Pjesa 57

253 10 0
                                    

Pjesa 57

Andi dhe Enni qendronin prane njeri -tjetrit te perqafuar.

Endri kalon me makine dhe i
sheh,nuk mund ta besonte qe ata ishin kthyer prape bashke,pas gjithe atyre qe kishte bere dhe pa asnje rezultat.

-S'do mbaroj me kaq-tha me vete Endri pastaj ndeshi syte e Enit qe po e shikonte.
Ajo e pa qe ai ishte aty,ndersa Andi ishte me kurriz. Ai i ishte bere si hije e ruante gjithandej cdo veprim te saj.

-Cfare po shikon, -i tha Andi dhe sa do kthehej dhe ai te shikonte.

-Asgje zemer,-i tha ajo duke e kthyer nga vetja vuri duart ne fytyren e tij dhe e puthi perseri,nuk donte qe ai ta shihte qe Endri ishte aty,sepse e dinte qe do ziheshin perseri.

-Zemer ikim-i thot Enni,-eja me mua brenda te marr canten ,te pershendese Vladin dhe
ikim pastaj.

-Po te pres ketu.

-Jo jo dua te vish me mua -i tha ajo duke e terhequr nga dora.

-Po cne ti s'me fton kurre brenda,-qeshi ai.

-Ne fakt sot dua te ftoj,nuk dua te ndahem asnje sekonde nga ty,me ke munguar gjithe keto dite,-i tha dhe u futen brenda.

Vladi u drejtua nga Andi duke i dhene per te pire,ndersa Eni iku te merrte canten.

-Ej ckemi boss,hajde te kthejme ndonje gote sa te vij Enni,-i tha Vladi Andit duke i dhene doren,dhe shikonte Ennin teksa largohej .

-E di je me fat qe ke ne krah nje femer si Enni,do thosha shum me fat dhe eshte shume e dashuruar pas teje. Jane te rralla femrat si Eni sot.

-E di ,-i tha andi ,-ajo eshte cdo gje qe kam,do beja cdo gje per te.

-Edhe ajo per ty te jesh i sigurt per kete.

Pas pak vjen Enni duke i hedhur duart ne qafe Andit.

-He te merziti ky llafazani?-qeshen qe te tre.

-Nuk gjej celularin - tha Eni.

-Me the qe e ke lene ne hotel kur erdhe, -i tha Vladi.

-Ah po ok,Andi ikim shpirt,-i tha duke e puthur.

-Naten Vlad.

-Naten Andi ,naten Eni.

U pershendeten me Vladin dhe iken hipen ne makine dhe u drejtuan per ne hotelin ku rrinte Enni.

Andi u shtri ne shtratin e saj,ndersa ajo shkoi me vrap ne banjo i vinte akoma per te vjellur,akoma nuk i kishte thene Andit qe priste nje femije nga ai,te pakten per momentin
kishte vendosur mos i thoshte asgje.

-Atehere ky eshte shtrati qe ke fjetur keto net pa mua ee,-i tha ai duke qeshur.
Me ke munguar e di apo jo,kam qene keq pa ty keto dite.

-Ne fakt sa here qe mbyllja syte mendoja sikur ishe prane meje,-i tha
ajo dhe shkoi u afrua drej tij.

-Ej je mire? e pyeti ai dhe u cua

-Ehe shume mire tha duke e puthur dhe duke i hequr Andit bluzen.

Pastaj e shtyu ne shtrat dhe hipi siper tij dhe e puthi perseri. Ai prekte trupin e saj te nxehte duke futur
duart posht kanatieres se saj dhe ia hoqi,pastaj e rrotulloi Enin poshte vetes,ledhatoi dhe puthi gjoksin e saj,,pastaj gushen buzet e saj,i kishte munguar gjithe keto dite Enni,i
kishin munguar puthjet ,prekjet ,perkedheljet ,perqafimet e saj,nuk ngopej duke bere
dashuri me te.

Jasht filloi te biente shi,kishte ardhur vjeshta dhe ishte nje vjeshte e ftohte.Enni flinte e strukur ne krahet e Andit.

Kur u zgjua ajo pa se ai ende flinte. Vuri te dy berrylat ne shtrat dhe duart ne faqet e saj dhe rrinte e shikonte teksa flinte. Pastaj mori telefonin e saj dhe i bente foto ndersa ai flinte,pastaj filloi ta filmonte duke u afruar prane tij.

-Ej cfare ben ?-i tha ai neper gjume.

-Po te filmoj,mirmengjes gjumash ej shiko ketu,-qeshi ajo.

-Eja ketu,-i tha ai,duke e vene poshte vetes,ajo filmonte veten e saj me Andin.

-Te dua,do jemi gjithmon bashke,-i tha ajo .
Ai filloi te luante me te,ta puthte,ta
kafshonte.

-Mjaft Andi ,-qeshte ajo.

-E di jam e lumtur qe je ketu me mua,kishte kohe qe nuk ndjehesha keshtu,-i tha ajo.

-I lutem zotit vetem qe mos te jem ne enderr dhe mos te mbarojne kurre keto dite me ty.

-Ej une do jem gjithmone me ty,gjithmone. Pastaj kur te largohemi nga ketu e di cfare do doja te kishim nje vajze te bukur kshu si ty.

-Ose nje djale te bukur si ty,-tha ajo dhe qeshi.
Ai e puthi. Ne ate moment ajo e shtyu Andin dhe u drejtua me vrap ne banjo dhe u kyc brenda.
Ai shkoi pas saj duke trokitur te dera.

-En je mire?

-Po po vetem se me dukej sikur po me vinte per te vjelle.

-Nuk me dukesh mire.

-Jam mire besoj se do jem ftohur me ke lene zbuluar mbreme,-tha ajo dhe hapi deren e perqafoi.

-Ej je e sigurt qe je mire -dhe e pa ne sy,-me thuaj te verteten cfare po ndodh.

Trekendesh dashurieWhere stories live. Discover now