Pjesa 94

252 10 0
                                    

Pjesa 94

-Atehere??

-…  - Andi nuk foli.

-Do shkosh te kerkosh Enin apo jo? Akoma mendjen te ajo e mban.

-Aldi dua te shoh kam nevoje ta shoh.

-Andi mendon se ia vlen ky udhetim,je i sigurt,kishe thene qe sdoje t'ia dije me per te mendova se e ke harruar.

-Nuk mundem me mungon ajo femer eshte e kot ta mohoj edhe pse e urrej pas asaj qe beri,qe me la vetem,por dua ta shoh. Ta shoh ne sy vetem pastaj do di te vendos se cduhet te bej me te.

-Ok atehere do vij dhe une me ty por jo neser.

-Ok ateher do nisem vetem.

-Jo nuk do nisesh vetem,te mbaroj disa pune dhe nisemi,ok.  S'do nisesh pa mua,nuk jemi kot vellezer eee.

-Ok ok - shfryu Andi.

*****
Pas disa diteve Andi dhe Aldi udhetuan drejt Italise,shkuan ne qytetin e Enit.

Ishte fundjave. Ai si fillim kishte vendosur te ruante cdo levizje te Enit,donte te kuptonte se cbente ajo me jeten e saj,pse e kishte eliminuar
ashtu nga jeta e saj.

Aldi kishte shkuar ne barin ku Eni punonte dikur duke e pyetur Vladin mbi Enin,i kishte thene qe ishte vellai i Andit dhe thjesht donte te shihte
Enin. Vladi i kishte thene qe Eni punonte akoma aty por qe ate nate nuk ishte ne pune dhe i kishte treguar adresen e shtepise ku banonte Eni.

Andi arriti te gjente ku banonte Eni,nuk i besohej qe ishte perpara shtepise se saj,dhe qe pas pak do shihte ato syte e saj,do shihte Enin e
tij,zemra po i rrihte fort,do donte vetem ta perqafonte ta shtrengonte fort,i iku urrejtja dhe inati qe e kishte pushtuar gjith kto kohe,si me
magji.
I ra ziles se deres por asgje,sic dukej ajo nuk ishte ne shtepi.

-Ikim nuk eshte ne shtepi,- i tha Aldi pas pak.

-Jo ik ti po te duash une dua ta pres, do rri ketu ne makine deri sa te vi.

-Ok po rri dhe une me ty nuk iki pa ty.

Vendosen ta prisnin prane shtepise se saj brenda ne makine se bashku me Aldin heret a vone ajo do vinte ne shtepi.

Meqe ishte fundjave Eni kishte dale me Markon ne nje feste qe organizonte nje shok i Markos,ai kishte insistuar qe Eni ta shoqeronte,midis tyre vazhdonte shoqeria dhe asgje tjeter nga ana e Enit,ndersa ai kishte humbur koken pas saj.

Pasi mbaroi festa u nisen per ne shtepi.
Arriten para shtepise.

-Erdhi,- peshperiti Andi kur pa makinen qe ndaloi para shtepise se saj,ai u be gatit te dilte, por pa nje djale qe zbriti nga makina ,ai e ndihmoi Enin te zbriste duke i hapur deren.

Enin nuk e mbanin as kembet pasi Eni si gjithmone e tepronte ca duke pire,ajo desh ra ai e perqafoi ne krahet e tij qe ajo mos te rrezohej dhe u afrua prane saj,i dukej shume sexy me ate fustanin e shkurter te ngjitur pas trupit dhe ato floket e gjate e te drejte. Iu afrua dhe e puthi ne
qafe,pastaj i puthi buzet e kishte pritur ate moment me dite te tera.

Andi pa gjithcka,Eni iu duk tmerresisht e bukur ,por u terbua kur pa buzet dhe duart e nje mashkulli tjeter ne trupin e saj,ashtu i nxehur si
ishte u be gati te dilte nga makina,por Aldi nuk e la.

-Dreqi e mori cfare ke ndermend te besh, -:i bertiti Aldi - mesa shoh Eni ka krijuar nje jete te saj,mendoj se duhet te ikim qe ketu.

-Jo, - i bertiti ai - do ikim kur te them une,nuk mund te ma bej kete - bertiti ai i nxehur duke i gjuajtur timonit dhe degjohet boria e makines.

Eni dhe Marko kthejne koken por nuk shohin asgje pasi ishte erresire.

-Po kjo ca ishte? - pyet Eni.

-Vetem ndonje i cmendur i bie borise tani ne kete ore - tha Marko dhe u futen brenda.

Pas pak Aldit i bie telefoni,por ne makine si per dreq as nuk po kishte vale.

-Rri me prit ketu,mos leviz nga makina ok sa te pergjigjem se nuk kap ketu,- i thot Aldi Andit dhe zbret nga makina dhe largohet.

Sapo Andi sheh qe Aldi largohet,merr pistoleten ne kroskotin e makines zbret nga makina dhe shkon drejt shtepise se Enit. Nuk kontrollonte me
as veten se cpo bente,gjaknxehtesia e tij kishte arritur maksimumin. I gjuan deres fort me shkelme e cila hapet dhe shkon drejt dhomes se gjumit me pistolet ne dore,ku ne shtrat ishte Eni dhe Marko.

Trekendesh dashurieWhere stories live. Discover now