Pjesa 29

277 15 0
                                    

Pjesa 29

Eni u zgjua. Ishte mengjes ndjente se kishte nje dhimbje te forte koke,kishte
fjetur pak per shkak te asaj qe ndodhi.Ora shenonte 7 e 30. U cua u vesh dhe doli. Nje infermiere e ndaloi ne korridor.

-Eni ndalo ku shkon?

-Me duhet te dal jam mire.

-Jo nuk je mire dhe nuk mund te dalesh pa lejen e doktorit.

Por ajo nuk i foli gjithsesi nuk do ti bindej,doli jasht mori nje taksi dhe u drejtua per ne komisariatin e policise.

Hyri brenda dhe para i doli Marko nje koleg i Endrit.

-Ckemi En ku shkon keshu me nxitim shefin e ke ne zyre,por per momentin eshte i zene,mund te presesh ktu sa ta lajmeroj.

-S'me intereson s'mund te pres dua te flas me te . Dhe u drejtua per ne zyren e Endrit duke hapur deren.

Endri ishte ne tavolinen e tij nderkohe qe bisedonte me dike.

-Endri dua te flasim.

-Eni po ti ketu,duhet te ishe ne spital me duket?

-Te thash dua te flasim.

-Jam i zen tani me prit jasht,kam dicka me rendesi tani En.

-Nuk me intereson dua te flasim tani.

-Me falni,- i tha Endri personit me te cilin bisedonte dhe qe ai nuk ia hiqte syte Enit.

-Kjo eshte Eni e dashura ime me falni nje minut dhe e kapi Enin me force nga krahu dhe dolen jasht.

-Te thash qe jam i zene nuk mund te futesh ashtu.

-Me lesho se po me vret,-i bertiti ajo.

-Ok ok qetesohu cfare ke?

-Ku eshte Andi ?

-Atehere paske ardhur per ate ketu?

-Patjeter pse per ke duhet te vija,e more mbreme sikur te ishte ndonje kriminel.

-Ne fakt eshte.

-Epo s'mund te jene te gjithe njerez perfekt si ty. Ok me co te ai dua ta takoj.

-Nuk mund ta takosh,eja dalim jasht te pijm dicka je shum e nervozuar.

-Jo nuk do dal nga ketu pa pare Andin.

Ne ate kohe vjen Marko me Andin drejt tyre,-Eni sapo e sheh vrapon drejt tij.

-Ej po ti ktu En,-tha i habitur Andi dhe e perqafoi duke e puthur ne koke.

Ikim qe ketu tha duke pare me inat nga Endri . Marko shkon drejt Endrit.
-Kemi urdher qe ta lem djalin te lire.

-E di e di,se kam vellain e tij ne zyre,por sdo mbaroj me kaq,le ta leme te lire per momentin te shohim ku do na coj.

-Dhe mesa shoh ti dhe Eni...

-Enit ia ka marr mendjen ai,por do e shohesh do zbresi shpejt me kembe ne
toke,-tha dhe dhe u fut ne zyre.

-Vellain e ke te lire,por dua qe ti qendroj larg te dashures time ose do i keni punet keq qe te gjithe. Nese ai nuk i rri larg do bej te pamunduren tju shkaterroj,sidomos ate,ne cdo hap qe do hidhni do keni policine pas. Prandaj mendohu mire,nuk me
intereson sesa te fuqishem jeni.
Prandaj dua te bejme nje marreveshje ju mbani larg ate njeri nga e dashura ime dhe policia do rri larg jush.

Pas bisedes Fabio doli jasht,ku pa Andin me Enin.

-Kjo eshte Eni besoj e mban mend,-i tha ai - Eni ky eshte Fabio vellai im.

Ai i zgjati doren,-sigurisht qe e mbaj mend,edhe pse kan kaluar vite ne fakt u pame dhe para pak minutash ne zyren e te dashurit te saj.

-Ai nuk eshte i dashuri im dhe me vjen keq qe me pat ne ate gjendje sepse nuk e dija cfare ishte bere me Andin dhe nuk e dija qe ishe vellai i Andit nuk te kushtova rendesi
ne ate moment.

-Ok ne po ikim ,eja tani Andi ikim.
-Ik se do vij me vone.

-Jo do vish tani me mua,besoj se zonjush Eni nuk ka kundershtime.

-Mund te shkosh Andi.

-Andi do vish tani,- i dha urdher i vellai

-Te thash me vone,jam me Enin,ik tani.

-Andi te lutem shko me te,pastaj dhe une kam disa gjera per te bere.

-Atehere te pakten te coj ne shtepi En,pasi nuk je mire jam i sigurt qe ke ikur nga spitali. Ej nuk dua te le vetem.

-Jo jo jam mire

-Je e sigurt,-i tha ai duke e puthur,dua te shoh perseri.

-Po po e sigurt,patjeter qe do shihemi.
Pasi u ndane Eni u nis per ne shtepi,u nis ne kemb edhe pse shtepia e saj ishte ne anen tjeter te qytetit. Nuk i pelqeu fare ajo sjellja e vellait te Andit,dukej qarte qe ai donte qe Andi te hiqte dore prej Enit. Dhe ishte e vertet sepse Fabio dhe Endri
sapo kishin rene dakort per kete gje.

Ecte dhe as nuk e vinte re nga e conin kembet,ne ate moment e telefonon Jola.

-Ku je En? Isha ne spital me thane qe ke ikur,je cmendur apo si e ke hallin?!

-Po shkoj ne shtepi Jola.

-Me ke je,ne kemb je ?

-Vetem,po.

-Ok me prit aty po vij te marr.

-Jo jo se vij vete.

-Me prit aty En.

Eni vazhdonte te ecte degjon nje bori makine qe ecte prane saj,kthen koken,ishte Endri.

-Po tani ca dreqin do,-mendoi ajo.

-En eja te coj ne shtepi.

-Ne fakt dua te eci. Ik nuk vij.

-En nuk je mire nuk mund te ecesh deri ne shtepi,eja tani dua te flasim.

-Nuk kemi cte themi.

-Ennn,hip.

Ajo nuk fliste vetem ecte dhe e urrente qe nuk e linte te qete . Ai zbriti nga makina dhe shkoi drejt saj e kapi nga krahu dhe u drejtua per nga makina.

-Me lesho,nuk dua te vij,-i bertiti ajo,-me leshooo i cmendur. Te gjithe kalimtaret ndaluan dhe kthyen koken mendonin mos ndoshta dikush po e merrte me force. Endri nxorri distinktivin duke e treguar ne drejtim te njerzve qe shikonin.

-Jam policia cdo gje ne rregull,vazhdoni shikoni punen tuaj.

E mori Enin dhe e futi me force ne makine.

Trekendesh dashurieTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon