Pjesa 92
Juli dhe Aldi arrite ne aeroport kerkuan gjithandej, por nuk e gjeten gjekundi Enin. Kir ata arriten avioni per ne Londer kishte nje cope here qe ishte nisur.
Eni ishte kthyer ne shtepi dhe i ra ziles se deres.
-Po ti ketu ? C'ka ndodhur pse u ktheve? - e pyeti Teisa e habitur.
Ajo nuk foli mori valixhen e sa dhe u ngjit ne dhomen e saj.
-Eni pse sillesh keshtu - tha ajo duke e ndjekur nga mbrapa.
-Cfare do kaq shume ju bezdis prezenca ime ne kete shtepi?
-En mos fol keshtu mendova se do te bente mire nje udhetim jashte Italise per disa kohe mendova per te miren tende.
- Nuk me inteseson asgje sepse s'mund te ma sheroje plagen qe e mbaj me vete kupton apo jo.
E c'me duhet udhetimi kur ai nuk eshte me mua - tha e perlotur.Teisa i shkoi prane dhe e perqafoi.
-En shpirti im heret apo vone do te duhet edhe ty te besh jeten tende. Nuk mund te vazhdosh gjithmone keshtu.
Do te gjesh dike tjeter qe do te te doje dhe do ta duash njelloj si ai.-MJAFT - i bertit Eni duke e shtyre tutje - nuk do me interesoj askush tjeter pervec atij dhe nese so ai nuk eshte me mua eshte i gnithi faji im, vetem faji im.
-Cfare po thua Eni nuk ishe ti qe e vrave,por veprimet e tij.
-Eshte vetem faji im -tha e perlotur - nese ate dite qe dola nga hoteli s'do te kisha marr pistoleten qe ai kishte lene mbi komedine jam e sigurt se ai sot do te ishte me mua. Sikur ta dije sa me dhemb kjo gje. Pse u tregova aq naive.
-En nuk ke pse ndihesh ne faj. Zoti aq e kishte shkruar jeten e tij, vendos ai se c'duhet te ndodh me jeten tone.
-Jo nuk eshte e vertet eshte vetme fahi im. Nuk me hiqet nga mendja e nuk do te me hiqet kurre nga mendja fytyra dhe trupi i tij i gjakosur buzet e tij kur peshperiten se me donte.
Humba Andin njeriun qe doja dhe ende dua me shpirt . Do jepja jeten vetem ta shikoja per nje cast.
Humba beben nuk arrita ti dhuroja keten qe meritonte .
Skam me asgje , e kupton asgje e ci duhet jeta nje femre nese humb keto dy gjera te jetes se saj me thuaj.-En nese vazhdon te fajesosh veten ne kete menyre nuk do arrish dot te rifillosh jeten tende vetme do te shkaterrosh veten asgje tjeter.
-As nuk me intereson vetja - i uleriu ajo ne fytyre dhe del jashte duke perplasur deren.
..Qelloi perseri perseri perseri,
por asgje,pistoleta ishte bosh,nuk ishte e mundur ajo ishte e sigurt qe e kishte lene te mbushur.-Mos po kerkon gje keto - i tha Aldi duke i hedhur plumbat nje nga nje ne toke te kembet e tij. Pa syte e saj te frikesuar.
Ai kur kishte hyre ne shtepine e saj pas kontrollit qe kishte bere e kishte pare pistoleten e fshehur aty ne sirtar,e kishte lene aty,vetem se e kishte lene te zbrasur.
Pastaj mori pistoleten e tij qe kishte mbi tavoline.
-Cfare ke ndermend te besh,- i tha ajo e trembur,nuk mund te matesh me nje femer,mund te biem dakort.
-Njerezit si ty nuk meritojne te jetojne,i duhen ferrit,sepse nje si ty pashe qe nuk do kursente as femijet dhe sa per dakort ta pashe mendjen sesa dakort ishe te binin,gjithsesi nuk e bera gjithe kete rruge qe te biem dakort por erdha deri ketu te
them qe Andi te ben te fala dhe eshte gjalle.Ajo nuk i besoi fjaleve qe degjoi.
-Nuk eshte e mundur?!
-Ehe...
Ai e qelloi per vdekje dhe u largua…
**POTHUAJSE GATI PAS NJE VITI**
Kishte kaluar dimri,pranvera,vera,vjeshta,jeta vazhdonte,kishte kaluar shume kohe.Jeta vazhdonte dhe per Enin e Andin edhe pse jetonin larg njeri tjetrit,Eni jetonte me ate genjeshtren qe Andi kishte vdekur,kishte gjithe keto kohe qe jetonte me kete genjeshter,ndersa Andi jetonte me ate inatin dhe urrejtjen ndaj Enit qe e kishte
braktisur ne ate menyre,mezi priti deri sa u sherua plotesisht ,do donte te shkonte ta gjente e ta shikonte ne sy,te dinte pse ajo e kishte brakstisur ne kete menyre,por inati
dhe urrejtja qe kishte krijuar per te nuk e kishte lene,sidomos kur Juli i kishte dhene varsen dhe unazen qe i kishte dhene Teisa dikur. Andi ne ate cast e kishte kuptuar qe
ishte e vertet qe Eni e kishte braktisur vertet,e pse duhej te shkonte ta kerkonte perseri,perderisa ajo nuk i ishte prane kur ai kishte nevoje,tani as nuk i interesonte me. Por thelle ne shpirt ndjente qe i mungonte,ndjente se e dashuronte akoma,e
enderronte ne netet pa gjume dashurine e saj,buzet,trupin e saj,cdo nate ne enderra ajo
ishte perseri e tij,per te ishte e pamundur ta kthente dashurin ne urrejtje edhe pse do donte.Ndonjeher mendja i thoshte te shkonte ta kerkonte por krenaria e tij nuk e linte.
Ne jeten e Enit ishin bere ndryshime,kishte shkuar te jetonte vetem,mendonte se keshtu
ishte me mire,donte ate qetesin e saj.Degjohet zilja e deres,Eni shkon drejt deres ta hapi,ishte Teisa.
-Ej ckm me mori malli per ty,- i tha Teisa duke e perqafuar,qe kur ke ikur te jetosh vetem me duket shtepija bosh pa ty.
-Heret a vone do ndodhte apo jo,pastaj mund te vini sa here te doni.
Eni kishte disa muaj qe kishte marre nje shtepi, tashme jetonte vetem,kishte filluar dhe ajo jeten e
saj,kishte filluar te punonte perseri.-Do ndonje gje per te pire, - i tha Eni,dhe shkoi drejt frigoriferit.
-Po po,- iu pergjigj Teisa dhe shkoi ne dhomen e gjumit te Enit,ne mur pa fotot e Enit me Andit,ne cdo cep te murit ishte vetem ai,duke qeshur duke u puthur me Enin,e dinte qe
Eni e dashuronte akoma ate njeri edhe pse per Enin ai ishte i vdekur,nuk iu duk e drejte.Eni nuk mund te vazhdonte te jetonte keshtu,o zot mendoi ,po sikur ai te vinte dhe ta kerkonte perseri Enin,,Teisa qe ate dite qe ishte zene me Julin nuk dinte me asgje per
Andin,nuk kishte pare me as Julin. Pasi mendoi keto nuk po e mbanin as gjunjet,shkoi u ul ne
shtratin e Enit,aty pa bluzen e Andit,Eni flinte dhe zgjohej me bluzen e tij ne krahet e saj,nuk ishte kjo jeta qe ajo kishte deshiruar per Enin. Ajo jetonte me imazhin e tij.Eni shkoi ne dhomen e saj dhe pa Teisen te ulur ne shtratin e saj.
-En ne fundjave nje kolegu im organizon nje feste,si thua te vish me mua ndoshta ku i dihet njihesh me ndonje djale, - qeshi ajo.
Eni e pa ne sy.
-Ti e di qe nuk jam gati per asgje,nuk me intereson asnje.
-En eja te kalosh kohen te argetohesh,ti e kalon kohen e lire gjithmone ne shtepi.
-Teisa ne fundjave do jem ne pune.
-Te lutem en,fol me Vladin jam e sigurt qe do te japi leje.
-Ai s'ta prish qejfin asnjehere,te lutemmmmm.
-…
-Te lutemmmmmmmmmm ennnnnn do jem dhe une,te lutemmmmmmmmm
-Ok ok,-i tha Eni.
Teisa e perqafoi e lumtur kishte vendosur ti prezantonte nje kolegun e saj,qe punonin se bashku ,mendonte se ai ishte vertet djali i duhur per Enin,bukurosh i sjellshem dhe ishte
i sigurt qe ai sa ta shihte Enin do dashurohej,shpresonte qe dhe nga ana e Enit te ndodhte e njejta gje.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Trekendesh dashurie
Любовные романы-Kam nje jave qe kam dalur Eni,ti nuk u bere kurr e gjalle,ku shkuan premtimet e tua Eni. Nuk dinte c'ti thoshte nuk foli fare, por uli koken. Ai i ngriti koken me duar duke i prekur mjekren. Pa lot ne syte e saj duke rrjedhur ne faqe. Shiu filloi t...