Pjesa 36

258 13 0
                                    

Pjesa 36

Eni u fut brenda dhe te gjithe i ngulen syte.

-Ku ishe ti,-e pyeti e ema duke e kapur nga krahu.

-Surratin tend do kerkojme ne qe zhdukesh dhe fik telefonin,-i bertiti e ema.

-Perse e pyet se ku ishte kur e dime pergjigjen,-tha i ati.

-Nuk lam vend pa te kerkuar,kurse ti iken e bredh me ate rrugacin.

Zhdukesh nje nate dhe nje dite te tere,nuk te vjen zor moj qe Endri shkon e rrihet me te.

-Nuk eshte rrugac dhe Endri nese ju ka treguar si qendrojne punet,duhet ti tregoj mire dhe jo sic do Endri.

Eni hodhi syte nga Endri i cili rrinte dhe thithte cigaren.

Andi e kishte rrahur vertet
keq e kishte fytyren gjithe shenja.

E ema dhe i ati ia ben koken lemsh nje cope here te mire Enit.

-E leme kte muhabet tani dhe ti Eni shko bej valixhen gati,neser do te nisesh me Endrin,-i tha i ati.

-Cfare???????

-Po sic e degjove neser do te nisesh per ne Shqiperi per ca kohe do vij dhe Endri me ty. Te pakten keshtu do jesh larg atij rrugacit meqe ai smund te vij se nese vjen dhe mund ta vrasin me ate gjakmarrjen qe kane,por mire do benin ta vrisnin te pakten do na hiqej nga kembet.

-Mbaruat??- bertiti Eni. Po ti,ti je dakort qe te nisemi apo jo ,-iu drejtua Endrit,ti kur dreqin do ta kuptosh qe nuk te dua me dhe te me lesh te qete njehere e pergjithmone.

-Mjaft u solle si kalama po shko behu gati dhe mjaft bertite,-i tha Endri i qete.

-Atehere e paskeni vendosur pa me pyetur cfare dua une,por ju e dini qe nuk do nisem kurre,nuk mund te ma beni kete,nuk mund te me ndani nga Andi.

-Ishte hera e fundit qe e pe ate rrugac dhe mjaft nuk dua me diskutime,ti nuk mund te behesh rrugace si ai sa te jem une gjalle,-i bertiti e ema.

-Eni e kemi per te miren tende,do nisesh se s'ben,-i tha prere i ati.

-Nuk kam ndermend te nisem.
Nese ai qe do nisem nuk do jete Andi,mama te urrejjjjjjjjjjjjj,-i uleriu Eni,- te urrejjjjjjjjjj.

-Ti je cmendur apo si e ke hallin ca je bere si e droguar,-i tha e ema e nxehur dhe e goditi ne fytyre.

-Mendoni se ne kte menyre do te zgjidhni cdo gje,por edhe nese me rrihni e me vrisni s'do mund te me ndryshoni mendjen. Nuk dua tju shoh me,-tha Eni dhe vrapoi jasht i hipi makines dhe iku.

E ema e ndoqi pas por ishte e kot ajo tashme kishte ikur.

Ndjehej pertoke nuk mundej mé ne ate gjendje aq te tensionuar ne shtepi dhe qe vazhdonin ta trajtonin sikur te ishte femije,si ata femijet qe s'kane te drejte per asgje dhe qe cdo gje duhet ta vendosin prinderit. Nuk dinte cte bente,nuk donte as te shqetesonte as Andin.

Ndaloi makinen dhe u ul ne nje kafe dhe porositi nje vodka,ne ate moment e telefonon Jola.

-Eni ku je?

-Verdalle

-Si verdalle,te marr ne tel te shkruaj sms dhe sme pergjigjesh asnjehere ose telefoni me del i fikur. Cfare po ndodh me ty,je mire? Me mori mamaja jote dhe ishte e shqetesuar per ty.

-Nuk kam asgje jam mire.

-Nuk je mire,ku je po vij aty dhe mos ik me prit aty.

Eni i tregoi se ku ishte. Pas gjysme ore Jola shkoi atje dhe e gjeti komplete te
pire,qe vetem qeshte.

-Cfare ke ber En,-i tha duke i marr goten,- boll ke pire,me tha kamarieri qe e ke tepruar,eja te ikim te coj ne shtepi. O zot si je katandisur keshtu.

-Nuk dua te shkoj ne shtepi,nuk i duroj dot ata,por mund te marresh Andin ne tel dhe te vij te me marri,-i tha dhe u cua ne kemb por qe ra direkt ne toke duke qeshur.

-Mbahu te mua zemer dhe nuk do marrim askend ,ti do vish me mua ok.

-Por nuk dua te rri me ty.

-Te shikonte Andi ne kete gjendje cfare do mendonte eee. Ti e di qe te dua shume En ,por ti nuk mund ti zgjidhesh problemet e tua ne kete menyre,eja te ikim tani.

Jola e mori e futi ne makine i fiku telefonin Enit dhe u nis drejt shtepise se saj,sapo arriten e shtriu te flinte.

Telefonoi motren e Enit dhe i tha qe mos te merakosen se Eni eshte ne shtepine e saj.

Andi e telefononte ,por cel i Enit i dilte i fikur,shkon te puna e Enit por i thone qe nuk ishte aty,nuk ishte prezantuar fare kishte dite qe nuk shkonte. Shkoi verdalle shtepise se saj por nuk e pa. Nuk dinte me ku ta kerkonte,i hipi makines i erdhi
verdalle qytetit por hic asgje.








Trekendesh dashurieTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang