Pjesa 7
Eni dhe Endri e kishin kaluar naten sebashku,brenda ne dhome kishin hyre rrezet e diellit dhe u dukte qe do te ishte nje dite me nje vap te tmershme.Ishte mengjes,ajo u zgjua dhe pa se Endri flinte akoma aty prane saj,u zgjat dhe mori
celularin mbi komedine pa se ora shenonte 7 e 30.I kishte ardhur nje sms,ishte nga Jola.-eh ne femrat,mendoi me vete eni dhe pasi foli me Jolen ne cel e lan qe te takoheshin pas pak ,u cua shkoi beri nje dush u vesh dhe pa se Endri flinte akoma,shkoi ne kuzhine pergatiti mengjesin dhe u kthye prap ne dhome.
-Ei gjumash zgjohu se me duhet te dal.
-En dhe sot qe nuk jam ne pune me duhet te zgjohem kaq shpejt,-tha ai dhe u kthye nga ana tjeter.
-e di zemer qe do te flesh -tha ajo duke e puthur, - por me duhet te dal me Jolen te shoh dicka per mbremjen e sotme,dhe do doja te vije dhe ti,si thua ?
-En te lutem ti e di qe skam durim per kto gjera,shko me Jolen me mire,po mua cme doni mbrapa- tha dhe u kthye nga ana tjeter te flinte akoma.
-ok po dal me Jolen pra,mengjesin e ke gati,nese vonohem dhe te duhet te ikesh shihemi ne darke -i tha ajo e puthi dhe iku.
Takoi Jolen dhe iken se bashku.Pas disa oresh pasi blen gjerat qe i duheshin per festen po ktheheshin per ne shtepi ndaluan ne nje dyqan aty afer shtepise se Enit.
-Eniiiiii ciao bukuroshe,u degjua nje ze mashkulli.
-ei rus ckm ca ben ktej nga zona ime ti?
-kam ardh te kaloj fundjaven ktej meqe keni plazhin afer,se ti sme fton
asnjeher,ne fakt ti e di qe prinderit e mi jetojne ktej nga lagja jote.Po ti ke
humb fare svjen me as ne pune ,thane se ke vrare doren si e ke tani?-Po e di por ti pothuajse nuk vjen kurre,se shpejti do vij jam mire tani se e di qe te mungoj,-tha Eni duke qeshur.
-Ne fakt skam me ke zihem-shtoi ai.
-Kjo eshte shoqja ime Jola. Jola ky eshte nje shoku im i punes Vladimir,Vladi qe ne fakt ne pune e therrasim rusi se i ngjan ca eshte nga ukraina, - qeshen qe te tre.
-Gezohem une jam Jola, - tha ajo dhe i zgjati doren.
-Gjithashtu,gezohem qe u njohem.
-Ok Vlad ne po ikim shihemi te henen,ciao dhe plazh te mbare mos rri shum ne diell.
-ok do shihemi en klm dhe ju,sa per plazh kam marr kto kremrat ,por ska kush tme lyej hahahahhah
-Do e gjesh ndonje plake ne plazh pa merak hahahhaha,pacim vlad.
Nderkoh qe Vladimir largohej vajzat filluan te qeshnin.
-Eiiiii simpatik shoku jot,tha Jola duke e ngacmuar,ti kishte ngulur syte
-Jol do te vras ty po qe ti kishte ngulur syte, por jo mua jemi vetem koleg pune,kur kam filluar te punoj aty ku jam ai me ka mesuar gjithcka,ka qen shum i duruar me mua dhe e vleresoj shum.Jemi bere shume shoke,pastaj endri eshte djali qe dua dhe ti e poshter e di shum mire, -tha ajo duke qeshur,-pastaj je ti qe duhet te
gjesh dike Jol.-Jo tani jam mire kshu,ka vetem pak muaj qe jam ndare dhe se ndiej akoma te lidhem me dike tjeter. Pastaj ka kohe,dua te rri ca kohe vetem,ti e di qe sjam tip qe bie shpejt ne dashuri.
-sepse ti pret princin e dashur hahahahah.Nderkohe qe vajzat bisedonin e qeshnin hipen ne makine dhe u nisen per ne shtepi.
