Pjesa 55

229 11 0
                                    

Pjesa 55

-Ej Enn ku je ke humbur fare ke pasur tel gjithe javen te mbyllur. Me ke bere merak. Mamaja jote me tha qe nuk e dinte ku je dhe qe te kane
perzene nga shtepia.

Pasi Enni i shpjegoi te gjitha,ajo vendosi te shkonte ta takonte atje ne hotel ku ishte Eni.

-Pastaj pse ike ne hotel mund te vije te mua ti e di qe s'do te lija kurre vetem Enn. Ok per nje ore jam aty ok zemer,-tha dhe e mbylli.

Enni ndjehej e lodhur nuk arrinte te merrte veten. Kur hapi tel pa mbi dhjetra sms te Andit. I fshiu as nuk i lexoi fare. Tek sa rrinte shtrire me
syte mbyllur pa se dikush po e merrte ne tel pa nr. E mori cel dhe e vuri prane veshit dhe ajo nuk foli fare.

-En me degjo te lutem mos e mbyll.

Ishte ai Andi.
E di qe me urren dhe nik do te me shohesh,por te dua dhe nuk jetoj pa ty,e di qe dhe ti me do
dhe qe nuk jeton as ti dot pa mua. Me fal per cdo gje qellimi im nuk ka qene kurre qe te lendoj,do preferoja te vdisja sesa te lendoja ty.

Ajo nuk fliste vetem e degjonte,i mungonte aq shume sa i dukej sikur do i plaste zemra,ne faqe i rridhnin lotet e nxehet qe perfundonin ne mjekren e saj.
Ai ndjente frymarrjen e saj,-te lutem En kthehu me mua,jeta ime pa ty ska asnje kuptim.
Jetoj per ty,marr fryme per ty,te dashuroj ty. Me mungon. E di dhe qe sms qe te kam derguar i ke fshire pa lexuar.

Enni ndjeu qe dikush po trokiste ne dere. E mbylli tel pa i folur fare Andit. Fshiu fytyren dhe shkoi hapi deren. Ishte Jola. Pasi e perqafoi e ftoi
te dilnin te pinin nje kafe posht te bari i hotelit.

-Ok te vishem te pastroj fytyren dhe dalim,-i tha Eni dhe u drejtua nga banjo.

Jola i shkoi pas dhe u mbeshtet te dera e banjos duke e pare.

-Je mire?-e pyeti Jola.

-Mire jam .

-S'me dukesh mire En je shum e verdhe ne fytyre. Ke fytyren njelloj si nje mikja ime ime qe eshte...  O zot En mos me thuaj qe pret nje femije

Enni nuk foli por u drejtua drej banjos per te vjellur.

-O zot pret nje femije apo jo,-i tha dhe vazhdonte te rrinte e mbeshtetur te dera.

-ehe,- pohoi ajo si e zene ne faj pa i ngritur syte.

-O zot Enn ku je zhytur,si ndodhi?

-Cfare pyetjesh ben dhe ti Jola,-i tha Eni dhe doli nga banjo duke shkuar drejt dhomes te shtrihej.
Ndodhi ashtu si ndodhi si behet nje femije duhet ta shpjegoj tani,-i tha Eni.

-Ok ok ne fakt doja te thoja je e sigurt?

-Po e sigurt. Bera testin.

-Andi e di,ja ke thene?

-Ai nuk e di dhe nik ja them pas gjithe ketyre qe ndodhen as nuk kam ndermend tia them - tha e merzitur.

-Atehere cfare ke vendosur? Mendoj se duhet ta abortosh ate femije. Nuk mund ta rrisesh e vetme. Pastaj midis jush mori fund cte duhet dhe
nje femije i tij,hiqe femijen dhe kthehu me Endrin.

-Ti je e cmendur . Jo nuk do ta abortoj. Pastaj cfare faji ka kjo krijese,-i tha duke prekur barkun e saj dhe nuk do te kthehem me Endrin boll fole
budallalleqe.

