni duke i puthur doren Andit.

Rrinte ulur prane tij dhe vetem veshtronte syte e tij te mbyllur me shpresen se do zgjohej.

Juli u be gati te dilte nga dhoma por tek largohej pa Enin qe ra ne toke pa
ndjenja. Vrapoi drejt saj duke thirrur doktoret.

Kishte dite qe as nuk hante dhe as nuk pinte dhe shendeti i saj po keqesohej dita dites.

Pastaj kur u permend doktori i tha qe duhet te hante nuk mund te vazhdonte keshtu.

-Ti pret nje femije e di apo jo,-vazhdoi ai ,-mendo per femijen qe do sjellesh ne jete.

-dua vetem te vdes - uleriu ajo duke qare,-nese Andi nuk zgjohet eshte i gjithi faji im.

-Vajze duhet te behesh e forte nuk eshte e drejte te denosh veten keshtu.

Ajo nuk foli.

-Te lutem mos i thuaj askujt qe pses nje femije,-iu lut ajo doktorit.

-Ne rregull, por me premto qe do reagosh,-i tha ai dhe doli nga dhoma.

Ajo mbylli syte dhimbja ishte bere aq e forte sa po e treste,perse Andi nuk zgjohej? Pse nuk regonte?
Po te vdiste ai ci duhej me jeta. Vuri doren mbi barkun e saj,priste nje femije e urrente veten qe nuk ja tha kurre Andit,u cua dhe filloi te bertiste duke shkaterruar e kthyer cdo gje ne anen tjeter.

Soktoret dhe Juli hyne brenda dhe e ndaluan.

-Eni Enii mos bej keshtu,-i tha Juli kur e pa ashtu e perqafoi duke e qetesuar.
Ajo pa lot ne syte e tij.

-Kur do zgjohet Andi?

Ai i fshiu lotet e pa ne sy dhe nuk foli.

-Po cmendem,-i tha ajo,-kjo dhimbje po me cmend,kjo dhimbje s'me le as te marr fryme.

Ai e urrente veten qe nuk arriti te mbronte sic duhej Andin dhe Enin ti largonte nga ai vend i mallkuar.

Jola kishte dite qe nuk e shikonte Enin as nuk e dinte ku kishte avulluar, u habit qe Eni nuk kishte shkuar ta kerkonte perseri pas atyre qe kishin ndodhur.

Jola shkon te takoj Endrin.

Ai i tregon gjithcka qe kishte ndodhur.

-Vertet e keni qelluar Andin??- thote e habitur.

-Po por mendohet qe nuk ka vdekur akoma,por eshte ne gjendje kritike per jeten.

-Ku e mbajne ne cfare spitali e kane cuar?

-Mendohet ne ndonje shtepi ose spital te fshehte privat qe perdoret vetem nga mafia.

As ne nuk e dijme se ku eshte por di qe ruhet nga mafiozet dhe nese e gjejme gjithsesi kemi urdher mos te afrohemi. E pamundur te futesh.

-Ai bastardi nuk duhet te vdesi,-tha e nxehur Jola.

-Cfare po thua? Zi tha ai,-pse sduhet te vdesi? Une uroj te vdesi.

-Sepse Ai eshte vrasesi i babait tim,-tha ajo.

Endri e pa i habitur.
-Cfare?????? 

Trekendesh dashurieWhere stories live. Discover now