Pjesa 12

310 13 0
                                    

 Pjesa 12

-Andi paske temperature, qenke shume i nxehte,duhet te me zgjoje me para.

-Ej nuk eshte asgje vetem pak temperature,do me kaloj,l,ikim qe ketu.

Ku jane cunat? -tha ai duke u cuar nga shtrati.

-Jo rri ketu ,cunat iken,ishin te lodhur i thash une qe mund te iknin,do te shoqeroj une ne shtepi se s'je ne terezi,tani po dal te kerkoj nje infermiere qe te vij te shohi dhe te japi ndonje qetesuese,je shume i nxehte Andi.

-En aq shum sa kam pire nuk ka qetesues qe te me bej efekt,ikim tani sdua te rri ketu -tha dhe u cua.

-Te lutem Andi,me prit,ketu ok,bej nje here si te them une.

-Okej - tha ai dhe u shtri ne shtrat me pertese. Nderkohe qe ajo po dilte duke u drejtuar ne koridor ai e therret.

-En

-po

-Me vjen keq qe ta kam ber pis fustanin. Ajo hodhi syte nga fustani i saj i bardhe ku ishin njollat e gjakut te Andit

-ska gje me ke borxh nje fustan te ri se sa e kisha blere,-qeshen qe te dy.

-Gjithsesi jam shume i lumtur qe je ktu me mua sonte.

-E di - i tha ajo dhe iku drejt korridorit bosh me hapa te shpejte

-Dhe te dua shume,-shtoi ai ngadale nderkohe qe ajo kishte ikur.

Shkoi ne dhomen ku po rrinin infermieret e turnit.

-Mirmengjes kam nevoje qe njera nga ju te vij te shohi djalin  qe eshte ne dhomen e pritjeve ka shume temperature,-tha Eni duke ferkuar fytyren e lodhur

-Eniiiiii po ti ktu je mire ca eshte ky gjak ne fustanin tend,-ishte Teisa motra e Enit e cila punonte ne ate spital.

-Teisa jam mire nuk kam asgje.

-Po shkoj une ta shoh djalin dhe njeri nga shoket e tij me la nje pale celsa
makine,me than qe kur te zgjohej e ka makinen jasht,-tha njera nga infermieret me ze te larte dhe u drejtua nga dhoma ku ishte Andi.

-Po ca ka ndodhur mendova qe je ne ate festen sonte .Ku eshte Endri ca i ka
ndodhur,cne ne spital?

-Asgje jemi mire,Endri eshte mire eshte ne shtepi besoj.

-Besoooooj?? Pse ca ka ndodhur??

-Teisa boll me bresheri pyetjesh,te lutem se s'jam mire ,jam me dike tjeter ktu.

-En spo kuptoj asgje,-pasi Eni i shpjegoi si ishin punet dhe qe ishte aty me Andin ajo u terbua.

-Ti perfundimisht En je e cmendur,nuk dua te shoh me me ate njeri,eshte vetem nje
vrases i mallkuar -ngriti zerin e motra.

-Po iki me mire me ty nuk merrem vesh -tha e nervozuar Eni duke dal  nga dhoma.

-Ti nuk do te shkosh asgjekundi do rrish ketu me mua -  i tha ajo dhe e kapi nga krahu.

-Me leshoooo,- bertiti Eni dhe u nis drejt dhomes ku ishte Andi.

-Prandaj djalosh fike ate cigare se ktu esht spital dhe ktu nuk pihet duhan,-u
degjua zeri i acaruar i infermieres qe vinte nga dhoma e Andit,nderkohe Andi po rrinte mbeshtetur te dritarja dhe po pinte nje cigare.

-Ok ok tani do ikim -iu drejtua Eni infermieres.

-Ne rregull ,por djali duhet te dij qe nuk pihet cigare ne ambientet e spitalit. Nderkohe Andi pinte cigaren e tij pa e vrare trurin fare se cfare thoshte ajo.

-Ke te drejte ,-i tha Andi -por ja pothuajse e mbarova. Infermierja e pa me inat dhe iku.

-Cohu Andi se do ikim,nuk dua te rrime me ketu,te solli qetesues ajo?

-Po jam me mire,ca ka ndodhur kshu ca ke ?- tha ai dhe u cua duke hedhur
bishtin e cigares nga dritarja.

-Asgje dua vetem te ikim qe ketu -tha ajo gati duke qare.

Ai e kapi nga krahu dhe e afroi prane vetes dhe pa syte e saj te mbushur me lot.

-Ca ke En ca ndodhi vogelushe?

-Asgje dua vetem te ikim nga ketu -bertiti ajo.

Nderkohe ne deren e dhomes shfaqet Teisa.

Trekendesh dashurieDonde viven las historias. Descúbrelo ahora