-Enni thirri mendjes mos e shkaterro jeten tende keshtu per shkak te atij bastardit. Tani mori fund cdo gje.

Kishin kaluar disa dite Eni vendosi qe ate darke te shkonte ne pune,nuk mund te rrinte e mbyllur ne ate dhome hoteli,duhet te reagonte.
Jeta vazhdonte dhe ajo duhej te jetonte per hir te atij femije qe do vinte ne jete.
Ne fund te javes kishte vendosur te largohej perfundimisht.

Jola shkoi u takua me Endrin.

-Atehere cfare ka ndodhur? -e pyeti ai.

-Ne fakt doja te dija se cfare te ka ndodhur ty me kete surrat qe ke,me ke je zene?

-Ca shoke te Andit,i pati derguar bastardi te me kercenonin. Atehere cfare ka ndodhur ?

-Kam dy lajme nje te mire dhe nje te keq,ke do preferoje te parin?

-Ke te duash vetem fol.

-Eni dhe Andi jane ndare perfundimisht. Enin e kane perzene dhe nga shtepia rri ne nje hotel jasht qytetit.

-Me ne fund duhej nje lajm i mire. Je e sigurt?

-Ehe fola me te,shkova e takova.

-Po lajmi i keq?

-Ajo pret nje femije nga Andi.

-Cfare po thua,nga e di ti?

-Ma tha ajo,pastaj e pashe dhe me syte e mi aq sa ndejta atje ajo ngeli gjithe kohen ne banjo duke vjellur. Pastaj s'do me genjente.

-Edhe kjo duhej...

-Cfare po mendon?

-Duhet te gjej ndonje menyre,nuk eshte e mundur,nuk ia mbushe mendjen te abortonte?

-Patjeter por nuk donte,ti e di si eshte ajo. Po ajo vanessa ca fundi pati?

-Nuk e di nuk e kam pare,-tha ai dhe u cua iku.

Juli shkoi ne shtepi dhe pa se Andi ishte shtrire,kishte dite qe as nuk donte tia dinte per asgje.

-Cohu nuk dua te shoh keshtu.

-E gjetet Vanessen? - e pyeti ai.

-Po po dhe kam te reja,kemi surpriza.

-Ku eshte dua te flas me te -tha ai dhe u cua.

-Prit vishu dhe eja me mua do shkojme diku.

-Ne fakt dua te flas me ate bushtren para.

-Kam folur une mos u bej merak. Eja tani,bej si te them. Pasi u veshen dolen,hipen ne makine dhe Andi ktheu koken ne sediljet mbrapa dhe pa se Vanessa ishte ne makine e ulur,me futyren gjithe shenja.
Sapo e pa Andin u mundua te hapte deren te dilte.

-Ncncnncncn as mos e mendo te prekesh deren. Duhet te flasim ne te dy.

-Lere do e degjosh pastaj kur te flasi,-i tha Juli,ka shume gjera per te thene.

-Po ca dreqin i keni bere keshtu?

-I thash ose fol ose do ja prishja kte fytyren e bukur dhe ajo e gjen dot ke zgjodhi?
-E  imagjinoj,duket se ke ka zgjedh,- tha Andi.

-Hahhahahahah bravo je djale i zgjuar,-qeshi Juli,pastaj i thashe cunave tja hiqnin ate fiksimin qe ka per te shkuar me ty ne shtrat hahahhahaha

-E ke tepruar me kte bushtren,- i tha Andi.

Juli ndezi makinen dhe u nisen.
Enni ishte ne pune,ishte nje darke e merzitshme qe nuk shtyhej fare. U hap dera kryesore kishin vizita.

-En pa shiko ke vizita,-i thirri Vladi.

Ajo ktheu koken.



Trekendesh dashurieOnde histórias criam vida. Descubra agora