Pjesa 31

279 17 0
                                    

Pjesa 31

Ajo u rrotullua drejt tij duke i hequr duart nga syte.

-Andi,-e perqafoi fort dhe syte iu mbushen me lot dhe ai e shtrengoi pas vetes,duke e puthur ne koke.

-Cfare ben ketu?

-Isha ne merak per ty,doja te dije si ishe,En nuk mund te rri larg teje,-i tha dhe i preku mjekren duke e pare ne fytyre,pa syte e saj me lot.

-Cfare ke? Cfare te ka ndodhur pse e ke buzen te gjakosur,-i tha ai i trembur.

-Nuk kam asgje.

-S'te besoj ku ishe deri tani kam nje cope here qe te pres ketu. En cfare ka ndodhur?

-Te thash asgje,me mungove jam e lumtur qe je ketu,-i tha ajo duke e puthur.

Ai i fshiu buzen dhe lotet ne sy.

-Ishte Endri apo jo,ai bastardi te ka katandisur keshtu ee. Do e paguaj te
betohem En,do e paguaj kte qe te ka bere dhe do mesoj qe askush nuk te prek ty askush. Me duhet te iki tani shpirt shihemi me vone,-tha dhe u nis te ikte,donte ta gjente se s'ben ate Endrin.Eni vrapoi pas tij dhe u struk ne gjoksin e tij.

-Te lutem Andi mos u ngaterro me te. Nuk dua qe ai te bej dicka te keqe,nuk dua te shoh perseri pas hekurave,te dua dhe do vdisja pa ty.

-Ej vogelushe qetesohu,cdo gje do shkoj mire,do ta zhduk ate njeri nga jeta jote,smund t'ia hedhi pa u lagur. S'mund te kapet dhe ta tregoj forcen me nje femer bastardi,le te vij te matet me mua nese i duket vetja i fort,ishte aq i acaruar saqe
s'do ja falte lehte Endrit.

Ai e perqafonte fort Enin nuk e hiqte nga krahet e tij,e dinte qe kishte bere gabim qe e la te shkonte vetem ne shtepi,po ta kishte shoqeruar
ai s'do te ndodhte asgje.

-Andi me duhet te shkoj ne shtepi tani.

-Por dua te rri me ty,sapo ti iken me merr malli akoma me shume,tani qe te rigjeta s'dua te le me vetem.

-Por me duhet te iki,do shihemi prape.

-En jam me motor si thua te bejme nje xhiro si dikur.

-Andi ti e di qe do doja,por nena dhe babai do jene ber merak. Por mund te
shihemi me vone,por te lutem me premto qe do rrish larg Endrit.

-Nese ka dicka per te zgjidhur ai duhet ta zgjidhi me mua jo me ty En.

-Andi nese me do vertet sic thua ateher rrij larg atij.

-Ok,-i tha dhe e puthi,nderkohe qe ndoqi Enin me sy deri sa u fut ne shtepi,i hipi motorit vuri kasken dhe iku.

Endri qe kishte ndjekur Enin pa gjithcka. Pa Enin dhe Andin qe qendronin ne rruge te perqafuar,ate Andin donte vetem ta shihte te vdekur,vetem atehere do te ishte
me i qete. Vendosi te ndiqte Andin,hapi kroskotin e makines dhe pa se e kishte aty pistoleten. Ktheu makinen dhe u nis ne drejtim nga iku Andi me motorr.

Eni hyri brenda,nena i mbiu te kembet,duke e pritur me kembet e para.

-Ku ishe,ishim ne spital dhe na than qe ke ikur pa leje,-i tha e ema.

-Na bere merak,po si iken nga spitali ashtu moj Eni,na hengre moj vajze,ku ishe deri tani ?

-Asgje ma dola bera nje xhiro kisha nevoje per ajer,nuk mundem as te dal.

-Eni na thane ne spital qe ke ikur pa leje,ke qene me ate djalin apo jo ?

-Ai djali ka nje emer e quajne Andi ma.

-C'duhet te bejme qe ta heqim nga mendja ate djale,nuk mund te vazhdosh keshtu.

-Asgje nuk mund te beni,mos u lodhni kot,nuk jam femije qe te zgjidhni ju per mua,e dua dhe ju e dini,nuk mund te me ndaloni.

-Eni shko ne dhomen tende dhe sdua ta shoh me ate fytyren tende per sot,sdua te dalesh me nga ajo dhoma jote e kuptove,-i bertiti e ema.

-Nuk mund te me trajtosh keshtu nuk jam me femije,-uleriu Eni.

-Ketu behet ajo qe them une dhe mbylle gojen,ty te ka verbuar ai njeri dhe s'di me c'thua.

Eni ngjiti shkallet per ne dhomen e saj,duke e perplasur deren fort,e ema e ndoqi pas dhe i kyci deren.

-Nuk mund te me mbash te burgosur,-i uleriu Eni pas dere duke i gjuajtur deres me force.

-Do rrish aty deri sa ta heqesh nga mendja ate njeri,e kuptove, - i bertiti e ema nga ana tjeter e deres dhe iku.
Eni u ul pas deres dhe lotet i vershonin ne faqe pastaj ne mjeker.

Perse valle nuk e kuptonin,kishin vendosur te gjithe t'ia nxinin jeten ne kte menyre,te gjithe kunder.

U cua dhe u shtri ne shtrat,e kishte zen gjumi duke menduar per te,per Andin.

Trekendesh dashurieМесто, где живут истории. Откройте их для себя