Ishte mbremje,ishte zhdukur ajo vapa qe e kishte shoqeruar gjithe diten dhe
ndjehej nje fllad i lehte e i fresket.Ne rruge degjoheshin zhurmat e makinave dhe njerez qe nxitonin duke kaluar ne pjesen tjeter te rruges,ishte fundjave dhe nuk merrej vesh asgje.Cdo fundjave
rruget gumezhinin nga kembesoret dhe nga turistet e ndryshem.
Eni ishte ber gati nderkohe po priste Endrin,kishte veshur nje fustan ngjyre te bardhe te shkurter,qe vinte ne pah format e saj ne ate trup te nxire,dhe nje lule ne floket e sajduke i mbledhur ne nje ane -nderkohe u degjua zilja e deres.-En je gati ? - u degjua zeri Teises.
-Po po
-Atehere dil nga dhoma se erdhi Endri me duket shko hap deren se jam e zen ketu ne kuzhine.
Eni mori sandalet ne dore dhe para se te hapte deren i veshi.
Endri vetem po e veshtronte.
-Ateher ske asgje per te thene- tha ajo me nje ze lutes
-Bukuroshja ime sonte eshte bere nje princeshe e vertet,-ajo qeshi-ai e perqafoi fort.
-Vetem sonte?
-Gjithmon ti je princesha ime- tha ai dhe e puthi, -ikim?
-Teis po ikim ne.
-Ok klm,u degjua zeri saj nga kuzhina.
Pasi arriten u futen brenda ne bar,,kishte shum te ftuar,te ndare grupe grupe sipas shoqeris se tyre te cilet bisedonin,pinin dhe kercenin gjithashtu.-Ej me ne fund erdhe En,mirmbrema e dashur ,je e mrekullueshme sonte.
-Tamara mirmbrema flm per ftesen e dashur,patjeter qe do vija smund te mungoja ne festen tende,kur behet fjale per kto festat e veres ti e di qe sjam tip qe mungoj -tha dhe qeshen.
-Po ku bukuroshi? -Pyeti Tamara.
-Ky eshte Endri i dashuri im,kjo eshte Tamara.
-Gezohem - tha ai duke buzeqeshur
dhe i zgjati doren.-Gjithashtu, shum bukurosh i dashuri jot En,ja pse nk na e ke prezantuar kurre eeeeeee
-hahhahahaha pikerisht.
Tamara i prezantoi me miqte e saj nderkohe qe kishte ardhur dhe Jola me nje shok te saj.Nderkohe vazhdonin te bisedonin midis tyre,te pinin dhe te kercenin.
Kishin kaluar pothuajse dy ore,kishte aq shume njerez saqe nuk merrej vesh asgje saqe Endri mezi po priste te ikte nga ajo feste aq e dyndur me njerez.
-En po dal jasht te pij nje cigare -tha endri- dhe boll pive en , eshte gota e katert apo e pesta qe pi.
-Ej kemi ardhur te argetohemi dhe eshte gota e trete,ne fakt nk pinte kurre aq shume, por qe kur ishte shfaqur Andi,donte te hiqte mendjen nga ai.
-Jo En nuk eshte gota e tret.Ok dhe pak do rrim sa te pij nje cigre jasht dhe pastaj do ikim - tha ai dhe doli jasht.
-Eni hajde kercejme - i tha Jola,-ej dhe boll pive.
-Me duket sikur pash Andin ketu-tha ajo.
-Ke pire aq shume ti Enn saqe as vet nk po e merr vesh se cfare po sheh.
-Te betohem qe nuk me ben syte,kishte nje kemishe te zeze dhe xhinse.
-ok ok po hajde kercejme se sbesoj te jete ai sa cuna ka ktu me kemisha e
xhinse .Eja ejjjjjjjjjjjj filloi kenga jote e preferuar En - i tha Jola dhe e terhoqi
nga dora nderkohe eni dhe jola shkuan te kercejne.Nderkohe ne sfond u ulen dritat dhe u
be pak erresire ne sfond u degjua nje kenge e lehte romantike.Eni ndjeu qe dikush e preku lehte nga beli -kercejme.
YOU ARE READING
Trekendesh dashurie
Romance-Kam nje jave qe kam dalur Eni,ti nuk u bere kurr e gjalle,ku shkuan premtimet e tua Eni. Nuk dinte c'ti thoshte nuk foli fare, por uli koken. Ai i ngriti koken me duar duke i prekur mjekren. Pa lot ne syte e saj duke rrjedhur ne faqe. Shiu filloi t...